نگاه جام‌جم به پشت پرده پروژه بازندگان سیاسی برای انتخابات

کد خبر: 1275957

جام جم نوشت: دشمنان بر این باور هستند که هر اندازه میزان مشارکت در انتخابات پایین‌تر باشد، دولت و مجلس در سطح منطقه‌ای و جهانی از موقعیت ضعیف‌تری برخوردار خواهند بود و قدرت چانه‌زنی کمتری برای تعقیب منافع ملی خواهند داشت.

نگاه جام‌جم به پشت پرده پروژه بازندگان سیاسی برای انتخابات

گروه سیاست سایت فردا - بازندگان سیاسی دوره‌های قبل دم از تحریم انتخابات می‌زنند و می‌گویند که ساختار مشارکت را قبول ندارند و در صدد رویگردانی گروه‌های مختلف مردمی از صندوق‌های رأی هستند و زیر سؤال بردن رقابت و سلامت در انتخابات را دستاویزی قرار داده‌اند تا مانع مشارکت مردم در سرنوشت خودشان شوند. 

روزنامه جام جم با طرح این دیدگاه نوشته: فراموش کرده‌اند که در دوره‌های مختلف با همین فرآیند، سکان اداره قوای مجریه و مقننه کشور را عهده‌دار شده‌اند و بدون تردید این‌بار نیز همچون فتنه۸۸ وجنبش ز.ز.آ، نیت واقعی خود رانشان می‌دهند و مردم با پاسخ وارونه به این جریان‌های رادیکال، با حضور در انتخابات، قدم در راه اصلاح کشور و بهبود شرایط‌ می‌گذارند. 

آنچه درسال‌های اخیر توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی پیگیری شد، فراهم کردن زمینه اغتشاش و خشونت در ایران است درحالی‌که انتخابات در مقابل این هدف قرارمی‌گیرد. 

انتخابات از‌جمله زمینه‌هایی است که به واسطه سر و کار داشتن با اعداد و ارقام واقعی، نه حدودی، زمینه مانور دشمنان را فراهم می‌کند.  

[مخالفان جمهوری اسلامی ایران] جدا کردن مردم از نظام را هدف اصلی و مهم خود قرار داده‌اند تا با بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود، این‌گونه تبلیغ کنند که جمهوری اسلامی ایران سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی خود را از دست داده است. 

دشمنان بر این باور هستند که هر اندازه میزان مشارکت در انتخابات پایین‌تر باشد، دولت و مجلس در سطح منطقه‌ای و جهانی از موقعیت ضعیف‌تری برخوردار خواهند بود و قدرت چانه‌زنی کمتری برای تعقیب منافع ملی خواهند داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها