ترقی در گفت‌وگو با «فردا»:

همه دستاوردهای انقلاب با مشارکت و حضور مردم رقم خورد

کد خبر: 1277863

فعال سیاسی گفت: تاکنون میزان مشارکت مردم در انتخابات معجزه در کشور ما آفریده است و معجزه آفرینی در انتخابات 11 اسفند ادامه خواهد یافت.

همه دستاوردهای انقلاب با مشارکت و حضور مردم رقم خورد

گروه سیاست سایت فردا: «رای ندادن هیچ دستاورد و فایده‌ای ندارد»، این جمله ای از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با رأی اولی ها بود. حالا موعد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فرارسیده است و همه منتظرند تا حماسه آفرینی دوباره مردم را در پای صندوق های رأی مشاهده کنند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات گفت: در طول 45 سال اخیر، همه دستاوردهای انقلاب با مشارکت و حضور مردم رقم خورد که همین حضور توطئه های دشمن و بدخواهان نظام را خنثی کرد. از آنجا که جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم است، خواست و اراده مردم در همه تحولات و توسعه ها و مقابله با تهدیدات اثر واضح و آشکاری داشته است.

وی افزود: مشارکت بالا نشان می دهد نظام با اتکا به پشتوانه مردمی خود اهدافش را محقق می کند، ثانیا مردم ایران بیش از سایر کشورها در تعیین سرنوشت کشور دخالت دارند و مثل مردم بعضی کشورها نیستند که از بیرون برای شان رئیس جمهور و سایر مسئولان را انتخاب کنند، ثالثا یکی از راه های منطقی و مسالمت آمیز تحول و بهبود وضعیت کشور صندوق رأی است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات زبان گویای مردم خواهد بود، یادآور شد: در راهپیمایی ها دشمن با استفاده از ابزار رسانه ای تلاش می کند این حضور مردم را کوچک نمایی کند اما در زمان انتخابات این امکان را ندارد و نمی تواند اهمیت حضور مردم را کم جلوه دهند. از این رو رسانه های معاند تمام تلاش خود را برای سرد کردن تنور انتخابات انجام می دهند اما مطمئنا راه به جایی نخواهند برد.

ترقی گفت: مردم در این دوره از انتخابات باید نماینده ای را انتخاب کنند که بتواند دیدگاه های آنها را در روند قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای امور دنبال کنند. معتقدم تاکنون میزان مشارکت مردم در انتخابات معجزه در کشور ما آفریده است و معجزه آفرینی در انتخابات 11 اسفند ادامه یافت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها