منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با «فردا»:

یک جریان خاص توانسته مرجع بودن صداوسیما را بگیرد

کد خبر: 1279795

فعال سیاسی گفت: صداوسیما نیازمند یک شخم زنی است تا بستری فراهم شود که بذرهای سالم در آن کاشته شوند.

یک جریان خاص توانسته مرجع بودن صداوسیما را بگیرد

گروه سیاست سایت فردا: بعد از یک برنامه پرحاشیه گفتگویی، معاون سیاسی صداوسیما برکنار شد. حال سئوال پیش می آید که آیا این تغییر صورت گرفته می تواند برای اصلاح رویه صداوسیما کافی باشد؟

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره برکناری معاون سیاسی صداوسیما گفت: شواهد و قرائن نشان می دهد که یک تفکر و جریان سیاسی بر صداوسیما مسلط شده و معلوم بود آهنگ خاص و ویژه سیاسی این جریان بعضی سیاست های عمومی نظام را بر نمی تابد. این جریان خاص توانسته رسالت مرجع بودن را از صداوسیما بگیرد و این مرجعیت را به خارج از کشور منتقل کند چون مردم نسبت به این رسانه بی اعتماد شدند.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه افزود: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند « با نوآوری در جامعه امید ایجاد و از پرداختن به موضوعات اختلافی و تنش زا پرهیز شود»، مخاطب تأکیدات ایشان مشخص بود چه جریانی است چون کاملا واضح و مشهود است که چه جریانی برای مجلس خط و نشان می کشد اما به رغم این تأکیدات شاهد بودیم در صداوسیما چه گفتگوی غیرحرفه ای اتفاق افتاد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: کجا یک طرف دعوا را روی خط می آورند و او نیز علیه جریان رقیب شروع به جوسازی و ایجاد اختلاف و تنش می کند. جالب آنکه مجری پیگیر و تأکید می کند که «بگویید و چرا نمی گویید». این رویکرد صداوسیما برای الان نیست و در زمان برجام نیز از این کارها زیاد انجام داد و هیچ کدام از تصمیمات جمهوری اسلامی در موضوع برجام را قبول نکردند.

حقیقت پور ادامه داد: عوض شدن یک معاون در صداوسیما معلوم نیست تبدیل به تغییر رویکرد شود. صداوسیما نیازمند یک شخم زنی است تا بستری فراهم شود که بذرهای سالم در آن کاشته شوند. در این صورت می توان ثمره های ملی بدهد و همچنین تریبون و مرجع همه انسان های آزاده دنیا باشد.  

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها