بور بور در گفت‌وگو با «فردا»:

جریان حاشیه‌ساز با ایجاد دوقطبی فقط می‌خواهد سهم خواهی کند

کد خبر: 1259852

فعال سیاسی گفت: جریان حاشیه ساز می خواهد با ایجاد دوقطبی سهم خواهی کند، از این رو سعی دارد اتفاقات حاشیه ساز را رقم بزند.

جریان حاشیه‌ساز با ایجاد دوقطبی فقط می‌خواهد سهم خواهی کند

گروه سیاست سایت «فردا»: دو، سه سالی است که هم‌افزایی بین قوا برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات کشور سطح مطلوبی دارد، این نوع تعامل در زمان ‌یک از دولت‌ها وجود نداشته است اما با این وجود جریانی به ظاهر مدافع دولت تلاش می کند در سایه ایجاد دوقطبی های کاذب و پرحاشیه بین جریان انقلابی تفرقه بیندازد.

حبیب الله بور بور در گفت‌وگو با خبرنگار «فردا» درباره تلاش جریانی خاص برای پیشبرد راهبرد اختلاف و وحدت‌شکنی بین جریان انقلاب گفت: این رفتار نشانه سهم خواهی است، به عبارت دیگر این جریان می خواهد سهم خواهی کند، از این رو سعی دارد آن اتفاقات حاشیه ساز را رقم بزند.

وی افزود: کسانی که دنبال ایجاد دوقطبی یا چندقطبی های حاشیه ای هستند، قصد دارند طرف های دیگر را ضعیف کنند تا به اهداف سهم خواهانه شان جامه عمل بپوشانند. نتیجه این رویکرد آن می شود که کسانی در فهرست قرار می گیرند و به مجلس راه پیدا می کنند که نمی خواهند آنجا کاری انجام دهند بلکه فقط می خواهند به مجلس راه یابند تا بعد از آنجا به دولت بروند و مسند وزارت بگیرند.

این عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، هدف جریان دوقطبی سازی حاشیه ای را کسب قدرت خواند و اظهار کرد: این کار خیلی زشتی است چون آنها اصلا به منافع ملی فکر نمی کنند و منافع شخصی و جریانی خود را بر هر موضوع دیگری ارحج می دانند. این جریان برایش مهم نیست که ضرورت ها و نیازها در مجلس چیست؟ تنها به این می اندیشد که در مجلس آینده بیشترین نمایندگان از جریان خودش باشد.

این فعال سیاسی یادآور شد: ما دیدیم کسانی را که وقتی خواستند لیست ائتلاف را ببندند با زور، قدرت و سختی خود را وارد کردند اما در مجلس هم نماندند و جای دیگری رفتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد