چگونه بهترین ارز دیجیتال برای خرید و فروش را پیدا کنیم

کد خبر: 1196793
چگونه بهترین ارز دیجیتال برای خرید و فروش را پیدا کنیم

 

شاید شما هم از آن دسته افراد باشید که فکر کنید، بهترین ارز دیجیتال برای خرید و فروش همیشه در کانال‌های تلگرامی و یا سایت‌های سیگنال دهی پیدا می‌شود. متاسفانه باید به شما بگوییم که چنین چیزی اصلا صادق نیست. چرا که آن سایت‌های و گروه‌های تلگرامی اگر سوده بودند، دیتای با ارزش خود را در اختیار افراد قرار نمی‌دادند. شما نیز به این فکر کنید که اگر این سیگنال‌های خرید و فروش ارز دیجیتال درست باشد، آیا شما توانایی استفاده از آن را خواهید داشت؟ آیا مدیریت سرمایه را به درستی انجام می‌دهید؟ آیا آنتی مارتینگل کردن را بلد هستید؟

به نقل از سایت ارز دیجیتال VIP، بیش از 70 درصد کانال‌ها و گروه‌های سیگنال دهی ارز دیجیتال زیان ده می‌باشند. از طرفی باید به این نکته توجه داشته باشید که شما در این مسیر تنها نخواهید بود. شما برای رشد کار خود می‌توانید از منابع معتبر برای پیدا کردن یک ارز دیجیتال خوش نوسان انتخاب کنید. اما این که شما بدون هیچ دانشی شروع به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید، با اطمینان به شما می‌گویم که برای شما هیچ ارزشی نخواهد داشت. چرا که مهم ماهیگیری است و نه ماهی. در برخی مواقع ممکن است که شما سود کنید، اما در بلند مدت قطعا زیان ده خواهید بود.

چگونه بهترین ارز دیجیتال برای ترید را انتخاب کنیم؟

شما برای پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای ترید به یک سایت نیاز خواهید داشت. بهترین سایت برای این کار قطعا سایت Coin360 است. چرا که شما در این سایت می‌توانید نقشه بازار ارز دیجیتال را بر اساس حجم فیلتر کنید. زمانی که بازار ارز دیجیتال را بر اساس حجم فیلتر کردید. می‌توانید ارز دیجیتالی که حجم معاملات بالایی دارد را پیدا کنید. حال باید به سراغ پلتفرم خود معامله گری خود بروید که آیا این ارز دیجیتال را دارد و یا خیر. اگر داشت شما باید به نقاط خرید و فروش خوب را پیدا کنید.

شاید فکر کنید که این کار با تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ساده است. باید به شما بگوییم که در نگاه اول ساده است اما در اگر شما در این موضوع اندکی تفکر کنید، متوجه خواهید شد که این کار به شرطی ساده است که تسلط بالایی رو تکنیکال داشته باشید. برای این منظور باید اخبار ارز دیجیتال را به خوبی بررسی کنید. یکی از بهترین سایت‌ها برای افزایش دانش تکنیکال و همچنین استفاده از اخبار سایت ارز دیجیتال VIP است.

7

چگونه بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال را انتخاب کنیم؟

برای پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که لازم است شما چند نکته را بررسی کنید. اولین نکته این است که آیا پلتفرم معاملاتی شما یا همان Exchange شما دارای چارت تحلیل تکنیکال است و یا خیر؟ اگر دارای چارت تحلیل تکنیکال است آیا حالت لگاریتمی را به شما می‌دهد و یا خیر؟ در نهایت باید بررسی که آیا ابزار تکنیکال کاملی دارد و یا خیر؟ در نهایت شما باید روی چارت Spot آن شروع به ترید کنید. توجه داشته باشید که چارت Future  ممکن است که برای شما خیلی جذاب باشد.

 اما نمی‌تواند به شما دیتای کاملی را منتقل کند از طرفی باید توجه داشته باشید که حجم معاملات شما باید قابل قبول باشد.  اگر تمام این ویژگی‌های صادق نبود شما باید به فکر استفاده از یک سایت جایگزین باشید. بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال برای شما سایت Trading View خواهد بود. این سایت معمولا چارت تمامی صرافی‌های بزرگ را دارد. از طرفی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که انجام ترید برای شما زمانی کارساز است چارت باییننس روی حالت اسپات را انتخاب کنید.

در این صورت می‌توانید روند کلی قیمت را به دست آورید، در نهایت زمانی که روند کلی را به دست آوردید باید شروع کنید به پیدا کردن تریگر مناسب برای ورود. حال شما باید مجدد به فلتفرم معاملاتی که در آن تتر دارید مراجعه کنید و در آن اعداد تریگر خود را با اعداد بایینس تطابق دهید. در این صورت می‌توانید اطمینان داشته باشید که موفق می‌شوید. ما نیز در این مسیر در کنار شما خواهیم بود و به شما کمک خواهیم کرد. در صورتی که هر بخش برای شما نامفهوم بود در بخش کامنت با ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟

زمانی که شما به دنبال پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای خرید و فروش می‌باشید. شاید برای شما نیز جالب باشید که بدانید کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد و شما روی کدام ارز دیجیتال می‌توانید سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید. برای این کار شما باید به چند نکته دقت داشته باشید. شما در وهله اول باید تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا در مورد اهداف آن تحقیق کنید. منظور ما این است که شما باید بدانید که این ارز دیجیتال به چه هدفی به بازار معرفی شده است. آیا این ارز دیجیتال تکنولوژی محور است؟

8

 آیا این ارز دیجیتال روی اخبار و حواشی رشد و نزول دارد؟ آیا این ارز دیجیتال داری یک تیم معتبر می‌باشد؟ آیا این ارز دیجیتال داری یک پلن قوی برای خدمت رسانی می‌باشد.

زمانی که شما پاسخ تمامی این سوالات را به دست آوردید، حال باید دو مرحله قبل را بررسی کنید. بررسی کنید که در گروه خود حجم معاملاتی قابل قبولی دارد. در نهایت شما باید بررسی کنید که کدام منطقه تکنیکالی آن برای شما بسیار مناسب است و خرید خود را روی آن ناحیه انجام دهید.

اما به یک نکته مهم توجه داشته باشید، زمانی که شما بهترین ارز دیجیتال برای خرید و فروش را پیدا کردید باید آن را برای نگهداری بلند مدت به ولت سخت افزاری خود منتقل کنید. دقت کنید که ما به شما پیشنهاد دادیم که به ولت سخت افزاری خود منتقل کنید. در غیر این صورت ریسک کار شما افزایش پیدا می‌کند.

حتی پلتفرم معاملاتی BTT نیز که یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال بود به دلیل برخی از مسائل دچار مشکل شد. این موضوع به این معنی است که تمام پول شما به سادگی از بین می‌رفت. شما به هیچ وجه نباید سرمایه خود را در پلتفرم معاملاتی خود نگه دارید.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت کامل و جامع با شما در مورد بهترین ارز دیجیتال برای خرید و فروش صحبت کردیم. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که ما تلاش کردیم روش پیدا کردن آن را به شما آموزش دهیم. ما قرار نیست که به شما سیگنال اشتباه بدهیم بلکه قرار است شما را یک تریدر و یا یک محقق ارز دیجیتال کنیم. شما باید یک مهارت‌های اولیه در بازار ارز دیجیتال داشته باشید.

در غیر این صورت بهتر است که از متخصصین این حوزه استفاده کنید. چرا که ارز دیجیتال یک بازار به شدت مهم و با ارزش است. اگر شما توانایی درک آن را نداشته باشید، این موضوع به این معنی است که شما مشکلاتی را خواهید داشت و دچار ضرر و زیان خواهید شد. ما دوست داریم به شما کمک کنید که آینده مالی خود را از طریق بازار مالی و ارز دیجیتال تامین کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها