با وجود قفل دیجیتال دیگر به کلید نیازی ندارید!

کد خبر: 1064982

قفل دیجیتال آرین سیف، ارائه دهند برترین برندهای قفل هوشمند در ایران.

قفل دیجیتال یکی از واژه هایی می باشد که با گسترش روز افزون تکنولوژی و استفاده از این وسایل نوظهور افزایش پیدا کرده است. در این مقاله شما را با کارکرد و انواع قفل های دیجیتال آشنا خواهیم کرد.

iJZhYqXlK2j9

قفل دیجیتال چیست ؟

نیاز به امنیت از گذشته تا به حال یکی از نیازهای انسان ها بوده است.

در عصر تکنولوژی و با وجود آمدن زندگی های مدرن، بشر همواره بدنبال رفاه بیشتر ،امنیت بیشتر و امکانات قوی تر می باشد.

در میان انبوه اختراعات ما انسان ها و پیدا شدن راه هایی برای رفا ه و امنیت بیشتر سهمی متعلق به قفل دیجیتال می باشد.

قفل های هوشمند یک تکنولوژی نوظهور می باشند که می توانید آن ها را جایگزین قفل های مکانیکی درب کنید و از مزایای آن بهره ببرید.

این قفل های دیجیتالی قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی و ضد سرقت را دارند.

چگونه قفل دیجیتال امنیت منزل ما را افزایش می دهد؟

f00kA8OIenyy

اولین سد امنیتی برای ورود به منزل درب ورودی می باشد. با بالا رفتن امنیت درب ورودی، بدون شک راه برای ورود سارقان و افراد سودجو بسیار پایین خواهد آمد.

قفل دیجیتال دارای سیستم های امنیتی پیشرفته ای می باشد که باعث بالا رفتن امنیت محل زندگی شما خواهد شد از جمله این سیستم های امنیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت اتصال به وای فای، قفل های هوشمندی مانند برند فیلیپس قابلیت اتصال به وای فای را دارند. با اتصال قفل فیلیپس به وای فای شما می توانید از ورود و خروج های منزل خود آگاه شوید.

- دیگر نیازی ندارید به افراد خوردسال کلید مکانیکی بدهید، شما می توانید در هر مکان و زمانی قفل دیجیتال را از راه  دور باز کنید.

سیستم ضدسرقت، در صورت ضربه زدن به درب یا قفل هوشمند آلارم دستگاه به صدا در خواهد آمد و این آلارم بر روی گوشی هوشمند شما ظاهر خواهد شد.

- مجهز به قفل اتوماتیک، بدون شک برای هر شخصی پیش امده که بعد از خارج شدن از منزل دچار تردید شود که درب منزل را قفل کرده است یا خیر. با وجود قفل دیجیتال شما دیگر نیازی به قفل کردن درب نخواهبد داشت، بعد از بستن درب قفل به صورت اتوماتیک بسته می شود.

- سیستم اعلان خروج و قفل کودک،وقتی داخل منزل هستید و مشغول کار و نگران بیرون رفتن کودک خود هستید می توانید قفل کودک را فعال کنید تا کودک شما نتواند از منزل خارج شود. در هنگامی که برای مدت طولانی منزل را ترک می کنید با فعال کردن سنسور اعلان خروج دستگیره از داخل منزل قفل خواهد شد و اگر اشخاص از راه های مانند پنجره ساختمان وارد منزل شوند اجازه خروج نخواهند داشت.

همچنین قفل های دیجیتالی مجهز به سیستم های ضدشوک، ضد هک و سنسور اعلان حریق می باشند.

راحتی در عبور و مرور با قفل دیجیتال:

1bdcvFH9ewwT

یکی ازنکاتی که در طراحی و ساخت قفل دیجیتال به آن توجه می کنند راحتی استفاده از این محصول است.

با وجود این قفل های هوشمند شما دیگر به کلید نیازی ندارید و دیگر نگران گم کردن کلید های فلزی خود و ماندن پشت درب نخواهید بود.

راه های دسترسی متنوعی برای باز کردن قفل وجود دارد مانند سسنسور اثر انگشت با شناسایی اثر انگشت به قفل هوشمند کلید شما اثر انگشت شما می باشد.

سیستم شناسایی چهره که یکی از راحترین و سریع ترین راه برای باز کردن درب می باشد. سیستم های شناسایی رمز،کارت و بلوتوث از جمله راه های متنوع برای باز کردن قفل الکترونیکی درب می باشد.

سرعت در باز کردن درب یکی دیگر از مزیت های قفل دیجیتال می باشد شما می توانید با شناسایی اثر انگشت در کمتر از 0.5 ثانیه درب منزل را باز کنید.

وجود قفل های هوشمند پول و پوش و قفل های تک مرحله ای باعث می شود تا بدون نیاز به حرکت اضافه ای با هول دادن، درب را باز کنید.

شما می توانید به راحتی اثر انگشت یا کارت به قفل شناسایی کنید یا حذف کنید و برای انجام تنظیمات  قفل نیاز به هیچ فرد متخصصی نخواهید داشت.

نحوه نصب و کارکرد قفل دیجیتال:

قفل های دیجیتال به وسیله 4 الی 8 باتری قلمی یا باتری های لیتیومی برق خود را تامین می کنند. اگر در طول روز 10 مرتبه باز و بسته شود حدودا یک سال طول می کشد تا باتری قفل تمام شود.

یک هفته قبل از اتمام باتری قفل بر روی صفحه لمسی و بر روی اپلیکیشن همراه قفل آلارم ضعیف شدن باتری ظاهر می شود. در صورت توجه نکردن به آلارم قفل و اتمام باتری دستگاه شما می توانید با باتری کتابی 9 ولتی یا کابل میکرو برق قفل را نامین کنید.

نصب قفل دیجیتال یک کار تخصصی می باشد که بهتر است نصب قفل را به افراد مجرب بسپارید. این نوع قفل ها را می توانید بر روی انواع درب های چوبی و ضدسرقت نصب کنید بعد از نصب در صورت جابه جایی می توانید قفل را با خود جابه جا کنید.

نصب قفل دیجیتال به صورت استاندارد و با کمترین سوراخ کاری بر روی درب نصب می شود. به همین دلیل می توان قفل هوشمند را جایگزین قفل های قدیمی درب کنید.

بهترین قفل دیجیتال:

قفل های هوشمند متنوعی با برند های متنوعی در بازار وجود دارد. از میان برند های متنوع قفل دیجیتال می توان 3 برند برتر که از سال 2017 تا سال 2021 بیشترین سهم فروش در بازار جهانی را داشته اند انتخاب کنیم.

eiT56wMInyDx

1- قفل دیجیتال فیلیپس:

این برند اروپایی با طراحی و دیزاین منحصر به فرد محصولات خود توانسته بیشترین سهم فروش در قاره اروپا را به خود اختصاص دهد.

طراحی منحصر به فرد قفل فیلیپس، استفاده از برترین متریال روز دنیا در ساخت قفل های هوشمند فیلیپس مانند: استفاده از سنسور اثر انگشت FPC  سوئد، استفاده از صفحه لمسی گوریلا گلس در محصولات خود، قابلیت اتصال به اینترنت و اپلیکیشن کاربردی فیلیپس، مجهز بودن به کد های ریجستری و برقراری ارتباط با شرکت فیلیپس برای احراز هویت کالا. از جمله مواردی می باشد که باعث برتری این برند شده است.

وجود مغزی های سه زبانه با دارا بودن تاییدیه استاندارد اروپا، و کلید های اضطراری غیر قابل کپی از ویژگی های برجسته قفل فیلیپس می باشد.

2- قفل دیجیتال بوش:

قفل بوش هم دومین برند می باشد که بالاترین سهم فروش در بین این محصولات را به خود اختصاص داده است. این شرکت آلمانی با طراحی متفاوت و به کار بردن آپشن های مختلف در قفل های خود توانسته محصولات خود را در بازار جهانی با کیفیت بالا عرضه کند.

3- قفل دیجیتال سامسونگ:

این برند کره ای و محبوب در جهان توانسته بالاترین فروش قفل هوشمند را در کشور های شرق آسیا  به خود اختصاص دهد. طراحی و دیزاین منحصر به فرد و راحتی کار با این محصولات باعث محبوبیت این برند شده است.

خرید قفل دیجیتال:

QguZTLoknQ3s

یک تفکر اشتباه وجود دارد، چون مبلغ قفل دیجیتال بالاتر از قفل های معمولی است پس برای قشر پولدار کاربرد دارد.

از خود شما سوال میپرسیم :

چه هزینه ای برای اسباب و وسایل در منزل یا محیط کار خود کرده اید؟

ارزش مادی و معنوی هریک چه میزان می باشد؟

درصورت سرقت آنها چه مدت زمان طول میکشد تا دوباره همه آن ها را خریداری کنید؟

امینت و آرامش شما چقدر ارزش دارد؟

به این سوال ها فکر کنید و مبلغ درنظر بگیرید .

اکنون با دیدن قیمت قفل دیجیتال متوجه میشوید با پرداخت یک هزینه ناچیز از خسارات بسیار گران قیمت تری جلوگیری میکنید .

و خواهید دانست ارزش خرید این قفل ها برای همه اقشار جامعه به چه میزان است.

برای خرید قفل هوشمند حتما از برند های شناخته شده و شرکت های معتبر قفل را خریداری کنید.

برای مشاوره و خرید برتین قفل های دیجیتال می توانید با ما در تماس باشید یا به وب سایت زیر مراجعه کنید:

021-44616163

021-44176403

www.ariansafe.com

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها