در نشست خبری سرمربیان بعد از بازی چه گذشت؟ /مورایس: بازیکنانم مهربان بودند!

کد خبر: 1263999

سرمربی سپاهان می‌گوید بازیکنانش عادلانه بازی کردند اما گاهی عدالت به ضررشان تمام می‌شود.

در نشست خبری سرمربیان بعد از بازی چه گذشت؟ /مورایس: بازیکنانم مهربان بودند!

سرمربی سپاهان می‌گوید بازیکنانش عادلانه بازی کردند اما گاهی عدالت به ضررشان تمام می‌شود.

ژوزه مورایس پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: به تیم حریف تبریک می‌گویم. تنها موقعیتی که داشتند را تبدیل به گل کردند. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما این کار را نکردیم و به حریف تبریک می‌گویم. امیدوارم در بازی بعدی هواداران حضور داشته باشند. برای همه آرزوی موفقیت دارم.

او درباره بازی مغرورانه شاگردانش عنوان کرد: نمی‌دانم شاید بازیکنانم در این بازی مهربان بودند. بازی عادلانه‌ای انجام دادند و گاهی بازی عادلانه و جوانمردانه هم به ضرر ما تمام می‌شود. با بازی عادلانه حتی ممکن است کارت زرد بگیریم. اینگونه است دیگر!

سرمربی سپاهان درباره عملکرد داور این دیدار گفت: او قضاوت کرد. من نمی‌توانم او را قضاوت کنم. او می‌دانست چه کاری انجام دهد./ایسنا

ویسی: بازی با ذوب آهن برای ما حیاتی است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی با ذوب آهن برای ما حیاتی است و ذوب‌آهن اصفهان هم برای بردن بازی می کند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: برد استقلال خوزستان را به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم تیم‌های خوزستانی با بردهای‌شان مردم را خوشحال کنند.

او افزود: ذوب آهن اصفهان تیم منظمی است و سابقه بازی در باشگاه‌های آسیا را دارد و بسیار با تجربه است. این تیم هر سال خوب بوده و امسال بهتر از سال پیش است.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر توانی که هفته قبل در زمین گذاشتیم را در بازی فردا بگذاریم، بازی را خواهیم برد و مردم آبادان را خوشحال می‌کنیم.

ویسی ادامه داد: این بازی برای ما حیاتی است و ذوب‌آهن اصفهان هم برای بردن بازی می‌کند و می‌خواهند جز پنج تیم بالای جدول باشند.

وی افزود: اگر ببریم تا رتبه دهم جدول بالا می‌آییم که جای امنی برای نیم فصل است و مردم و مسئولان و بازیکنان به راحتی به نیم فصل و استراحت می‌روند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در لیگ ایران ۶ تیم پایین جدول برای نیفتادن می‌جنگند و ماهم بالاتر از همه این تیم‌ها هستیم. ما فردا پلن یک و دو نداریم، بلکه برای بردن بازی می‌کنیم تا بتوانیم رتبه خود را در جدول ارتقاء دهیم و تثبیت کنیم.

ویسی عنوان کرد: ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خطرناکی است و برای بردن بازی می‌کنند و ما این خطر را احساس کرده‌ایم و با احساس خطر بازی می‌کنیم.

او افزود: برای بازی فردا از سوت آغاز تا پایان باید تمرکز داشته باشیم و با برنامه بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: اگر سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم با اعتماد به نفس بیش‌تری به سراغ تیم تراکتور تبریز خواهیم رفت.

ویسی درباره رفتار تماشاگران نسبت به خودش، گفت: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقی در استادیوم نباشیم زیرا در شأن مردم خوزستان نیست.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به  این سوال که آیا ادامه نیم فصل با شما خواهد بود؟ عنوان کرد: من متاسفم بابت این سوال. باید جوابی بدهم که مردم بدانند. این‌قدر که رسانه دنبال رفتن و نرفتن من بود، اگر به دنبال حل مسائل و مشکلات صنعت نفت آبادان بود تا الان همه مشکلات حل بود. در بازی هفته قبل به خبرنگار قزوین زنگ زدند که این سوال را از ویسی بپرس که می‌ماند یا می‌رود.

وی افزود: من تحت پوشش قرارداد هستم و تا پایان نیم فصل هستم و پس از آن تصمیم‌گیری با باشگاه است. دوست دارم با تمام وجود در خدمت مردم آبادان باشم.

پورموسوی: در حساس‌ترین بازی‌مان یک برد با ارزش کسب کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر که بردیم و شرمنده هواداران نشدیم.

سید اکبر پورموسوی یک‌شنبه شب بعد از کسب اولین برد تیمش در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: استقلال خوزستان هفته‌ها بود که مثل دو بازی گذشته، شرایط بردن داشت اما متاسفانه با بدشانسی مواجه بودیم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که امروز در حساس‌ترین بازی‌مان شرمنده هواداران نشدیم و یک برد با ارزش کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این برد از طرف تیم به آقای علی محمدی، مدیرعامل کارخانه گروه ملی فولاد ایران تقدیم می‌کنیم. او در این شرایط سخت اقتصادی از باشگاه حمایت می‌کند.

مارتینس: مقابل پیکان با شک و تردید بازی کردیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد تساوی مقابل پیکان گفت: توپ ما به تیرک دروازه خورد و گل نشد و در نیمه اول کمی با شک و تردید بازی کردیم.

به گزارش ایسنا، خوان ایگناسیو مارتینس، سرمربی تیم فولاد خوزستان بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ابتدا به تیم پیکان تبریک می‌گویم که بازی خیلی خوبی ارائه داد. به کاتولیک‌های جهان و اسپانیا هم تبریک می‌گویم. امروز حضرت مسیح به دنیا آمد. من اعتقاد قوی دارم و فکر می‌کنم این عقیده در طول بازی هم به من کمک کرد.  

او با بیان این که توپ ما به تیرک دروازه خود و گل نشد، گفت: در نیمه اول کمی با شک و تردید بازی کردیم و در نیمه دوم برخی مسائل را تصحیح کردیم اما ۲۰ دقیقه آخر پیکان بازی خوبی انجام داد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.  

مارتینس با بیان این که بازی امروز ما با فولاد همیشگی فاصله داشت، تاکید کرد: اگر در جریان باشید در باشگاه تغییر ایجاد شده است. اگر بتوانیم سعی می‌کنیم تغییراتی را هم از نظر ورزشی ایجاد کنیم.  

او در پاسخ به این سوال که این تغییرات چگونه خواهد بود؟ گفت: فعلا نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم چون یک بازی مهم مقابل هواداران‌مان با نساجی داریم. این بازیکنان در حال حاضر بهترین بازیکنانی هستند که من در اختیار دارم. بعد از بازی با نساجی همراه باشگاه گزارشی تهیه می‌کنیم که ببینیم چه اتفاقاتی نیاز است بیفتد.

حسینی: فوتبال به سمت ما چرخید/ بازی با این سپاهان سخت‌ترین کار بود

سرمربی آلومینیوم می‌گوید می‌دانستند که می‌توانند سپاهان را غافلگیر کنند و در نهایت هم فوتبال به سمت آن‌ها چرخید.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی عصر یک‌شنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برای ما شد. شناخت خوبی از سپاهان داشتیم و برنامه‌ریزی خوبی کردیم. بچه‌ها خوب کار کردند. نیمه اول یک موقعیت خوب داشتیم اما گل نشد. می‌دانستیم در نیمه دوم می‌توانیم حریف را غافلگیر کنیم. با فشار روی حریف نقاط مختلف زمین را پوشش دادیم. برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و فوتبال به سمت ما چرخید. از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که با تمرکز بالا کار کردند.

او ادامه داد: ما به فکر آمارها نیستیم. بازی مقابل سپاهان در این زمین سخت‌ترین کار است. بازیکنان سپاهان برنامه‌های مختلفی می‌توانند در زمین پیاده کنند چون باکیفیت هستند اما امروز بازیکنان ما تمرکز بهتری داشتند و در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها