حداد عادل: مردمی شدن انقلاب نتیجه خدایی بودن انقلاب بود

کد خبر: 1277277

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، گفت:همه زندگی حضرت امام (ره) زندگی برای خدا و خدایی بودن ایشان بود و چون امام خدایی بود، انقلاب اسلامی مردمی شد و این مردمی شدن انقلاب نتیجه خدایی بودن انقلاب بود.

حداد عادل: مردمی شدن انقلاب نتیجه خدایی بودن انقلاب بود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی،  گفت:همه زندگی حضرت امام (ره) زندگی برای خدا و خدایی بودن ایشان بود و چون امام خدایی بود، انقلاب اسلامی مردمی شد و این مردمی شدن انقلاب نتیجه خدایی بودن انقلاب بود.

غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه، 7 اسفندماه) در مراسم تجدید پیمان اعضای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضرت امام خمینی (ره) گفت: درس بزرگی که امام (ره) از ابتدای نهضت به ما آموخته، برای خدا کار کردن است. وی افزود: همه زندگی حضرت امام (ره) زندگی برای خدا و خدایی بودن ایشان بود و چون امام خدایی بود، انقلاب اسلامی مردمی شد و این مردمی شدن انقلاب نتیجه خدایی بودن انقلاب بود. رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه به عنوان فردی که 4 دوره تجربه حضور در مجلس شورای اسلامی را داشتم به برادران و خواهران عزیز به‌ویژه کسانی که برای نخستین بار پا به این عرصه می‌گذارند، تأکید کرد: در کنار مرقد امام (ره) از همه شما خواهش می‌کنم با حضرت امام (ره) و خدای ایشان عهد ببندید که در مجلس برای خدا کار کنید و خدایی باشید. وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از سال‌هایی که دیداری با ایشان داشتیم، خواهشی از نمایندگان داشتند و فرمودند؛ 4 سال حضور خود در مجلس شورای اسلامی را 4 سال خاص تلقی کنید و به فکر کسب ثروت، مقام و شهرت نباشید و با خداوند معامله کنید، در این 4 سال که توفیق خدمت در این جایگاه را پیدا کردید خود را وقف خدا و مردم کنید. حدادعادل با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب عنوان کرد:‌ بنده نیز تکرارکننده فرمایش ایشان هستم و امیدوارم شما خواهران و برادران عزیز که به وجود شما افتخار می‌کنیم و شخصیت و ایمان و تحصیلات شما را معرفی می‌کنیم در مجلس نیز خدایی کار کنید که یکی از جلوه‌های کار خدایی، وحدت است و کسانی که خدایی نیستند با هم مشاجره می‌کنند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها