0 تا 100 فروش ویلا در شمال

کد خبر: 1175670
0 تا 100 فروش ویلا در شمال

هیچ چیز لذت بخش تر از آن نیست که پس از گشت و گذار در طبیعت زیبای شمال کشور، خسته به ویلای خود برگردید و با خیال راحت و آرامش در محل دنج خود استراحت کنید. اگر صاحب یک خانه ییلاقی زیبا در شمال کشور باشید، دیگر کوله بار دغدغه‌های خود را در شهر محل سکونت خود بر زمین می‌گذارید و خود را برای یک تعطیلات آخر هفته جذاب آماده می‌کنید. به همین جهت افراد زیادی که به دنبال یک اقامتگاه مناسب در شمال کشور هستند، خرید و فروش ویلا در شمال کشور را در اولویت قرار می‌دهند.

بوی جنگل و هیزم، بازارهای ماهی شلوغ، قطرات آب شفابخش باران که در شهر شمالی صورت هر رهگذری را نوازش می‌کند، تازگی و طراوت به پوست و جان شما می‌بخشد. این توصیفات تنها کوچک‌ترین مواردی هستند که برای فروش ویلا ذکر شده است. اگر شما هم علاقمند به داشتن یک خانه ییلاقی مناسب در این منطقه هستید، نکات کلیدی در قالب خرید و فروش ویلا در ادامه مطالب آورده شده است که راهنمای بسیار عالی برای شما خواهد بود.

برای انتخاب ویلای مورد نظر، بودجه خود را در نظر بگیرید

ساخت یک جای دلخواه در منطقه‌های مختلف شهر شمالی کشور، مانند مناطق جنگلی، کوهستانی، ساحلی حتی با بهترین و معتدل‌ترین آب و هوا می‌تواند حس و حال عجیب برای شروع یک زندگی جدید و جذاب را به شما بدهد.

همانطور که می‌دانید هزینه یک جای خوب در شمال با مناسب‌ترین قیمت قریب به 400 میلیون تومان می‌باشد که در وهله اول بهتر است ابتدا قیمت و بودجه خود را در نظر بگیرید و در ادامه نسبت به خرید و فروش ویلا و یا حتی ویلا شمال نقد و اقساط اقدام نمایید. پس مهم‌ترین و اولین قدم برای انتخاب یک خانه ییلاقی داشتن بودجه مناسب و در کنار آن علایق شخصی شما می‌باشد که به آن خواهیم پرداخت.

بهترین جا برای ویلا خریدن کجاست؟

این سوال ذهن همه را درگیر می‌کند که بهترین جا برای خرید و فروش ویلا کجاست؟ اگر ابتدای راه هستید نگران نباشید. در شهرهای شمالی کشور یکی از بهترین استان‌ها که موقعیت مکانی و جغرافیایی ناب برای خرید خانه ییلاقی دارد، استان مازندران می‌باشد. تنوع ساخت‌های ویلایی در موقعیت‌های متفاوت مانند کوهپایه‌، ساحلی و جنگلی مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

البته شما در شهرهای شمالی دیگر هم می‌توانید خانه ییلاقی دلخواه خود را بخرید و هوای تازه این مناطق را به درون ریه‌های خود بکشید و تازگی را تجربه کنید. شهر گیلان نیز به دلیل سرسبزی فوق‌العاده جذاب آن یکی دیگر از اولویت‌های زندگی و یا خرید می‌باشد. استان گلستان نیز به دلیل دوری از دریا و جنگل و موقعیت شرقی آن و هوای گرم‌تری که دارد، به دلیل نزدیک بودن به استان خراسان نیز خواهان زیادی را هر ساله جذب می‌کند.

انواع ویلاهایی که می‌توانید از آن لذت تمام را ببرید

فروش ویلا نوساز شهرکی در شمال کشور امروزه آنقدر انواع مختلفی پیدا کرده‌اند که نما و زیبایی‌های آن چشم هر رهگذری را می‌نوازد و به خود خیره می‌کند. در واقع شما می­توانید در کنار بودجه اقتصادی که برای خرید و فروش ویلا یا ساخت آن در نظر گرفته‌اید، از سلایق خود و خانوادتان نیز بهره‌مند شوید.

در ادامه مدل‌های مختلفی از خانه­های ییلاقی آورده شده است که می‌توانید با سبک‌های متفاوت آن آشنا شوید و بر اساس نیاز و سلیقه خود نسبت به خرید یا ساخت آن اقدام کنید. طراحی زیبا و فوق‌العاده جذاب اینجاها در شهرک‌‌های ساحلی و جنگلی شما را وسوسه خواهد کرد که برای تازه شدن روح و رفع خستگی، حتما یک خانه ییلاقی در این بهشت برین داشته باشید!

۱. ویلای شمالی همکف یا فلت

حتما ویلاهای شمالی ساده و خاکی را دیده‌اید که از آن‌ها بوی زندگی و طراوت بلند می‌شود! این خانه­های حیاط دار شمالی یا فلت به خانه‌ای گفته می‌شود که حدود یک متر از زمین فاصله داشته و ارتفاع بلندی ندارد و بسیار شکیل و نقلی می‌باشد.

۲. ویلای شمالی نیم پیلوت

ویلای شمالی نیم پیلوت کمی پیشرفته‌تر و زیباتر از فلت است. در مراحل اجرایی ساخت اینجا به اندازه یک نیم طبقه، حال از اتاق خواب فاصله دارد. همچنین در آن انباری و پارکینگ نیز به چشم ‌می‌خورد. این خانه نمایی جذاب و زیباتر دارد و از حالت سادگی خارج شده است.

۳. ویلای شمالی نیم دوبلکس

تا نام دوبلکس می‌آید زیبایی و شعف به خصوصی ما را فرا می‌گیرد. تمام ویلاهای زیبا را دوبلکس می‌دانیم و آرزو داریم تا یکی از این­ها را داشته باشیم. اما خوب است بدانید که ساده‌ترین آن، نیم دوبلکس است. این مدل تفاوت چندانی با ویلا نیم پیلوت نخواهد داشت زیرا یک طبقه آن به صورت نیم واحد بالاتر قرار دارد. اما در طراحی نیم دوبلکس فضاهای بیشتری ایجاد می‌شود.

۴.‌ ویلای شمالی دوبلکس

همه ما عاشق ویلای دوبلکس هستیم. وقتی می‌بینیم که در طراحی این ویلا پلکانی زیبا وجود دارد که طبقات را به هم متصل می‌کند، روحمان به پرواز در می‌آید. این سبک همانطور که از ظاهر زیبا و دلنشینش معلوم است، دو طبقه دارد که توسط مدل‌های مختلف زیبایی از پلکان به هم متصل شده است.

۵. ویلای شمالی تریبلکس

جذابیت و زیبایی این ویلا چندین برابر مدل­های دیگر است. اگر ویویی جذاب و دلنشین می‌خواهید خرید و فروش ویلا شمالی تریبلکس را از دست ندهید. البته هزینه این مدل تریبلکس با توجه به موقعیت و طراحی و سال ساخت آن، نسبت به سایرین بیشتر خواهد بود.

20

نکات مهم در هنگام خرید و فروش ویلا

همانطور که می‌دانید خرید و فروش ویلا در شهر‌های شمالی بسیار زیاد شده است. کلاهبرداران زیادی کمین کرده‌اند تا سرمایه شما را از چنگتان در بیاورند و تمام آرزوهای زیبا و قشنگ شما را بسوزانند. خرید هر نوع ملکی در هر کجای کشور، علی الخصوص ویلا در شمال نیازمند کد رهگیری و داشتن سند معتبر است. حتی زیباترین و بهترین­ها، بدون ثبت سند معتبر فایده‌ای نخواهد داشت. بنابراین قبل از خرید حتما به نکات زیر توجه کنید تا در دام سودجویان نیفتید.

مشاوره با دفاتر املاکی

برای خرید هر نوع خانه ییلاقی در هر منطقه از شهرهای شمالی، نیاز است که به دفاتر املاک که کد رهگیری اتحادیه اصناف مشاور را دارند مراجعه کنید. دقت داشته باشید که خرید هر نوع ویلایی حتی ویلا شمال نقد و اقساط، در یک برگه با شماره سریال به عنوان قول نامه یا مبایعه نامه با نام حقیقی فروشمده و خریدار ثبت می‌شود. وجود این سند خیال شما را از سرمایه‌ای که برای خانه خود گذاشته‌اید، بسیار راحت‌تر خواهد کرد.

دفتر املاک معتبری که انتخاب کرده‌اید در سه نسخه زیر قراردادها را امضا می‌کند و در نهایت یک کد رهگیری معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر احساس می‌کنید که برای اطلاعات بیشتر و حتی حساس بودن انتخاب خانه ییلاقی خود نیاز به مشاوره بیشتر دارید، مشاوران املاک ایستگاه به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مختلف به شما خواهند بود. گروه باتجربه این مجموعه کمک می‌کند تا با خیالی راحت نسبت به خرید ارزانترین ویلا در شمال اقدام نمایید.

بررسی مدارک و سند خرید ویلا

نکته دیگری که در هنگام خرید و یا فروش ویلا باید در نظر داشته باشید، بررسی مدارک و سند معتبر است. دقت کنید که ویلایی که می‌خواهید بفروشید، بخرید و یا حتی بسازید باید در زمین با بافت سکونتی شهری یا روستایی باشد. در غیر این صورت آن ملک توسط شهرداری جریمه و تخریب خواهد شد. همچنین باید خانه ییلاقی که تهیه می‌کنید حتما پروانه ساخت داشته باشد. وجود پروانه ساخت به این معناست که این ملک توسط بنیاد مسکن، مجوز ساخت داشته و معتبر می‌باشد.

در نهایت پس از پروانه ساخت، ثبت نام سند و پایان کار برای اتمام مدارک مورد نیاز یک ویلا معتبر نیاز است. البته ویلاهایی وجود دارند که سند شورایی دارند و به صورت مبایعه نامه یا قولنامه‌ای هستند. این گونه ویلاها نیز معتبرند فقط سازنده یا مالک آن نسبت به اخذ دفترچه مالکیت اقدام نکرده است.

نکته مهم در زمینه سند شورایی یا قولنامه‌ای

شاید در اکثر جاها قول نامه را همان سند شورایی بدانند اما این گونه نیست. سند شورایی درواقع یک سند معتبر است که توسط ماموران رسمی دولت تایید و مهر شده و به امضاء در آمده است. صحت و اصالت این نوع سند از قولنامه بیشتر است و امنیت و رسمیت آن بیشتر به اثبات رسیده است. سندهای شورایی در شهرهای کوچک و حتی بافت‌های روستایی توسط شورای محل تنظیم و به ثبت می‌رسد.

ضمانت معتبر پس از خرید و فروش ویلا

دقیقا مانند خرید‌های دیگر، هر وسیله یا ملکی پس از خرید یا فروش نیاز به تضمین خدمات پس از فروش دارد. اگر شما ضمانت لازم و معتبر پس از خرید یا فروش ویلا خود نداشته باشید، عملا سرمایه گذاری شما بیهوده خواهد بود. با توجه به خرید خانهدر منطقه‌ای که در شمال کشور انجام داده‌اید، همچنین ویلا‌های شهرکی یا بسیار لوکس نیازمند نگهبانی‌های 24 ساعته هستند. این مدل نگهبانی جزو خدمات پس از فروش تلقی خواهد شد. یک نوع دیگر از ضمانت، وجود ضمانت ساخت و گارانتی است که برای ویلای خود لازم است داشته باشید.

وجود انشعابات و امکانات اولیه برای ویلای شما

اگر قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارید با بازدید از ویلاها می‌توانید به امکاناتی نظیر آب، برق و گاز آن پی ببرید. اکثر خانه­های شمالی این امکانات را دارند اما برای احتیاط بیشتر لازم است قبل از خرید، از وجود آن‌ها مطمئن شوید. فروش ویلا نوساز شهرکی در بعضی مناطق موجب شده است که انشعابات کلی باشد و یک قبض مشترک ارسال شود که شاید موجب پریشانی خاطر شما شود. در این صورت می‌توانید به دنبال یکخانه ییلاقی با امکانات مستقل برای خود باشید.

ویلا شمال نقد و اقساط

21

اگر می‌خواهید با نقد و اقساط صاحب ویلا شوید و درواقع یک سرمایه گذاری با پول خود انجام دهید، خرید ویلا شمال با نقد و اقساط می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. قبل از خرید از وجود سند و مالک معتبر آن اطمینان حاصل کنید و بعد بر حسب توافق و قرارداد می‌توانید به صورت نقدی و اقساط صاحب خانه ییلاقی زیبا در بکرترین منطقه کشور شوید!

سرمایه گذاری با خرید و فروش ویلا در شمال

از لحاظ اقتصادی می‌توانید در شمال کشور با خرید و فروش ویلا سرمایه گذاری کنید و ارزش پول خود را در مناطق مناسب و حاصل خیز حفظ کنید. اگر به دنبال سرمایه گذاری در شهرهای شمالی هستید، شهرهای نوشهر، چمستان، محمود آباد و غیره جزو مناطق بکر و کوهپایه‌ای می‌باشد که بسیار برای خریداران جذاب و زیبا خواهد بود. این مناطق قدیمی هستند و خرید و فروش ویلا در این موقعیت‌های جغرافیای بسیار عالی خواهد بود.

جمع‌بندی

شمال کشور همیشه خوش آب و هوا ترین و بکرترین مناطق برای زندگی و تفریح بوده است. اگر به دنبال یک سکونت برای آخر هفته و گردشگری بدون اتلاف وقت و انرژی هستید، خرید و فروش ویلا در مناطق عالی می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. مشاوره و انتخاب صحیح می‌تواند کمک کند تا با خیال راحت یک خانه مناسب با طرحی که می‌پسندید، در موقعیت جغرافیایی ناب انتخاب کنید. برای شناخت و دیدن خانه­های ییلاقی مختلف و جذاب در سرتاسر مناطق شمالی می‌توانید از سایت ایستگاه دیدن کنید و به طور رایگان از مشاوره‌های مشاوران املاک بهره‌مند شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها