چگونه کفش های سفیدمان دوباره مثل روز اول بدرخشند؟

کد خبر: 1211498
چگونه کفش های سفیدمان دوباره مثل روز اول بدرخشند؟

 

کفش های سفید وقتی نو و تمیز هستند زیبا و درخشان هستند. متأسفانه آنها به راحتی کثیف می شوند.آیا کفش های سفید مورد علاقه شما در مقابل چشمان شما تقریباً خاکستری می شوند و درخشندگی خود را از دست می دهند؟ چگونه کفش های شیک سفید را تمیز کنیم تا ظاهر اصلی خود را بازیابند؟ برای تازه کردن ظاهر آنها، از روش های تمیز کردن اثبات شده استفاده کنید.

چگونه کفش های سفید خود را تمیز کنیم تا جایی که ممکن است درخشش خود را حفظ کنند؟

برای تمیز کردن کفش های سفید می توانید از ترفندهای خانگی استفاده کنید.

1-جوش شیرین

محبوب ترین محصول خانگی برای تمیز کردن کفش های سفید بدون شک جوش شیرین است که احتمالا در کمد خود دارید. اگر نه، به راحتی آن را در فروشگاه تهیه خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که 2 یا 3 قاشق چایخوری را با یک لیوان آب مخلوط کرده و پارچه تمیزی را در آن خیس کنید. سپس کفش را تمیز کنید تا اثر مورد نظر حاصل شود. این یک روش موثر برای تمیز کردن کفش های پارچه ای است.

2-آب لیمو

آب لیمو نیز محصولی است که اغلب برای تمیز کردن کفش های سفید توصیه می شود. مانند جوش شیرین، ۲ تا ۳ قاشق چایخوری آب لیموترش همراه با یک لیوان آب برای به دست آوردن یک ترکیب خوب کافی است. به روش بالا، پارچه ای را در مخلوط خیس کنید و کفش ها را با حوصله تمیز کنید تا اثر دلخواه حاصل شود. 
آیا می دانستید که:

تمیز کردن کفش های سفید با لیمو نه تنها ظاهر آنها را تازه می کند بلکه بوی بد کفش ها را هم از بین می برد.

3- پودر شستشو

چگونه کفش های سفید را بشوییم؟ البته با پودر لباسشویی! یک شوینده خوب برای لباس های سفید و همچنین برای شستن کفش های سبک مناسب است. مقدار کمی ماده شوینده را در آب ولرم رقیق کنید. می توانید بندهای کفش را هم در این محلول قرار دهید تا تمیز شوند. با یک پارچه آغشته به محلول آماده شده، روی کفش را بمالید تا تمیز شوند. این روش به ویژه برای کتونی های پارچه ای سفید بسیار خوب عمل می کنند.

توجه:

 به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از پودر لباسشویی به عنوان روشی برای تمیز کردن کفش های سفید خود، پارچه را به طور مرتب با آب تمیز بشویید.

4-سرکه

سرکه یکی دیگر از محصولات آشپزخانه است که برای مبارزه با لکه روی کفش سفید مفید خواهد بود. روش تمیز کردن در این مورد مشابه موارد ذکر شده است. کافی است یک قاشق چای خوری سرکه را روی یک پارچه مرطوب بریزید و کفش ها را کاملا تمیز کنید. برای از بین بردن بوی سرکه، می توانید کفش های خود را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

5- خمیردندان

اگر چه مسواک و خمیردندان ابزار تمیز کردن دندان می باشند اما برای تمیز کردن کفش هم مفید هستند. کمی خمیر دندان بر روی برس قرار دهید و مستقیما روی کفش سفید خود بمالید. خمیر دندان بهترین راه حل برای از بین بردن لکه های سخت است. سپس خمیر دندان روی کفش را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و کفش ها را در جایی دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید تا خشک شوند.

6- مایع ظرفشویی

یکی دیگر از راه های استفاده از خوبی های آشپزخانه این است که در یک کاسه آب ولرم را با مایع شوینده به نسبت 3 به 1 مخلوط کنید. یک برس یا اسفنج را به مخلوط حاصل آغشته کنید و کفش ها را تمیز کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

2

                                                                     آیا می توان کفش های سفید را با ماشین لباسشویی شست؟

برای صرفه جویی در زمان، احتمالاً از خود می پرسید که آیا می توان کفش های سفید را به طور موثر شستشو داد؟ برای برخی از کفش های سفید مانند کتونی های سفید این روش امکانپذیر می باشد. اما کفش های چرم و جیر را هرگز نباید در ماشین شست، این جنس کفش ها ممکن است آسیب ببینند.  

امیدوارم با این ترفند های خانگی ساده کتونی های سفید دوست داشتنی را همیشه نو و تمیز نگه دارید و از پوشیدن آنها لذت ببرید. برای خرید انواع کفش زنانه، مردانه و بچه گانه فروشگاه اینترنتی کفش یرماز از قدم های شما استقبال می کند. تنوع کفش در این فروشگاه بسیار زیاد می باشد و شما خیلی سریع و راحت خرید خود را انجام می دهید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها