بروز اختلاف بین احزاب عضو لیست صدای ملت

کد خبر: 1276090

یکی از فعالان سیاسی منتسب به تیم علی لاریجانی از بروز اختلاف بین احزاب اصلاح‌طلب عضو لیست صدای ملت در بستن لیست انتخاباتی خبر داد

بروز اختلاف بین احزاب عضو لیست صدای ملت

ایرج عبدی گفت: احزاب اصلاح طلب و اعتدالی بر سر بستن لیست انتخاباتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران دچار اختلاف شده‌اند.

این فعال سیاسی منتسب به تیم علی لاریجانی اظهار داشت: هر یک از احزاب اعضای لیست صدای ملت برای انتخابات پیش رو تعدادی سهمیه نامزد دارند که تعدادی از نامزدهای احزاب این لیست با هم مشترک هستند.

وی عنوان کرد: موضوع مورد اختلاف آن است که هر یک احزاب سعی دارند نامزدهای مشترک در لیست جزو سهمیه نامزدهای آنها محسوب نشود.

عبدی خاطرنشان کرد: در لیست های ارائه شده توسط احزاب اصلاح طلب عضو لیست صدای ملت، گزینه‌های مشترکی وجود دارد که احزاب به دنبال آن هستند تا این گزینه‌های مشترک را ضمن گنجاندن در لیست جز گزینه‌ها و گزینه‌های خود حساب نکنند.

وی خاطرنشان کرد: حزب اعتدال و توسعه، ندای ایرانیان، کارگزاران ، اعتماد ملی و تیم منتسب به علی لاریجانی همگی بنا دارند تا نامزدهای خود را در قالب یک لیست واحد توسط صدای ملت برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها