راهنمای خرید بهترین کلید و پریز

کد خبر: 1095019

یکی از مراحل ساخت ساختمان‌های مختلف، سیم کشی داخلی و طراحی جای کلید و پریز و در نهایت نصب آن‌ها است. بنابراین لازم است خرید کلید و پریز بسته به نوع ساختمان صورت گیرد تا محصولی که استفاده می‌کنید متناسب با میزان استفاده، کارایی و طول عمر قابل توجهی داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم به نکات مهمی که در هنگام خرید کلید و پریز می‌تواند به شما کمک نماید تا انتخاب بهتری داشته باشید، اشاره کنیم. در انتها نیز فروشگاه اینترنتی آریا ایمن را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید ضمن استعلام قیمت کلید و پریز از بخش فروش و پشتیبانی این سایت، خرید اینترنتی کلید و پریز را به راحتی و تنها با چند کلیک انجام دهید.

bKyal2Dx3T6x

کلید و پریز چیست و چه کاربردی دارد؟

کلید و پریز یکی از محصولات کاربردی در ساختمان‌های مختلف به شمار می‌آید که در زیباسازی محیط نیز نقش دارد. به دلیل آن که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی ایتم‌های متنوعی مورد توجه قرار گرفته، نصب کلید و پریزهای کاربردی، با دوام و شیک نیز جزء یکی از این المان‌ها به شمار می‌آید که در زیباتر شدن فضای داخلی و بیرونی ساختمان شما نقش بسیاری را ایفا خواهد کرد. به همین منظور در حال حاضر شرکت‌های تولیدکننده این دسته از محصولات طرح‌های متنوع و مختلفی را نسبت به گذشته برای کلید و پریز در نظر گرفته‌اند.

کلید و پریز علاوه بر بحث زیباسازی در دکوراسیون که پیشتر به آن اشاره کردیم، یکی از لوازم الکتریکی محسوب می‌شود که عملیات قطع و وصل جریان برق در لامپ، چراغ و لوسرها و همچنین امکان انتقال جریان برق به کمک آن‌ها انجام می‌گیرد. شما می‌توانید در انتخاب این محصول به رنگ دیوار، کاغذ دیواری، پانل‌ها و کاشی‌هایی که روی دیوار نصب می‌شوند، توجه نمایید.

انواع کلید و پریز از نظر نوع ساخت و طراحی

به طور کل کلید و پریزها در دو مدل روکار و توکار طراحی و تولید شده‌اند که هر یک از آن‌ها نیز به چند نوع مختلف تقسیم می‌شود. کلید و پریز ها بر اساس کاربردشان بسیار متنوع هستند که ما در ادامه به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • کلید تک پل
  • کلید دو پل
  • کلید تبدیل
  • پریز برق
  • کلید صلیبی یا کلید کراکس ایت
  • کلید جیوه‌ای
  • کلید دیمر

CRCuu3fbCZxg

در خصوص ساختار طراحی پریز نیز می‌توان آن را به دو مدل پریز روکار و توکار و از نظر نوع کارایی به مدل‌های زیر تقسیم نمود.

  • پریز برق یو پی اس
  • پریز برق ارت دار

نکات مهم در انتخاب و خرید کلید و پریز

 با توجه به انواع مختلف کلید و پریز از نظر نوع ساخت و کارایی که در بازار موجود است لازم است شما هنگام خرید به مواردی که در ادامه اشاره خواهیم کرد، توجه داشته باشید تا محصولی که برای ساختمان‌تان مناسب است را خریداری نمایید.

  • طرح و رنگ: همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم به جهت تأثیری که این کلید و پریز در زیباسازی محیط و دکوراسیون شما خواهد داشت بهتر است حتماً به این نکته توجه داشته و محصولی را خریداری کنید که با نصب آن روی کار زیبایی دکوراسیون خود را بیشتر کنید.
  • جنس پلاستیک بدنه: همان طور که می‌دانید کلید و پریز از جنس پلاستیک تولید می‌شود و طبیعتاً کیفیت نوع پلاستیکی که در ساخت آن به کار رفته، زیبایی و ماندگاری آن را تضمین می‌کند. پلاستیکی که برای این امر استفاده می‌شود باید نسوز باشد و در برابر افزایش میزان آمپر مقاوم باشد، زیرا در غیر این صورت ممکن است تغییر رنگ داده و یا بسوزد و در پی آن خطرات بیشتری را به وجود آورد.
  • جنس ترمینال اتصال: غیر از جنس بدنه کلید و پریز بهتر است به جنس و کیفیت ترمینال اتصال‌ سیم‌ها نیز توجه داشته باشید. اغلب کلید پریزهایی که در بازار موجودند دارای ترمینال‌هایی از جنس سرامیک هستند و در مقابل دمای بالا مقاومند. همچنین بهتر است کلید و پریزهایی را انتخاب کنید که از اتصالات برنجی و مسی برخوردارند، زیرا در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و یا هرز نمی‌شوند.
  • نوع کلید و پریز: پیشتر اشاره کردیم که کلید و پریز انواع مختلفی دارد و لازم است شما متناسب با مکان و نوع مصرفی که دارید کلید و پریز را خریداری کنید.
  • قیمت کلید و پریز: طبیعتاً بودجه‌ای که برای خرید کلید و پریز در نظر گرفته‌اید جزء موارد مهم به شمار می‌آید. به دلیل آن که قیمت کلید و پریز بر اساس کارکرد، کیفیت جنس و رنگ و طراحی آن در نظر گرفته می‌شود، شما می‌توانید کلید و پریزهایی که از نظر قیمت با بودجه شما همخوانی ندارند را کنار گذاشته و از بین موارد دیگر انتخاب خود را انجام دهید.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: موردی که در آخر باید به آن توجه داشته باشید، این است که هنگام خرید کلید و پریز باید از فروشنده ضمانت نامه دریافت نمایید تا به این وسیله کیفیت و کارایی آن تضمین شود.

WaU6PedW6nbB

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن

گروه فنی و مهندسی آریا ایمن در حوزه فروش، نصب و همچنین ارائه خدمات پس از فروش، انواع سیستم‌های حفاظتی فعالیت دارد و پس از 15 سال سابقه در این حوزه، در سال 1395 به جهت رفاه حال مشتریان و ارتباط نزدیک‌تر با آن‌ها تصمیم به راه‌اندازی سایت آریا ایمن به آدرس الکترونیکی https://ariaimen.com/ کرده است و با شعار تضمین امنیت و آسایش و بر پایه سه اصل صداقت، دانش و تعهد خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه کرده است. از جمله محصولاتی که در این سایت ارائه شده می‌توان به فروش انواع سیستم‌های حفاظتی شامل آیفون تصویری، دزدگیر اماکن مختلف، دوربین‌های مداربسته، سیم و کابل و کلید و پریز و ده‌ها محصول دیگر اشاره کرد.

مشتریان عزیز می‌توانند جهت خرید هر یک از این محصولات بخصوص خرید اینترنتی کلید و پریز که در این مطلب به آن پرداختیم به سایت ایمن آرا مراجعه کرده و با انتخاب دسته محصول مورد نظر، انواع آن را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهند. همچنین می‌توانید جهت گرفتن مشاوره با بخش فروش و پشتیبانی این مجموعه تماس برقرار کرده و پس از نهایی کردن سفارش خود، آن را در شهر تهران و یا سایر شهرستان‌ها از طریق باربری یا تیپاکس دریافت نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها