برندهای برتر قفل دیجیتال را با جهان اسمارت بشناسید

کد خبر: 1197615

امروزه با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و ساخت انواع وسایل هوشمند، قفل‌های هوشمند نیز به بازار آمد. قفل‌های هوشمند به سبب امنیت بیشتر خانه و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برندهای برتر قفل دیجیتال را با جهان اسمارت بشناسید

 

 

امروزه با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و ساخت انواع وسایل هوشمند، قفل‌های هوشمند نیز به بازار آمد. قفل‌های هوشمند به سبب امنیت بیشتر خانه و ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. با اختراع این مدل قفل‌ها آمار سرقت و دزدی بسیار پایین می‌آید. قفل‌های سنتی با ضربات متوالی شکسته می‌شوند و امنیت قفل‌های هوشمند را دارا نیستند. برای اینکه ورود و خرج اعضای خانواده یا کارکنان خود را کنترل کنید، بهتر است که خرید قفل هوشمند را در دستور کار خود قرار دهید.

یک قفل دیجیتال مرغوب و باکیفیت، باید در برابر عوامل جوی نامساعد و هر گونه آسیب‌های فیزیکی کاملاً مقاوم باشد و ایمنی یکی از شاخصه‌های اصلی آن هاست. اگر بتوان به راحتی رمز را حدس زد و ورود را میسر نماید، در این صورت چه فرقی با قفل‌های سنتی دارد؟

برای مکان‌هایی همچون استخر‌ها، باشگاه‌ها و برخی مکان‌های عمومی که برای نگهداری اشیاء باید کمد یا صندوقچه‌ای وجود داشته باشد، از این مدل قفل‌های هوشمند استفاده گسترده‌ای خواهد شد. همچنین برای صندوق امانات بانک‌ها نیز این ویژگی‌ها فراهم می‌باشد.

ویژگی‌های قفل‌های هوشمند

قفل‌های هوشمند با کلید باز نمی‌شوند و این مورد یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های آن هاست. البته مدل‌هایی نیز وجود دارند که با کلید نیز باز می‌شوند. برای ورود به خانه یا محل کار باید رمز ورود از پیش تعیین شده‌ای را وارد کنید، و یا کارت بکشید. البته این قابلیت بر روی برخی دستگیره‌های هوشمند نیز فراهم می‌باشد. علاوه بر کارت، کلید و ورود رمز می‌توان با اثر انگشت و یا تلفیقی از موارد گفته شده نیز قفل را باز نمود.

امکان قرار دادن رمز‌های مجزا برای اعضاء جهت امنیت بیشتر فراهم می‌باشد. همچنین خانواده‌ها می‌توانند با قابلیت‌هایی که در این رمز نهفته است، ورود و خروج فرزندان خود را کنترل کنند.

اما بارزترین ویژگی این مدل قفل‌های هوشمند قابلیت ضد حریق و ضد شوک بودن آن هاست. با آتش سوزی نیز ویژگی‌های آن‌ها همچنان پابرجا و برقرار است. در صورت قطع برق آن‌ها با باتری کار می‌کنند. یا اینکه می‌توان قابلیت اجرا بر روی برق‌های اضطراری را در ساختمان‌های عمومی پیاده‌سازی کرد. در ادامه مشهور‌ترین برند‌های قفل‌های هوشمند را خدمتتان معرفی می‌نماییم.

 

قفل هوشمند از برند سامسونگ

برند سامسونگ را که قطعاً همه شما می‌شناسید. این برند اقدام به تولید قفل‌های هوشمند با ضریب امنیتی بسیار بالا نموده است. اما سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را در خصوص نصب قفل‌های هوشمند درگیر می‌نماید، این است که چگونه می‌توان آن‌ها را با قفل‌های سنتی جایگزین نمود؟ این گونه قفل‌ها بر اساس استانداری تولید شده‌اند که شما می‌توانید به راحتی قفل سنتی را از دستگیره جدا نموده و قفل‌های هوشمند را بر روی آن‌ها نصب کنید. به لحاظ ساختار و اندازه معمولاً به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با مدل‌های زیادی از دستگیره‌ها سازگار هستند.

از دیگر قابلیت‌های قفل دیجیتال سامسونگ می‌توان به نصب دوربین‌های مدار بسته در قسمت ورودی قفل‌ها اشاره نمود که با این قابلیت قطعاً امکان سرقت به حداقل می‌رسد.

قفل دیجیتال برند میلر

یکی از بهترین برند‌های معتبر در تولید قفل‌های دیجیتال بوده که می‌توان 8 رمز مجزا را به آن‌ها اختصاص داد. به طور مثال اگر برای درب ورودی اداره‌ای نصب می‌شود، 8 فرد مختلف می‌توانند با رمز مجزا وارد شوند.همچنین می‌توان با استفاده از ریموت درب را از راه دور نیز باز کرد. امروزه هوشمند‌سازی ساختمان نسبت به 10 سال اخیر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

بدنه مستحکم و مقاوم یکی دیگر از ویژگی‌های این قفل بوده که از آلومینیوم بسیار مرغوب ساخته شده است. به راحتی تغییر رنگ نمی‌دهد و اعداد بر روی قفل‌ها با مالش دست به راحتی پاک نمی‌شوند.

اگر درب خانه شما قدیمی است و یا دارای دستگیره بسیار قدیمی هستید، اصلاً نگران نباشید. صفر تا صد مراحل اجرا، راه‌اندازی و نصب را می‌توانید به یک شرکت هوشمند‌سازی معتبر بسپارید.

قفل دیجیتال اسکالج سنس یا Schlage Sense

یکی دیگر از شاخص‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین ویژگی‌های قفل‌های دیجیتال امکان باز کردن درب با گوشی‌های اندروید و آیفون است. شما می‌توان با گوشی خود درست همانند ریموت کنترل درب را باز کنید. به همین راحتی!!

اما این ویژگی بر روی برخی مدل‌ها وجود دارد. برند اسکالج سنس یکی از مشهور‌ترین برند‌های قفل‌های دیجیتال است. شما می‌توانید با اختصاص رمز به راحتی با گوشی خود درب ورودی را باز کنید.

همچنین امکان باز کردن درب با اثر انگشت نیز وجود دارد. درب را می‌توان با اثر انگشت اعضاء خانواده باز کرد و امکان برقراری رمز را غیر فعال نمود. این ویژگی از ایمن‌ترین ویژگی‌های قفل‌های دیجیتال است که به راحتی هر فردی نمی‌تواند به منزل یا محیط اداره یا محل کار ورود پیدا کند. همچنین امکان سرقت گوشی در باشگاه‌ها به حداقل می‌رسد.

این برند در میان رقبای خود بسیار شناخته شده است و امکان باز کردن درب را با گوشی یا تبلت‌های آیفون فراهم نموده است. برخی مدل‌های دیگر از برند‌های قفل‌های هوشمند صرفاً با اندروید باز می‌شوند ولی در این برند می‌توان با گوشی‌های آیفون نیز درب را باز نمود.

اما به شما توصیه می‌کنیم که از برندی قفل دیجیتال تهیه کنید که به صورت کاملاً تخصصی در این زمینه به تولیدات و طراحی می‌پردازد.

ویژگی‌های قفل‌های دیجیتال برند‌های مشهور

قابلیت قفل کودک از ویژگی‌هایی است که بر روی آن‌ها پیاده‌سازی شده است. بسیاری از کودکان به وسایل هوشمند واکنش نشان می‌دهند و دوست دارند دائم با وارد کردن رمز‌های مختلف با قفل‌ها بازی کنند. در این شرایط باید قفل کودک را فعال نمود.

همچنین برای کسانی که می‌خواهند سالمند و یا ورود و خروج بیمار آلزایمری را کنترل کنند، می‌توانند از قفل هوشمند استفاده کنند. به عبارتی دیگر فرد مسن اگر رمز ورود را نداند قطعاً نمی‌تواند از منزل خارج شود. و یا شما می‌توانید در خارج از منزل باشید و با گوشی خود درب را برای او باز کنید.

عدم حدس زدن رمز‌های قفل نیز از دیگر شاخصه‌ها ویژگی‌های برند‌های مشهور است. رمز نباید به راحتی قابل جعل و یا حدس زدن باشد.

شرکت گیتمن توانسته است قفلی را با ورود رمز دو رقمی طراحی نماید که ارقام آن قابل حدس زدن نیست.

برای ایمن‌سازی بیشتر امکان قفل کردن درب با رمز عبور و اثر انگشت به صورت تلفیقی وجود دارد. این قابلیت می‌تواند کاملاً ناشناخته باقی بماند. چرا که شما می‌توانید بعد از ورود رمز اثر انگشت خود را نیز وارد نمایید تا درب قفل و باز گردد. به طور مثال اگر شخصی رمز را حدس بزند ولی با اثر انگشت خودش نمی‌تواند به راحتی به منزل یا محل کار وارد شود.

این مدل رمزگذاری برای دفاتر اسناد و مکان‌هایی که پول زیادی را نگهداری می‌کنند، بسیار ایمن می‌باشد. فرض می‌کنیم که شما یک اتاق مخصوص برای نگهداری پول دارید، قطعاً اگر این ویژگی‌های تلفیقی رمز و اثر انگشت فعال بماند، هیچکس نمی‌تواند به اتاق شما ورود پیدا کند.

شرکت‌های سازنده قفل‌های هوشمند

· سامسونگ

· گیمتن

· یوکا

· آگوست

·  Kwikset 

·  اسکالج سنس

·  شیائومی

برندهای‌های ذکر شده بهترین قفل دیجیتال را در جهان تولید می‌نمایند و اگر شما قصد سفارش و راه‌اندازی قفل‌های هوشمند را بر روی درب منزل خود دارید، می‌توانید یکی از برند‌های بالا را تهیه کنید. شرکت جهان اسمارت فعال در زمینه هوشمند‌سازی خانه و ساختمان اقدام به راه‌اندازی سیستم‌های هوشمند از جمله قفل‌های دیجیتال در سراسر کشور نموده است. اگر امنیت برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، همین حالا دست به کار شوید و با کارشناسان مجموعه ما جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها