گسترش روز افزاون استفاده از برنامه های اندرویدی در سال 2021

کد خبر: 1051816

با گسترش دسترسی به گوشی های اندروید در سالهای اخیر، توسعه دهندگان بسیاری به سمت طراحی و تولید برنامه ها و بازی های مختلف این سیستم عامل روی اورده اند. منبع باز بودن یا همان open source بودن اندروید نیز مزید بر علت شد تا توسعه دهندگان امکان تولید برنامه های متنوعی را داشته باشند و کاربران نیز از تنوع این برنامه ها به خوبی بهره ببرند .

VOwDorlhsw6c

اپلیکیشن های اندروید به صورت عمومی در فروشگاه گوگل با نام google play عرضه میشوند که گاها به دلیل محدودیت هایی که در دانلود برنامه اندروید در داخل کشور وجود دارد ، کاربران بالاجبار به سمت دانلود از وبسایت های دانلود همچون کافه اپس و ... و یا اپلکیشن های فروشگاهی اندروید همچون کافه بازار و ... می روند.

برنامه ایرانی اندروید :

برنامه های ایرانی نیز در راستای دسترسی هموطنان عزیز به اپلکیشن های فارسی و یا محلی به صورت گسترده ای توسعه داده شده اند. بانک ها دارای اپلکیشن های مخصوصی می باشند که قابلیت های مختلفی را در راستای اهداف دولت الکترونیک ایجاد کرده و نیاز به مراجعه به بانک و یا عابر بانک ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

از سایر برنامه ها می توان به فروشگاه های اینترنتی ، برنامه های مختلف همچون برنامه های کاربردی ، اپلیکیشن های تفریحی و ... اشاره کرد. در این بین بر اساس استقبال کاربران، توسعه دهندگان نیز اقدام به گسترش فعالیت ها می گیرند و بسیاری از آن ها حتی در استدیو های مختلف بازی سازی نیز سرمایه گذاری های بسیاری انجام داده اند. دانلود برنامه های ایرانی اندروید نیز از درگاه های مختلفی همچون فروشگاه گوگل و یا وبسایت های ارائه دهنده ی بازی امکان پذیر است. توجه به ساختار و طراحی برنامه ها ، کاهش دسترسی های مورد نیاز برنامه ، افزایش امنیت برنامه ها و همینطور کاربردی بودن آنها از مهمترین درخواست های کاربران می باشد که در نتیجه ی تولید چنین نرم افزارهایی استقبال از آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

کدام برنامه های اندروید بیشترین دانلود را دارند ؟

دسته بندی های مختلفی برای برنامه های اندروید و میزان دانلود آنها وجود دارد که در زیر به صورت مختصری به برخی از آنها می پردازیم :

شبکه های اجتماعی و مسنجر ها: بدون شک رتبه ی اول دانلود برنامه ها و اپلکیشن های اندرویدی در اختیار شبکه های اجتماعی می باشد . این اپلیکیشن های به دلیل امکان ایجاد ارتباط در بین کاربران با اقبال بسیاری روبرو شده اند. هرچند تولید و طراحی چنین برنامه هایی در ابتدا ساده به نظر می رسد اما بهتر است بدانید که گوگل نیز در راه اندازی چنین برنامه هایی عاجز بوده و چندین بار اقدام به راه اندازی و سپس متوقف کردن پروژه های شروع شده ی خود شده است .

برنامه های ادیت عکس و فیلم : رتبه ی بعدی دانلود اپلیکیشن های اندروید در اختیاری این سری از برنامه ها می باشد . این برنامه ها امکان ایجاد تغییرات بر روی چهره ی افراد و یا محیطهای مختلف را امکان پذیر می سازد و از این رو کاربران اقبال بسیاری به استفاده یا تست این نوع ابزارها دارند. در اپلیکیشن های ادیت فیلم نیز که در سالهای اخیر بسیار پیشرفت داشته است امکانات بسیاری همچون مونتاژ تکه تکه ای فیلم ها ، حذف و اضافه کردن صدا ، تغییر رنگ و ... گنجانده شده است.

برای دانلود برنامه ادیت عکس موبایل استفاده از گوگل پلی امکان پذیر می باشد ولی بسیاری از این سبک برنامه ها در صورت خریداری برنامه امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار میدهند و از این رو بهتر است اقدام به دانلود نسخه ی بینهایت و یا همان نسخه ی مود شده ی این برنامه ها کنید تا دسترسی کاملتری به برنامه ها داشته باشید ...

برنامه های بانکی و اپ های پرداخت : از دیگر برنامه های بسیاری پرطرفدار بخصوص در داخل کشور اپلیکیشن های پرداخت انلاین و یا اپلیکیشن های بانکی می باشد. این برنامه پس از دریافت تاییدیه از بانک مرکزی ، امکان ارائه ی خدمات بانکی مختلفی را برای کاربران فراهم میکنند. از این قبیل امکانات می توان به پرداخت قبوض ، انتقال وجه ، عملیات مختلف انتقال بین بانکی ، عملیات مختلف کارتی همچون غیرفعال کردن کارت و ... اشاره کرد.

برنامه های کمک آموزشی : در طی پاندمی کورونا استفاده از اپلیکیشن های کمک آموزشی رشد بسیاری داشته است . این اپلکیشن ها امکان دسترسی دانش آموزان ، دانشجویان و علم جویان را به داده های علمی و درسی به صورت بسیار آسان فراهم کرده و از این رو کاربران میتوانند از طریق گوشی های تلفن همراه اقدام به بهره مندی از منابع کمک آموزشی کنند.

برنامه های ارتباط ویدیویی : همچون برنامه های کمک اموزشی استفاده از اپلیکیشن های مختلف ارتباطی بخصوص ارتباط تصویری در دوره ی کورونا به شدت افزایش یافته است. این برنامه ها امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالایی را برای کاربران فراهم میکند و در نتیجه ی آن امکان برگزاری آنلاین کلاس ها نیز فراهم میشود.

9G2KUqPChygV

چگونه میتوان به اپلیکیشن های اندروید در ویندوز دسترسی داشت ؟

یکی از راه هایی که میتوان برنامه های اندرویدی را روی سیستم عامل ویندوز استفاده کرد ، بهره مندی از شبیه ساز اندروید می باشد. این برنامه ها با شبیه سازی هسته ی ویندوز ، امکان اجرای بازی ها و برنامه های مختلف اندرویدی را به همان شکل که در گوشی های اندرویدی اجرا میشوند ، در کامپیوتر مهیا کرده اند. این برنامه ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند که نسبت به نمونه های مختلف قابل دسترسی می باشد . این ویژگی های بسته به خود برنامه و تولید کننده ی آن از تنوع بالایی برخوردار می باشند. از شناخته شده ترین برنامه های شبیه ساز اندرویدی می توان به بلواستکس ، نوکس و ... اشاره کرد .

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها