آخرین لحظات زندگی زن آمریکایی در سانحه سیل+ فیلم

کد خبر: 1090465

زن آمریکایی که به همراه پسرش در پخش زنده فیسبوک در حال گزارش سیل شدید بود لحظاتی بعد دچار حادثه شدند.

آخرین لحظات زندگی زن آمریکایی در سانحه سیل+ فیلم

 ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آخرین لحظات زندگی یک زن اهل ایالت تِنِسی آمریکا حین گزارش زنده وقوع سیل را به تصویر می‌کشد. «لیندا آلموند» به همراه پسرش در خانه خود در وورلی ایالت تنسی حضور داشتند که گرفتار سیل شدند.

ویدئویی حدود یک دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده لحظاتی از صحنه نفسگیر گرفتار شدن این زن و پسرش در داخل خانه شان را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای خانم آلموند شنیده می‌شود که می‌گوید: «خب، اگر هرکسی ما را در این پخش زنده می‌بیند باید بگویم که ما در جریان سیل در وِورلی ایالت تنسی گرفتار شده ایم. همه چیز واقعا ترسناک است.»

اعضای خانواده این زن به CBS 17 گفتند که این زن به همراه پسرش با بالا آمدن آب به بالای سقف خانه رفتند، اما پس از سقوط به پایین، در جریان شدید آب گرفتار شدند. پسر آلموند که هنوز مشخص نیست چند ساله است پس از مدتی نجات یافت، اما آلموند جان خود را از دست داد. خواهر قربانی روز بعد از حادثه، جسد وی را که پیدا شده بود شناسایی کرد.

گفتنی است؛ جاری شدن سیل شدید پس از بارش ۱۷ اینچی باران در ایالت تنسی رخ داد که منجر به کشته شدن دست کم ۲۲ نفر در روز سه شنبه شد. این در حالی است که ده‌ها نفر همچنان مفقود هستند./ باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها