همه آنچه که باید درباره نیکران موتور پاسارگاد بدانید

کد خبر: 1065212

شرکت نیکران موتورپاسارگاد نماینده بنللی موتور ایتالیا و ارئه دهنده محصولات Keeway، Rapido، Nescooter و شرایط فروش نقدی و اقساط در ایران

شرکت نیکران موتور پاسارگاد را بیشتر علاقمندان و دوستداران موتورسیکلت می‌شناسند.

از هر چه بگذریم از لذتی که موتورسواری دارد نمی‌توان گذشت. شوق و هیجان با موتورسواری دو چندان است. زاویه دید راننده، تسلط به خیابان و لذتی که از گذر می‌بریم در موتورسواری بیش از وسایل نقلیه دیگر است. اگر موتورسوار باشید کمتر شوقی به رانندگی با ماشین را خواهید داشت.

موتورسواری دنیای خاص خود را دارد و امروزه بنا به رشد و پیشرفتی که در حوزه صنعت و تکنولوژی‌های مدرن ایجاد شده است، لذت بیشتری را همراه با کیفیت قطعات و تجربه کاربری لذت‌بخش برای ما ایجاد کرده است. این امر یکی از مهمترین ویژگی‌های دنیای مدرن و صنعت به شمار می‌آید.

شرکت‌های تولید کننده وسایل نقلیه بیشترین تأثیرات را از این حوزه دریافت کرده‌اند. موتورسیکلت های تولید شده امروزه بسیار متفاوت از تولیدات چند دهه قبل می‌باشند. سرعت، دقت، مصرف کم، تجربه لذت بخش و هیجان‌انگیز از جمله مواردی است که در تولید موتورسیکلت‌هایی همچون تولیدات شرکت نیکران موتور پاسارگاد مورد توجه می‌باشد.

این شرکت از جمله شرکت‌های تولید کننده معتبر محسوب می‌شود و ما قصد داریم در این نوشتار به معرفی و بررسی مدل‌های پرطرفدار شرکت نیکران موتور پاسارگاد بپردازیم و در انتها نیز یک مسیر معتبر و مطمئن را برای خرید موتوری پر قدرت به شما معرفی نماییم. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

0wxJMjcSUZFf

بررسی شرکت نیکران موتور پاسارگارد

شرکت نیکران موتور پاسارگاد از سال 94 با عزمی راسخ پا در عرصه تولید موتورسیکلت در ایران گذاشت تا با قدرت و به صورت کاملا تخصصی در زمینه تولید گامی مهم را این صنعت پر رونق بردارد. شرکت تخصصی نیکران موتور پاسارگاد با اخذ نمایندگی شرکت بنللی ایتالیا که از معتبرترین برندها در صنعت موتورسیکلت در جهان است، در عرضه موتور سیکلت‌های این برند جهانی و پر آوازه،  نقش مهمی را در ایران برای هموطنان و علاقمندان به موتور سیکلت‌های برند و پر قدرت ایفا کرده است.

در آغاز نیکران موتور با 3 محصول کار خود را آغاز کرد اما هم اکنون و با گذشت فقط 6 سال بیش از 15 محصول را در بازار ایران عرضه کرده است. این رشد نشانه قدرت، استراتژی و برنامه‌ریزی مدیران این مجموعه موفق است که آمده‌اند تا بمانند و تاثیر مهمی در بخش موتورسیکلت صنعت حمل و نقل بگذارند. شرکت نیکران موتور با استفاده از تخصص و تعهد نیروهای انسانی متخصص و حرفه‌ای خود و با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از قطعات با کیفیت و با تکیه بر پویایی سازمانی، محصولات و تولیدات خود را به مناسب‌ترین قیمت به بازار عرضه کرده و توانسته است در این زمینه نام و آوازه‌ای را برای خود ایجاد نماید.

معرفی مدل‌های موتورسیکلت‌ بنللی

نیکران موتور 5 سبک موتورسیلکت از برند بنللی را به بازار ایران عرضه کرده است که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده و توضیحاتی را درباره ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام از برندها ارائه می‌کنیم:

CenhbsqhtX9V

  1. موتور سیکلت بنللی ریس Race:

    می‌توان گفت که این مدل تکامل یافته و یا بهتر بگوییم الهام گرفته شده از مدل naked است. این مدل با دارا بودن شاسی قدرتمند فولادی در هر شرایطی خودش را تضمین می‌کند. شاسی از مهمترین بخش‌های تشکیل شده موتور است که باید از استقامت و استحکام بالایی برخوردار باشد. شرکت بنللی با طراحی این مدل خواسته تا از قابلیت این موتور در مسابقات نیز سخنی بگوید. مدل بنللی 249R با قدرت ، استحکام و طراحی زیبایی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
  2. موتور سیکلت بنللی اسکرمبلر:

    می‌توان گفت بنللی با خلق این اثر خواسته اصالت ، فناوری، تکنولوژی و زیبایی را در هم بیامیزد تا چنین موتورسیکلت هیجان انگیزی به وجود آید. لئونچینو 249 موتورسیکلتی تک سیلندر با ظاهر کلاسیک ، 4 سوپاپ و 19 کیلو وات در 9250 دور در دقیقه قدرت یک اثر هنری می باشد که می توان با آن سیر در دنیای خود داشته باشید. موتور سیکلت بنللی مدل Leoncion 249 از کلاس اسکرمبلر یک موتور شیک و جم و جور است که مناسب کسانی با سلیقه ای خاص و متفاوت می باشد. این موتور تلاقی سبک کلاسیک به سبک مدرن می‌باشد و با طراحی جذاب خود توجه بسیاری را به خود جذب کرده است.
  3. موتور سیکلت بنللی تورینگ:

    اگر عاشق ماجراجویی، هیجان، مسیرهای پیچیده و سخت هستید موتور سیکلت بنللی مدل TRK 249 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با این موتور به راحتی می‌توانید به دل طبیعت سفر کنید و از مناظر و موتورسواری خود لذت ببرید. برند بنللی با انوع موتور سیکلت‌هایی که تولید کرده شما را با دنیای وسوسه انگیزی روبرو می‌کند. دنیای هیجان و اکشن که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد. موتور سیکلت بنللی مدل مدل TRK 249 از کلاس تورینگ، مناسب سفرهای طولانی است و شما می‌توانید به راحتی برنامه سفر خود را با این موتور کلاس تورینگ بریزید و از سفر خود همراه با وسیله‌ای مناسب لذت ببرید.
  4. موتور سیکلت های بنللی سبک نکد:

    این دسته با 5 مدل مختلف همراه است که هر کدام در زیر معرفی می‌کنیم:

1tjCWa4xWXHi

  • موتور سیکلت بنللی نکد مدل TNT249 S:

کلاس نکد خوراک جوان‌ها است. هدف برند بنللی از خلق موتورهایی با ظاهری مدرن و اسپرت ایجاد هیجان و لذت موتورسواری برای نسل جوان می باشد. این موتورسیکلت دو سیلندر 249 سی سی با ظاهری جذاب و خیره کننده و صدایی زیبا توجه هر رهگذری را به خود جلب میکند . بدنه مدل TNT249 S از لوله‌های فولادی کلاسیک ساخته شده تا در سیر و سفرهای شما هندلینگ بهینه‌تری را داشته باشید.

  • موتور سیکلت بنللی مدل TNT 25N :

این مدل که از یک شاسی فولادی زیبا و موتور تک سیلندر پر قدرت بهره می برد طرفداران خاص خود را دارد بدلیل وزن کم و موتور پرقدرتی که دارد از شتاب بالایی بهره برده تا لذت موتورسواری را دو چندان کند. حداکثر قدرت 19 کیلووات در 9250 دور در دقیقه ، جعبه دنده شش سرعته ، انژکتور برقی EFI و سیستم کنترل مرکزی ECU قدرت و شتاب فوق العاده جهت یک سواری مهیج و لذت بخش را برای شما ایجاد می‌کند که به همراه رنگبندی و ظاهری زیبا به شما حس اطمینان و لذت از یک انتخاب ایده آل را می دهد.

  • موتور سیکلت بنللی مدل 180S:

به طور حتم موتورسوارن حرفه‌ای بین مدل‌های متفاوت موتور با کابری‌های مختلف، تفاوت را درک کرده و انتظار دارند که تولید کنندگان نیز بنا به این انتظار تولیدات خود را به بازار مصرف عرضه نمایند. با توجه به همین امر شرکت نیکران موتور پاسارگاد برای دوستداران موتورسواری در خیابان‌های شهر، موتور بنللی 180S از کلاس نکد را عرضه کرده‌ است. این موتورها مناسب تمام مخاطبانی است که می‌خواهند به جای سواری خودرو، لذت موتورسواری ، سرعت و کاهش زمان صرف شده در ترافیک را تجربه کنند. این مدل مجهز به یک موتور تک سیلندر چهار زمانه، چهارسوپاپ ، انژکتور برقی EFI و سیستم احتراق مدرن 3 شمع TLI می باشد. از جمله وِیژگی‌های متمایز کننده این مدل در میان رقبایش، می‌توان به طراحی پیشرفته موتور، شاسی سبک مسابقه‌ای، طراحی ایتالیایی زیبا و مشخصات فنی فوق العاده اشاره کرد.

  • موتور سیکلت بنللی مدل TNT150:

اگر به دنبال یک موتور سیکلت عالی برای سواری در خیابان های شهر هستید می‌توانید روی این مدل حساب باز کنید. این موتور سیکلت مدلی اسپرت مجهز به موتوری 150 سی سی تک سیلندر است. همچنین قابلیت تزریق الکترونیکی به وسیله EUC برای عملکرد و کارایی بهتر می‌باشد. نداشتن قالب پلاستیکی و فیبر کربنی باعث شده است که این مدل از جمله موتورهای سبک و راحتی باشد که توانایی حرکتی فوق العاده در جاده‌های آسفالت را دارد. اگر به دنبال یک موتور سیکلت اسپرت هستید، حتماً اطلاعات تکمیلی از این موتور را وبسایت نیکران موتور دنبال کنید.

  • موتورسیکلت بنللی مدل TNT15:

اگر به دنبال یک موتور خوب، ایمن و راحت جهت استفاده طولانی و روزمره می‌گردید ، در میان محصولات نیکران موتور پاسارگاد به مدل TNT15 حتماً توجه ویژه داشته باشید. این مدل را اصطلاحاً ضد گلوله می‌خوانند ، چرا که می‌توانید سال‌های سال و با امنیت و اطمینان خاطر هیجان سواری را با این موتور تجربه کنید. وزن سبک همراه با سواری روان و هزینه نگهداری مناسب از جمله شاخص‌های برجسته این مدل است که توانسته مخاطبان زیادی را برای خود جذب کند.

  1. موتور سیکلت های بنللی سبک اسکوتر:

این سبک نیز دارای 2 مدل متفاوت می‌باشد که به معرفی آن‌ها به صورت اجمالی خواهیم پرداخت. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت لیست قیمت‌ها و نحوه خرید و تحویل کالا می‌توانید به وبسایت نیکران موتور مراجعه و یا در صورت نیاز با کارشناسان این مجموعه تماس داشته باشید تا بتوانید اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید. حال به دو مدل از موتورسیکلت های  زیر مجموعه مدل اسکوتر بپردازیم:

WbVC2OLsFMWt

  • مدل Seta125:

اگر دنبال یک سبک بسیار متمایز و خاص هستید و می‌خواهید به دهه 60 میلادی برگردید و طراحی آن دوران را به سبک و سیاق امروزه داشته باشید تا خاص به نظر آیید این مدل از کلاس اسکوتر مناسب سلیقه شما است. راندن این مدل از موتورسیکلت‌های نیکران مدل بنللی ستا 125 بسیار راحت و آسان است. چرا که گیر بکس و کلاچ این مدل اتوماتیک است و نیاز به تعویض مداوم و خسته کننده دنده ندارید. همچنین با یک استارت الکتریکی موتور راه اندازی می‌شود. میزان سرعت این مدل 100 کیلومتر بر ساعت است و با موتور چهار زمانه 125 سی سی خود، شما را برای یک موتورسواری جذاب همراهی می‌کند.

  • مدل VZ125:

اگر به دنبال یک موتور مناسب جهت استفاده روزانه و انجام امور شخصی می گردید و ظاهر جذاب و گیرا برایتان مهم است می‌توانید روی این مدل حساب کنید. این موتورسیکلت داری موتوری تک سیلندر با حجم 124 سی سی، دو سوپاپ، چهار زمانه ، سیستم سوخت انژکتور برقی EFI ، جعبه دنده اتوماتیک CVT همراه با سواری نرم و دلپذیر و ظاهر زیبای ایتالیایی بهترین گزینه برای مشکل پسندان می‌باشد.

چند نکته برای نگهداری درست موتورسیکلت 

به طور حتم نگهداری وسیله نقلیه یک بخش مهم  و اساسی در مدت و مفید بودن طول عمر آن می‌باشد. چند نکته مهم نیز برای نگهداری درست موتور سیکلت‌های نیکران موتور پاسارگاد وجود دارد که به آن‌ها اشاره‌ای خواهیم داشت. مهمترین نکته جهت نگهداری موتورسیکلت انجام به موقع سرویس های دوره ای طبق جدول زمانبندی معرفی شده از طرف شرکت سازنده و انجام این سرویس ها در محل نمایندگی های مجاز شرکت می باشد. تمیز نگه داشتن موتورسیکلت تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر مفید موتورسیکلت دارد هرگز این نکته را فراموش نکنید. هر چند وقت یکبار لاستیک‌ها، ترمزها، کمک فنرها و چرخ دنده‌ها بررسی شوند و در صورت لزوم به موقع تعمیر و یا تعویض شوند. به صورت مرتب روغن موتور را بررسی و جایگزین کنید. موتور و فیلتر هوا را بررسی و تمیز کنید تا بتوانید در تمام مسیرهای خود، سواری امن و لذت بخش را تجربه کنید و از صرف هزینه‌های گزاف نیز خود داری کنید.

F9NpbsraiwU0

موتور سیکلت بنللی را از کجا تهیه کنید؟

همانگونه که در بالا اشاره کردیم وبسایت نیکران موتور(nikrunmotor.com) یک مسیر آسان و راحت و مستقیم برای ارتباط شما با مجموعه نیکران موتور پاسارگاد می‌باشد. شما از طریق این وبسایت می‌توانید لیست محصولات را مشاهده کرده و از آخریت قیمت ها و شرایط پرداخت اقساطی اطلاع کسب کرده و حتی خرید آنلاین داشته باشید. در صورت داشتن سؤالات و یا نیاز به راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان و متخصصان این مجموعه ارتباط بگیرید و مشاوره‌های لازم را برای خرید موتور سیکلت خود به  صورت کامل دریافت کنید و سپس با خیالی آسوده به خرید موتور سیکلت مورد علاقه و مناسب با سلیقه ونیاز خود اقدام نمایید و از آن لذت ببرید.    

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها