درخشان: گروه خوب و راحتی داریم

کد خبر: 1220486

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا تیمشان را رها نکرده و از تیم ملی جلوترند.

درخشان: گروه خوب و راحتی داریم

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا تیمشان را رها نکرده و از تیم ملی جلوترند.

حمید درخشان  درباره قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا و گروه ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: گروه خوب و راحتی داریم و دردسری نخواهیم داشت. ان‌شاءالله به دور بعدی صعود خواهیم کرد.

او ادامه داد: باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. با برنامه‌ریزی خوب می‌توانند تیم خوبی را آماده کنند. به نظر من هیچکدام از حریفانمان نمی‌توانند دردسرساز شوند چون سقف تیم ملی از حریفانمان بالاتر است. حتی امارات هم نمی‌تواند مقابل ما دردسری درست کند و ما کار سختی در دور مقدماتی نخواهیم داشت.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: در دور حذفی نیز باید ببینیم به چه تیمی می‌خوریم. ما در حد تیم‌های مدعی این رقابت‌ها می‌توانیم باشیم. باید خودمان متوجه شویم تفاوتمان با تیم‌های کره، ژاپن و عربستان چقدر است. عملکرد آنها را در جام جهانی ببینید و بعد از جام جهانی هم تیمشان را رها نکردند. آنها در این فاز از ما جلوترند.

او با بیان اینکه «در مراحل پایانی قطعا به تیم‌های مدعی می‌خوریم»، عنوان کرد: باید خودمان را برای این دیدارها آماده کنیم. البته چند بازی اول برای ما مثل دیدارهای تدارکاتی هستند و باعث می‌شود به آمادگی برسیم. ما زمان کافی برای تقابل با تیمی مثل کره را خواهیم داشت.

درخشان در پایان اضافه کرد: بعد از مرحله گروهی کار سختی خواهیم داشت. همه تیم‌ها تلاش و کار کردند تا قهرمان شوند. باید ببینیم چه برنامه‌ای داریم و چگونه خودمان را مجهز می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم پله‌پله بالا برویم و نتایج بهتری را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ امروز (پنجشنبه) در قطر برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران در گروه C با امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین هم‌گروه شد.

گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر:

گروه A: قطر، چین، تاجیکستان، لبنان

گروه B: استرالیا، ازبکستان، سوریه، هند

گروه C: ایران، امارات، هنگ‌کنگ، فلسطین

گروه D: ژاپن، اندونزی، عراق، ویتنام

گروه E: کره جنوبی، مالزی، اردن، بحرین

گروه F: عربستان، تایلند، عمان، قرقیزستان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها