کیهان: مردم بی‌صداقتی‌ها و پوزخند‌های روحانی را فراموش نمی‌کنند

کد خبر: 1268910

کیهان نوشت: مردم بی‌صداقتی‌ها و پوزخند‌های رئیس دولت «برجام و دیگر هیچ» نسبت به معیشت‌شان را هرگز فراموش نمی‌کنند و خود او می‌داند که مقبولیتش در پایان دولت به زیر 6 درصد رسید. بنابراین نباید دعاوی خود را به نام مردم مطرح کند.

کیهان: مردم بی‌صداقتی‌ها و پوزخند‌های روحانی را فراموش نمی‌کنند

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی که این روزها مشغول ارائه تصویری مثبت و درخشان از دولت خود است گفته: دولت یازدهم ظرف دو سال تورم را تک‌رقمی کرد و یک دولت هم بعد از دو سال از تورم ۴۰ درصدی خارج نشده است. 

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته:‌ عملکرد دولت وی به عنوان رکورد دار سوء مدیریت تاثیر بیشتری را در دلزدگی مردم داشت و گرنه حامیان وی، هم در انتخابات مجلس در سال 1398 و هم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 حضور پررنگی داشتند اما با ناکامی مطلق مواجه شدند. چنان که سه فهرست مدعیان اعتدال و اصلاحات در انتخابات مجلس در تهران راه به جایی نبرد و مجید انصاری (اولین معاون پارلمانی و معاون حقوقی روحانی در دوره ریاست جمهوری وی) به عنوان نفر اول سه لیست مذکور در تهران 69 هزار رای کسب کرد. 

مردم بی‌صداقتی‌ها و پوزخند‌های رئیس دولت «برجام و دیگر هیچ» نسبت به معیشت‌شان را هرگز فراموش نمی‌کنند و خود او می‌داند که مقبولیتش در پایان دولت به زیر 6 درصد رسید. بنابراین نباید دعاوی خود را به نام مردم مطرح کند. 

آقای روحانی هشت سال سر بار مردم بوده اما عادت کرده که دائما از وضعیت تورم در دو سال اول ریاست خود حرف بزند و هرگز اشاره‌ای به تورم 60 درصدی و کسری بودجه 480 هزار میلیاردی و خزانه خالی و بدهی انباشته‌ای که در پایان دولتش به ارث گذاشت، نکند. این هم از کرامات ویژه ایشان است!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها