جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با «فردا»:

عواقب ناگواری در انتظار اصلاح‌طلبانی است که با ضدانقلاب مرزبندی ندارند

کد خبر: 1276984

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر دلسوزان درون جبهه اصلاحات فکری برای انشقاق رخ داده نکنند شاهد عواقب ناگواری به لحاظ سیاسی برای گروهی خواهیم بود که مرزبندی با براندازان و ضد انقلاب ندارند.

عواقب ناگواری در انتظار اصلاح‌طلبانی است که با ضدانقلاب مرزبندی ندارند

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات هم گذشت و نتیجه آن خیلی زود مشخص خواهد شد. این انتخابات مجلس شورای اسلامی اما برای اصلاح طلبان حکم مرگ و زندگی را داشت زیرا حیات و ممات آنها در گرو یک تصمیم سخت قرار گرفت. جبهه اصلاحات که امروز در مشت رادیکالهای این جریان قرار دارد یا باید پشت بیانیه 110 نفره اصلاح طلبان حامی مشارکت می‌ایستاد - که چنین نکرد - یا راه براندازان را پیش بگیرد و رسما به تحریمی ها می‌پیوست.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره دو راهی سخت تصمیم گیری اصلاح طلبان گفت: در ماه های ابتدای سال شاهد تغییراتی در جبهه اصلاحات بودیم، آقای بهزاد نبوی جای خود را در ریاست این جبهه به خانم آذر منصوری داد که این تغییر پیام مهمی برای جامعه سیاسی کشور داشت.

وی افزود: بعد از تغییر رئیس جبهه اصلاحات پیش بینی می شد که باید منتظر موضع گیری های تندتری از این اردوگاه سیاسی می‌بودیم و همین طور هم شد. عقلای اصلاحات به حاشیه رفتند و احزابی همچون کارگزاران، ندا، مردمسالاری، خانه کارگر و مردم سالاری به این اتفاق نقد داشتند چون می دانستند این مسیر خواسته براندازان و ادامه اغتشاشات سال گذشته است.

این نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: بیانیه 110 نفری اصلاح طلبان یک مرزبندی روشنی را در جریان اصلاحات به نمایش گذاشت. معتقدم انشعاب و انشقاق درون جریان اصلاحات اتفاق افتاده اما هنوز اعلام نشده است چون یک گروه اعلام می کنند «کسی را تشویق به حضور در انتخابات نخواهند کرد» و یک گروه دیگر بر مشارکت تأکید دارند و وارد ائتلاف های انتخاباتی می شوند.

جمالی ادامه داد: اگر دلسوزان درون جبهه اصلاحات فکری برای انشقاق رخ داده نکنند شاهد عواقب ناگواری به لحاظ سیاسی برای گروهی خواهیم بود که مرزبندی با براندازان و ضد انقلاب ندارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها