قبل از خرید قالب فلزی بتن 3 نکته مهمی که حتما باید بدانید!؟

کد خبر: 1228955
قبل از خرید قالب فلزی بتن 3 نکته مهمی که حتما باید بدانید!؟

 

 

اگر شما هم در زمینه ساخت و ساز ساختمان اطلاعات داشته باشید، به خوبی می دانید که یکی از مهم ترین مراحل ساختمان سازی، قالب بندی است. نحوه اجرای قالب بندی اهمیت زیادی دارد و می تواند تأثیر زیادی روی نتیجه کار داشته باشد. بنابراین باید تمامی نکات اجرایی آن نظیر استفاده از بهترین قالب فلزی ستون، بهترین قالب گرد فلزی، اصول ساختمان سازی، وزن مناسب قالب و غیره رعایت شود.  انتخاب نوع و اجزای قالب بندی فلزی به نظر مهندسان ساخت و ساز بستگی دارد. با توجه به پرکاربرد بودن قالب فلزی، ما قصد داریم در این مطلب اطلاعات کاملی درمورد این قالب و قیمت آن در اختیار شما قرار دهیم. همچنین به سوالاتی از این قبیل که قالب فلزی بتن چیست پاسخ خواهیم داد.

 

قیمت قالب فلزی بتن امروز

افرادی که قصد دارند برای امور ساخت و ساز از قالب فلزی استفاده کنند، یک دغدغه مهم دارند و آن هم قیمت هر کیلو قالب فلزی است. اگر بخواهیم درمورد قیمت امروز قالب های فلزی اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار دهیم، باید بگوییم که اگر به لیست قیمت قالب فلزی بتن در طی فاصله های زمانی مختلف توجه کرده باشید، متوجه متفاوت بودن قیمت ها می شوید. این بدان معناست که ما نمی توانیم لیست قیمت قالب فلزی بتن امروز را به صورت دقیق برای شما بیان کنیم. با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور، می توان انتظار تغییر قیمت این محصولات را داشت، به همین علت شما هرروزه شاهد تغییر قیمت قالب های فلزی هستید. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که قالب فلزی چند کیلو است؟ در بخش بعد این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

وزن قالب فلزی

اجزای قالب بندی فلزی در هر نوع قالب متفاوت است و هر قالب از ویژگی های خاص خود برخوردار خواهد بود. این موضوع می تواند روی وزن این محصولات تأثیر داشته باشد. همان طور که در بخش قبل گفتیم، اگر این سوال برای شما ایجاد شده که قالب فلزی چند کیلو است؟ باید بگوییم که وزن قالب های فلزی با یکدیگر متفاوت است. این یعنی وزن قالب فلزی لبه 5 با وزن قالب فلزی کنج یکسان نیست. با مراجعه به لیست وزن قالب فلزی می توانید به خوبی این تفاوت وزن ها را مشاهده کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که وزن ارائه شده در لیست، وزن قالب فلزی حدودی است و وزن نهایی این محصولات براساس قبض باسکول محاسبه می شود، به همین علت ممکن است وزن قالب فلزی ستون و قالب گرد فلزی با آنچه که در قبض نهایی ارائه شده کمی متفاوت باشد.

قیمت هر کیلو قالب فلزی

قیمت هر کیلو قالب فلزی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. ازجمله مهم ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت این محصولات، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع ورق استفاده شده برای تولید قالب؛

  • کیفیت هر یک از قالب ها؛ 

  • نوع قالب؛ 

  • برند سازنده قالب؛

  • نوسانات بازار؛

  • و... .

بنابراین شما باید با در نظر گرفتن این عوامل، قیمت نهایی هر کیلو از قالب های فلزی را محاسبه کنید.

خرید قالب فلزی

حال که متوجه شدید که قالب فلزی بتن چیست و با موضوع قیمت آن آشنا شدید، ممکن است بخواهید برای امور ساخت و ساز خود این قالب ها را بخرید. همان طور که اشاره کردیم، استفاده از این قالب ها برای ساختمان سازی می تواند استحکام ساختمان شما را بالا ببرد. به دلیل اهمیت این موضوع برای خرید قالب های فلزی، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این تجهیزات را خریداری کنید. به عنوان مثال، کیفیت قالبی که انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد. شما باید برای خرید این قالب ها بهترین و مرغوب ترین نوع آن را انتخاب کنید. با توجه به این که این روزها تولیدکنندگان زیادی اقدام به تولید قالب های فلزی می کنند (و برخی از آن ها هم چندان معتبر و قابل اعتماد نیستند)، بنابراین انتخاب یک قالب فلزی مناسب برای افراد کار دشواری است. به همین علت باید در زمان خرید، به موارد زیر توجه داشته باشند:

  • بالا بودن کیفیت قالب فلزی؛

  • به کار بردن ورق های مرغوب برای ساخت آن؛

  • استفاده از ورق هایی با ضخامت بالا؛

  • برند تولیدکننده قالب؛

  • قابلیت اتصال دقیق؛

  • استحکام بالا.

انواع قالب فلزی

قالب های فلزی مانند هر محصول دیگری در انواع مدل های مختلفی طراحی و عرضه می شوند. هر یک از قالب های فلزی موجود، کاربرد خاصی دارند، به همین علت شما باید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید کنید. انواع قالب های فلزی به شرح زیر هستند:

  • لبه 5

  • لبه 6

  • جدول

  • تیرچه

  • گرد

  • ستون دو تکه

  • ستون چهار تکه

ابعاد و وزن هر یک از این قالب ها با هم تفاوت دارد. بنابراین می توان انتظار داشت که با قیمت های متفاوتی نیز ارائه می شوند. به عنوان مثال، قیمت و وزن قالب فلزی لبه 5 با وزن و قیمت قالب فلزی 100 * 50 متفاوت است و هر یک از این موارد، کاربرد خاص خود را دارند.

فروش قالب فلزی

به نقل از اقتصاد نیوز و به نقل از صنعت ایران، امروزه فروش قالب فلزی به شکل های مختلفی انجام می شود. افرادی که درزمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند، انواع قالب های فلزی را در مدل های مختلف به مشتریان ارائه می دهند. فروش این تجهیزات در ابعاد و اندازه های مختلف انجام می شود و این امکان برای مشتریان فراهم شده است تا بتوانند قالب فلزی موردنظر خود را سفارش دهند. شما با مراجعه به آن ها می توانید قالب موردنیاز خود را خریداری کرده و حتی آن را در ابعاد دلخواهتان سفارش دهید.

خرید قالب فلزی بتن از تبریز صنعت

یکی از مراکز فروش تخته چند لایی و قالب فلزی بتن سایت تبریز صنعت هست. همان طور که می دانید قالب فلزی یکی از کاربردی ترین و مهم ترین تجهیزات در ساخت و ساز است. همان گونه که بیان کردیم، این قالب های فلزی در انواع مختلفی ساخته و عرضه می شوند که هر یک از انواع آن ها کاربرد خاصی دارد. به علاوه این محصولات در ابعاد و وزن های متفاوتی تولید می شوند تا افراد برای خرید با محدودیت روبرو نباشند و بتوانند براساس نیاز ساختمان خود، مستقیم و بدون واسطه از سایت تبریز صنعت به آدرس www.tabrizsanat.com اقدام به خرید کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها