حمایت مجلس نمایندگان آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها

کد خبر: 1252307

قانونگذاران هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه بامداد پنجشنبه با ۴۱۲ رأی موافق و فقط ۱۰ رأی مخالف، قطعنامه‌ای را تصویب کردند ک در آن با صهیونیست‌های تروریست در حمله به نوار غزه ابراز همبستگی می‌کنند.

 حمایت مجلس نمایندگان آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها

 مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه در اولین اقدام بعد از انتخاب رئیس جدید، طرحی را برای حمایت از رژیم موقت صهیونیستی در حملات به نوار غزه و کشتار فلسطینیان تصویب کرد.

قانونگذاران هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه با ۴۱۲ رأی موافق و فقط ۱۰ رأی مخالف، قطعنامه‌ای را تصویب کردند ک در آن با صهیونیست‌های تروریست در حمله به نوار غزه ابراز همبستگی می‌کنند.

در حالی که این تل‌آویو است که با اعمال محاصره همه‌جانبه و حملات شبانه‌روزی سه هفته اخیر در نوار غزه قتل عام به‌راه انداخته، مجلس نمایندگان آمریکا اما این طرح را «ایستادن در کنار اسرائیل در دفاع از خود در برابر جنگ وحشیانه‌ای که حماس و سایر تروریست‌ها به راه انداخته‌اند» نام گذاری کرد.

پیش از این، نمایندگی آمریکا در سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه‌ای را در شورای امنیت توزیع کرده بود که ضمن محکوم‌کردن عملیات «طوفان الاقصی» توسط حماس، از تداوم حملات ددمنشانه رژیم کود‌ک‌کُش صهیونیستی به نوار غزه حمایت می‌کرد.

این قطعنامه اما با وتوی چین و روسیه در شورای امنیت به تصویب نرسید. در مقابل آمریکا نیز برای تلافی، قطعنامه پیشنهادی روسیه برای توقف حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه را وتو کرد.

بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد.

طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری بیش از ۵۵۰۰ هزار شهید و بیش از ۱۵ هزار مجروح رسیده است.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها