صبح نو: تکرار "بگم بگم" از جانب اطرافیان و وابستگان دولت احمدى‌نژاد/ افشای اهداف ناصواب تخریب‌گران ضروری است/ لزوم تثبیت عقلانیت انقلابی در مقابل تخریبگران

کد خبر: 1279620

صبح نو نوشت: عامل اصلى کاهش مشارکت در انتخابات اولا عملکرد نامطلوب دولت گذشته و تورم بى سابقه حاصل از آن دوره هشت ساله و ثانیا همین رویکرد تخریبى و سیاه نمایى منفعت طلبانه بوده که موجب بدبینى جامعه نسبت به کلیت نظام و مسئولین مى شود.

گروه سیاست سایت فردا - با وجود آنکه انتظار می‌رفت جریان اصولگرا با توجه به تجارب گذشته اینبار به صورت یکپارچه عمل کند اما برخی جریانات نوظهور و سوپرانقلابی‌ها برای برهم زدن وحدت همه‌گونه تلاشی صورت دادند. 

روزنامه صبح نو در این باره نوشته: عامل اصلى کاهش مشارکت در انتخابات اولا عملکرد نامطلوب دولت گذشته و تورم بى سابقه حاصل از آن دوره هشت ساله و ثانیا همین رویکرد تخریبى و سیاه نمایى منفعت طلبانه بوده که موجب بدبینى جامعه نسبت به کلیت نظام و مسئولین مى شود. 

تکرار رویه و گفتمان"بگم بگم" از جانب برخى اطرافیان، نزدیکان و وابستگان دولت احمدى‌نژاد همان مسیری است که بارها مورد نقد و نهی مقام معظم رهبری قرار گرفته اما در برخی کمپین‌های جریان‌های تندرو بدون توجه به این توصیه‌ها مورد استفاده قرار گرفته و همچنان ادامه دارد. 

بخشی از بانیان وضع موجود هستند که با افراط و تندروی‌های سیاسی به بهای کسب پیروزی در رقابت انتخاباتی آبرو و اعتبار نظام را حتی با دروغ و تهمت هدف قرار می دهند تا با کاهش مشارکت، شانس خود را برای ورود به مجلس افزایش دهند و حتی در میان رای دهندگان نیز با ادعای افشاگری و تخریب رقبا مورد اقبال بیشتری قرار گیرند. 

هسته سخت جریان انقلاب ملتزم به گفتمان امامین انقلاب در تقابل با بی‌اخلاقی‌های برخی جریان‌ها همچنان پایبند به تعقل، مصالح نظام و البته رعایت اخلاق است اما در این بین آگاهی‌بخشی و روشن‌گری به منظور افشای اهداف ناصواب تخریب‌گران ضروری به نظر می‌رسد. ضرورتی که موجب خواهد شد سیاه‌نمایی جریان رادیکال بیش از این به وجهه و اعتبار نظام خدشه وارد نکند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها