محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با «فردا»:

با وجود مشکلات اقتصادی، مردم در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت

کد خبر: 1273549

یک نماینده مجلس گفت: مردم برای حفظ نظام، کشور و تأمین امنیت در کشور پای صندوق‌های رأی‌گیری می‌آیند؛ گرچه مطالباتی از مسئولان و نقدهایی هم دارند.

با وجود مشکلات اقتصادی، مردم در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت

گروه سیاست سایت فردا: یازدهم اسفند انتخابات مجلس است و دیگر همه احزاب و جناح‌های سیاسی خود را آماده شرکت در این رویداد مهم سیاسی می‌کنند و انتظار می‌رود مردم نیز با حضوری گسترده در این دور از انتخابات حاضر شوند.

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «مردم نقدهایی در حوزه معیشت دارند اما با همه این اوصاف انقلاب را رها نمی‌کنند و حتما در انتخابات مشارکتی بالا خواهند داشت. مردم ایران، همان مردمی هستند که در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌ها به خرج دادند و از کشورشان دفاع کردند؛ این مردم حالا هم پای صندوق می‌آیند تا از نظام و کشورشان دفاع کنند».

او ادامه داد: «مردم برای حفظ نظام، کشور و تأمین امنیت در کشور پای صندوق‌های رأی‌گیری می‌آیند؛ گرچه مطالباتی از مسئولان و نقدهایی هم دارند».

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: «واقعیت این است که در حوزه اقتصادی و معیشت مشکلاتی وجود دارد و هیچکس هم نمی‌تواند این مشکلات را انکار کند اما مردم موضوعات اقتصادی را به انتخابات گره نمی‌زنند و برای تداوم انقلاب و حفظ کشور در انتخابات شرکت می‌کنند و در مقابل فضاسازی‌های دشمنان می‌ایستند. از سوی دیگر انتخابات عرصه‌ای است که مردم سرنوشت خود را تعیین کنند و حتما از این حق مهم نمی‌گذرند».

جوکار در پایان گفت: «رهبر انقلاب اسلامی چهار راهبرد را درباره انتخابات مطرح کرده‌اند که رقابت، سلامت و امنیت ذیل مشارکت تعریف می‌شود. یعنی این سه محور باید باشد تا محور اصلی یعنی مشارکت بالا در انتخابات محقق شود. برقراری سلامت انتخابات با شورای نگهبان و قوه قضائیه است تا از بروز هرگونه تخلف یا جرمی در جریان انتخابات جلوگیری کنند. امنیت انتخابات را هم نهادهای ذی‌صلاح با تدابیر ویژه‌ای که دارند برقرار می‌کنند تا مردم با آرامش در انتخابات حضور یابند. فضا هم با حضور نیروهای متعدد سیاسی رقابتی شده است؛ پس می‌ماند مشارکت در انتخابات که مردم برای خنثی‌کردن جنگ‌های ترکیبی دشمنان علیه نظام در انتخابات شرکتی گسترده خواهند داشت».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد