ورود به دروازه تجارت آنلاین و بین‌المللی با پرفکت مانی

کد خبر: 1065170

untitled

امروزه تجارت آنلاین و خرید و فروش کالا و خدمات از بستر اینترنت به امری مرسوم و متداول تبدیل شده است.  ازآنجاکه تحریم‌هایی وجود دارد که استفاده از کارهایی چون پی پال، ویزا،  مستر و ... را برای ایرانیان محدود کرده است برای استفاده از این خدمات و پرداخت آنلاین از هر نقطه جهان، پرفکت مانی می‌تواند گزینه‌های جایگزین و مطمئن مخصوصاً برای هم‌میهنان باشد.

 شما به‌راحتی با استفاده از این پلتفرم می‌توانید نسبت به خریداری کالا و خدمات،  جابه‌جایی پول،  شارژ حساب بانکی و ... مبادرت کنید.

این امکانات زمینه را به‌خوبی برای شما فراهم می‌کند تا در عرصه آنلاین اینترنتی، از دیگر رقبا عقب نمانید.

 

نگران جابه‌جایی و واریز پول نباشید

یکی از دغدغه‌ها برای واریز و جابه‌جایی پول به کشور دیگر و یا به‌صورت ارزی،  اطمینان و سرعت عمل آن است. شما در این سیستم به‌راحتی می‌توانید هر مقدار و به‌صورت دلار،  یورو و یا حتی ارزهای دیجیتال را به جای دیگر انتقال دهید و در زمان کم با بالاترین امنیت از این خدمات  بهره‌مند شوید.

 در این روش واسطه‌هایی که این تبادل را انجام داده و هر کدام درصدی را به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کنند حذف شده و شما به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید مبلغ دلخواه را به حساب پرفکت مانی دیگر انتقال دهید و یا با سرعت، نسبت به خرید خدمات از درگاه‌هایی که پرفکت مانی را به رسمیت می‌شناسند اقدام کنید.

خدماتی کاربردی و امن در بستر پرفکت مانی

 پرفکت مانی زمینه‌ای را فراهم کرده است تا شما بتوانید به‌راحتی ارزهای مختلف را دریافت کنید و در بانکی شخصی آن را ذخیره کنید.  کیف پول پرفکت مانی محلی با امنیت بالا برای نگهداری از پول‌های ارزی شماست و حتی سود هم به آن تعلق خواهد گرفت؛ شما می‌توانید از خدمات وام هم استفاده کنید.

 شما با داشتن حساب و خرید پرفکت مانی می‌توانید از خیلی از سایت‌ها خریدهای امن و مطمئنی را تجربه کنید و در زمان بسیار اندک از خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوید.  شما خواهید توانست تبدیل ارز پرفکت مانی را به سایر سیستم‌های مالی نیز انجام بدهید.

این امکان برای شما وجود دارد که با نصب اپلیکیشن پرفکت مانی بر روی گوشی‌های مختلف با سیستم عامل‌های متفاوت به‌راحتی خدمات خرید، جابه‌جایی پول و…  را به‌آسانی و در هرکجا انجام دهید.

از همه لذت‌بخش‌تر اینکه این خدمات با سرعت و کیفیت، در مجرایی مطمئن و باامنیت بسیار بالا انجام می‌شود و هرگونه سوءاستفاده وکلاهبرداری را شدیداً محدود کرده است.

untitled

مزیت های کاربردی در استفاده از خدمات پرفکت مانی

  •  مهم‌ترین نکته برای هر کاربر در این سیستم تضمین امنیت پرداخت‌هاست.  در این سیستم تراکنش‌ها با امنیت بسیار بالایی انجام می‌پذیرد.
  •  شما می‌توانید تنظیماتی را در حساب کاربری خود اعمال کنید که امنیت حساب شما بیشتر و بیشتر شود.
  •  نکته مهم و کاربردی پرفکت مانی بی‌توجهی به تحریم‌هایی است که علیه برخی کشورها اعمال ‌شده است. کشورهایی مثل ایران به‌راحتی امکان استفاده از پرفکت مانی را دارند و می‌توانند در شرایط فعلی به‌راحتی از سد تحریم‌ها عبور کنند.
  •  سود ماهیانه در ازای مبلغ موجود در حساب پرفکت مانی پرداخت می‌شود.
  •  نرخ کارمزد پایین در پرفکت مانی برای انجام خدمات اخذ می‌شود.
  •  تبدیل ارزهای فیات به انواع ارزهای دیجیتال در پرفکت مانی به‌راحتی و با سرعت بالا انجام می‌پذیرد.
  •  شما در پرفکت مانی برای انجام خدماتی که به شما ارائه می‌شود مالیاتی پرداخت نخواهید کرد.
  •  محدودیتی در تعداد و حجم تراکنش‌های صورت‌گرفته وجود نخواهد داشت.

 هموارکردن مسیر کسب درآمد در بستر اینترنت با پرفکت مانی

 بسیاری از خدمات در بستر اینترنت وجود دارند که فرد با انجام آن‌ها می‌تواند دستمزد دریافت کند.  اشخاص با داشتن تخصص‌های مختلف می‌توانند به‌صورت دورکاری با خیلی از سایت‌ها در کشورهای مختلف و بدون مرز همکاری داشته و بابت انجام این کارها به دلار درآمد کسب کنند. مشکل اصلی برای کاربران مخصوصاً ایرانیان نحوه انتقال وجه دستمزد بوده است. شما با داشتن حساب پرفکت مانی می‌توانید به‌راحتی کیف پولی را در اختیار داشته باشید که دستمزد و درآمد شما به آن واریز خواهد شد.

 این مزیت سهولت کار در دنیای مجازی و کسب درآمد دلاری را برای بسیاری از علاقه‌مندان فراهم خواهد کرد.

تبدیل موجودی پرفکت مانی به ریال

 شما به‌راحتی با صرافی‌های آنلاین و سایت‌های معتبر در زمینه خدمات پرفکت مانی می‌توانید مبادرت به فروش پرفکت مانی خود کنید و یا اینکه نسبت به خرید پرفکت مانی اقدام کنید و موجودی حساب خود را افزایش دهید. شما شاید بخواهید از خدماتی استفاده کنید و در قبال آن هزینه پرداخت کنید، پس می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی و یا شارژ حساب، مبلغ موجودی را افزایش داده و از خدمات متنوعی بهره‌مند شوید.

 پشتوانه‌ای با سابقه‌ای خوشنام

پرفکت مانی که فعالیت خود را به‌طور رسمی از سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است با ارائه خدمات مناسب و سریع در بستری امن توانسته میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا را به سمت خود جلب کند. سابقه درخشان و خدمات خوبی که ارائه داده است تا سال ۲۰۱۱ به اوج خود رسید و امروزه یکی از امن‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌های مالی در سراسر جهان به‌حساب می‌آید. ارائه خدمات مناسب با امنیت بالا می‌تواند خاطری آسوده برای کاربران پرفکت مانی فراهم کند.

 ارائه خدمات پرفکت مانی در ایران

 شما در ایران می‌توانید به‌راحتی مبادرت به شارژ حساب خود با ووچر پرفکت مانی کنید و یا اینکه با خرید پرفکت مانی به مقدار ذخیره خود بیفزایید. اگر هم در حساب پرفکت مانی خود اندوخته‌ای دارید این امکان برای شما فراهم است که از طریق سایت‌های معتبر ایرانی اقدام کنید و به‌راحتی معادل آن را در حساب خود داشته باشید.

 شما برای انجام خدماتی چون فروش پرفکت مانی،  خرید پرفکت مانی و یا ووچرر پرفکت مانی می‌توانید از خدمات بی‌نظیر سایت دیجی پول به آدرس www.digipool.net استفاده کنید و سرعت،  امنیت،  پشتیبانی ۲۴ ساعته و بسیاری از خدمات دیگر را تجربه کنید.

 شما با اطمینان‌خاطر می‌توانید با کمک این سایت به دنیای تجارت بین‌الملل قدم نهاده و از کسب درآمد خود لذت ببرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها