بور بور در گفت‌وگو با «فردا»:

شکافی بین اصلاح‌طلبان نیست فقط تقسیم نقش کرده‌اند

کد خبر: 1275641

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان هر زمان رأی آوردند از نحوه برگزاری انتخابات تمجید و تعریف کردند و مردم را فهیم خواندند اما هر زمان نیز که رأی نیاوردند کاملا برعکس عمل کردند، بهانه آوردند و انتخابات را زیر سئوال بردند.

شکافی بین اصلاح‌طلبان نیست فقط تقسیم نقش کرده‌اند

گروه سیاست سایت فردا: درباره بیانیه 110 فعال اصلاح طلب درباره اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات تفاسیر مختلفی بیان می شوند. یک دیدگاه آن است که با این بیانیه دیگر شکاف بین اصلاح طلبان ترمیم نخواهد شد اما در مقابل گروهی نیز بر این باورند که نباید فریب این بازی اصلاح طلبان را خورد چراکه آنها در پشت پرده با هم هستند.

حبیب الله بور بور در گفتگو با خبرنگار سیاسی درباره سرنوشت جریان اصلاحات بعد از انتخابات 11 اسفند گفت: هر چند به ظاهر اصلاح طلبان دو گروه شدند و گروهی موافق مشارکت خود را نشان می دهند و گروهی نیز مخالف مشارکت در انتخابات هستند اما معتقدم هر دو آنها با هم هماهنگ هستند.

وی افزود: اصلاح طلبانی که از تحریم یا عدم مشارکت در انتخابات دم می زنند قطعا به همین نامزدهایی که از این جریان کاندیدا شدند رأی می دهند اما چرا صحبت از عدم مشارکت می کنند؟ چون می خواهند بگویند «اگر ما رأی نیاوردیم حتما دوستان ما شرکت نکردند، اگر شرکت می کردند، رأی می آوردیم. در واقع این یک بازی سیاسی است که اصلاح طلبان از ابتدای انقلاب تا به حال آن را در آستانه انتخابات به اجرا درآوردند.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یادآور شد: اصلاح طلبان هر زمان رأی آوردند از نحوه برگزاری انتخابات تمجید و تعریف کردند و مردم را فهیم خواندند اما هر زمان نیز که رأی نیاوردند کاملا برعکس عمل کردند، بهانه آوردند و انتخابات را زیر سئوال بردند.

وی افزود: اصلاح طلبان قطعا در انتخابات شرکت می کنند و به فهرست نیروهای حاضر در صحنه از این جریان سیاسی رأی می دهند. در واقع هیچ شکافی بین اصلاح طلبان در پشت پرده وجود ندارد بلکه فقط آنها تقسیم نقش کردند. البته با این روش آنها نمی توانند این دوره اکثریت کرسی ها را به دست آورند ولی پیش بینی می کنم که بتوانند فراکسیون اقلیتی را تشکیل دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها