دادستان کل کشور: مردم ایران قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند

کد خبر: 1277990

محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور گفت: مردم این بارهم دشمن را مایوس خواهند کرد. مردم قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند و امروز با استقلال کامل انتخابات باشکوهی را آغاز کردند.

دادستان کل کشور: مردم ایران قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور روز چهارشنبه 11 اسفند 1402 با حضور در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: امروز روز مبارکی برای ملت شریف ایران است و ما دو وظیفه عمده داریم. یکی شرکت در انتخابات و دوم انتخاب اصلح از بین نامزدهای محترم است؛ منتخبین مردم که با آرا بالا خواهند بود حتما بر اساس سوگندی که خواهند خورد و تکلیفی که بر انها خواهد آمد عمل خواهند کرد.

وی افزود: همانطور که امام فرمود مجلس در راس امور است و رهبری فرمودند مجلس باید ریل گذاری و مشکلات را حل کند ،مجلس را به این جایگاه خواهند رساند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: امروز مردم با این انگیزه ای که از صبح پای صندوق رای حضور پیدا می‌کنند انتظارات زیادی از منتخبین خود دارند.

موحدی آزاد مطرح کرد: مردم این بارهم دشمن را مایوس خواهند کرد، مردم قدر استقلال سیاسی خود را می‌دانند و امروز با استقلال کامل انتخابات باشکوهی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: مردم ما کاملا می‌دانند که چه کار می‌کنند. مردم ما به فرزندان خودشان رای می‌دهند و بیگانه حضور و نقشی ندارد و انشاالله تدوام فعالیت مجلس شورای اسلامی را رقم خواهند زد.

دادستان کل کشور افزود: همه می‌دانند رای دادن به نفع همه است و  مردم با وجود مشکلات و کاستهایی که است، انتخابات را از اهم امور خود می‌دانند و انشالله حضور حماسی و پرشکوهی خواهند داشت، همان طور که آمار ها از ساعات اولیه این امر را نشان می‌دهد.

موحدی آزاد در پایان خاطرنشان کرد: ان شاء الله با شرکت در انتخابات روح امام و شهدا را شاد کنیم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها