خبر بد برای کاربران ایرانی | محدودیت جدید گوگل برای ایرانیان | مقصر قطعی‌های اینترنت چند روز اخیر، گوگل شد؟

کد خبر: 1230692

رییس ارتباطات زیرساخت: در چندروز گذشته شرکت گوگل در استفاده از Google.com برای کاربران ایرانی اختلال ایجاد کرده. این محدودیت در حال گسترش است. در تلاش برای خنثی‌کردن آن هستیم.

خبر بد برای کاربران ایرانی | محدودیت جدید گوگل برای ایرانیان | مقصر قطعی‌های اینترنت چند روز اخیر، گوگل شد؟

 محمد جعفر پور، رییس شرکت ارتباطات زیرساخت ایران نوشت: «در چند روز گذشته شرکت گوگل در اقدامی غیر حرفه ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام کرده است.

بررسی ها نشان می دهد این محدودیت ها به صورت تدریجی در حال گسترش است. متخصصین شرکت زیرساخت در تلاش برای خنثی کردن این محدودیت جدید هستند.»/ خبر آنلاین

گوگل

 

 شرکت ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه کوتاهی، علت اختلال اینترنت را اقدام غیرحرفه‌ای گوگل علیه کاربران ایرانی عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته، گوگل در اقدامی غیر حرفه ای، نسبت به ایجاد اختلال در استفاده از سرویس جستجوی خود (Google.com) برای کاربران ایرانی اقدام نموده است. بررسی ها نشان می دهد این محدودیت ها به صورت تدریجی در حال گسترش است. متخصصین شرکت زیرساخت در تلاش برای خنثی کردن این محدودیت جدید هستند.

شرکت ارتباطات زیرساخت با انتشار این اطلاعیه‌، عنوان کرد که به‌دلیل محدودیت‌های رو‌به‌گسترش گوگل برای کاربران ایرانی، استفاده از سرویس جستجوی گوگل با اختلال روبه‌رو شده است.

آمارها نشان دهنده این است که اختلال شبکه گوگل از ابتدای هفته گذشته به وجود آمده است. در همین زمینه وزارت ارتباطات اعلام کرده است که مشکل اختلال در گوگل از سوی خود این شرکت برای کاربران ایرانی ایجاد شده است.

این موضوع درحالی مطرح می‌شود که کارشناسان فنی باور دارند حجم اختلال‌های موجود در اینترنت فراتر از مشکلات سرویس‌های گوگل است. کارشناسان تأکید دارند اختلال روی TLS و DNS و برخی سرویس‌های زیرساختی نیز به‌شدت مشاهده می‌شود./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها