مورایس: بازی‌های آسانی نداریم

کد خبر: 1216743

سرمربی سپاهان گفت: تمام بازی‌های پیش روی ما با تیم‌هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی‌های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم.

مورایس: بازی‌های آسانی نداریم

سرمربی سپاهان گفت: تمام بازی‌های پیش روی ما با تیم‌هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی‌های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم.

 ژوزه مورایس یک‌شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان ملوان، اظهار کرد: باید برای اتفاقات بازی آماده باشیم. بازی ساده‌ای نیست و معمولا تیم‌های میانه جدول بدون استرس بازی می‌کنند و بازی‌های میان تیم‌های صدر و آخر سخت‌تر است. تیم ما برای بازی سخت دیگری آماده شده و امیدوارم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و مثل همیشه ما را حمایت کنند.

او افزود: احتمالا تیم‌هایی چون فولاد که در جایگاه امن و مشخصی قرار گرفته‌اند، راحت‌تر بازی می‌کنند. پیکان و صنعت نفت دنبال امتیاز برای سقوط نکردن هستند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: از تیم‌های صدر جدول امتیاز گرفته‌ایم و رقابت‌مان میان تیم‌های پایین جدول است. تمام بازی‌های پیش روی ما با تیم‌هایی است که همچنان امید به ماندن در لیگ دارند، پس بازی‌های آسانی نداریم و ما متوجه آن هستیم. هیچ قصد و غرضی نبوده که الان با تیم‌های پایین بازی داریم.

او اضافه کرد: ملوان در مقایسه با صنعت نفت ۷ امتیاز اختلاف دارد و کم و بیش در نقطه امنی قرار دارند، اما قطعا بازی‌های سختی خواهیم داشت.

مورایس درباره نتیجه بازی داربی پایتخت و افزایش فشار روانی بر بازیکنان تیمش در بازی فردا، خاطرنشان کرد: تقریبا همیشه بعد از پرسپولیس و استقلال بازی داشتیم به جز چند هفته پایانی که خب هیچ کمکی نمی‌کند، زیرا نباید به فکر نتایج دیگر تیم‌ها باشیم. ما همیشه باید برنده باشیم و فشار روانی از نتیجه دیگر تیم‌ها وجود دارد.

سرمربی سپاهان درباره رقابتی شدن لیگ ایران و بازی‌های لیگ بیست‌ودوم، توضیح داد: رقابتی بودن لیگ بسیار خوب است، زیرا قهرمان مشخص نیست. اگر کسی بخواهد قهرمان شود، باید همه بازی‌ها را ببرد.

او هم‌چنین درباره داوری‌های لیگ با بیان این که نگرانی در این مورد ندارد، افزود: تمرکز من بر مسائل دیگر است. جهان عادلانه است و کسی نباید سود یا ضرر ببرد. ما باید با قوانین برابر بازی کنیم و چیزی برای نگرانی در هفته‌های پایانی وجود ندارد. البته این قوانین باید برای همه باشد نه این که نسبت به تیم‌های قوی و ضعیف متفاوت شود. ملوان بازی قبل با تراکتور تا دقایق آخر برنده بود، اما یک پنالتی گرفته شد! آیا پنالتی بود؟ نمی‌دانم.

مورایس درباره شرایط بازیکنانش، توضیح داد: الویس کامسوبا زیر نظر پزشک است. بقیه بازیکنان، خداراشکر!

سرمربی سپاهان در پایان با اشاره به حضور ۷۰ هزار نفری هواداران در بازی خانگی قبلی تیمش، خاطر نشان کرد: به عنوان یک تیم همه بازیکنان، کادر و هواداران متحد هستیم و یک قلب هستیم. با همبستگی قوی‌تر خواهیم شد. این همبستگی کاری را ساده نمی‌کند اما باید یک انرژی مثبت تیم را برای انجام وظیفه‌اش یاری می‌کند.

سرمربی تراکتور: می توانستیم چهار بر صفر برنده شویم

سرمربی تیم تراکتور گفت: در برابر پیکان به خصوص در نیمه اول بازی خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و حداقل چهار بر صفر باید می‌ بردیم.

پاکو خمز روز یکشنبه در نشست پس از بازی تراکتور و پیکان افزود: ما همه جوره موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم، سانتر کردیم، موقعیت به عقب داشتیم و موقعیت‌های مختلفی داشتیم. مخصوصاً در نیمه اول باد به نفع ما بود و می توانستیم بیشتر گل بزنیم.

خمز با بیان اینکه اگر موقعیت‌هایمان را بهتر استفاده کنیم می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم، گفت: نیمه دوم به خاطر بارش باران و وزش باد نتوانستیم خوب باشیم .

وی با اشاره به اینکه تیمش در تمام‌کنندگی مشکل دارد و ضربات پایانی را خوب نمی زنیم، گفت: این مشکل باید رفع شود.

خمز با بیان اینکه یک بازیکن ذاتا گل‌زن است و یک بازیکن این طور نیست، خاطرنشان کرد: یک چیزهایی خلاقیت‌های فردی است و نمی‌توانیم تغییر دهیم.

وی با قدردانی از تماشاگرانی که زیر باران، باد و هوای سرد آمدند و تیم را حمایت کردند، گفت: ما یک بازی خانگی دیگر داریم و امیدوارم هواداران ما باز هم بیایند تیم را حمایت کنند تا سه امتیاز خانگی را بگیریم.

سرمربی پیکان: روی یک تصمیم‌گیری اشتباه گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان هم در نشست پس از بازی با تراکتور گفت: در این دیدار روی یک تصمیم‌گیری غلط گل خوردیم.

مجتبی حسینی با بیان اینکه تیمش با هدف پرس سنگین و با یک نظم تیمی مقابل تیم خوب تراکتور قرار گرفت، گفت: ۲۰ دقیقه اول بازی خیلی خوب توانستیم این کار را انجام دهیم، اما متاسفانه روی یک جاگیری غلط و تصمیم‌گیری اشتباه یک گل بد خوردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با تغییر سیستم شروع کردیم و فکر می‌کنم در نیمه دوم فوتبال بهتری را ارائه دادیم و خلق موقعیت کردیم.

سرمربی پیکان با بیان ایینکه این بازی می‌توانست مساوی تمام شود، افزود: به رغم تمام زحماتی که بچه‌های ما کشیدند نتوانتسیم به گل برسیم.

وی گفت: مشکل تیم ما این بود که بچه‌های ما در تصمیمات آخر نتوانستند آن تصمیم خیلی خوب را بگیرند، اما تیم تراکتور توانست در چند صحنه با تصمیم خوبی که نفرات جلو آنها گرفتند، موفق به خلق موقعیت شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه امروز چند بازیکن مصدوم داشتیم و دستمان خیلی بسته بود، گفت: همان‌طور که ملاحظه کردید بچه‌های ما به دنبال فوتبال بازی کردن بودند، دفاع را از داخل زمین حریف شروع می‌کردند و اصلاً دنبال دفاع از عقب زمین نبودیم چون می‌دانستیم که تراکتور را باید خوب پرس کنیم.

حسینی با بیان اینکه مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان خارجی تیم تراکتور اندازه کل تیم پیکان است، گفت: ما باید روی بچه‌های خودمان کار کنیم و تا آنجایی که می‌توانیم به آنها فوتبال یاد بدهیم.

دیدار تیم های تراکتور تبریز و پیکان تهران در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) آغاز شد و در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

تراکتور با این پیروزی با ۴۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت و پیکان با ۲۷ امتیاز در رده ۱۱ ایستاد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها