آپارتمان‌های نیم میلیاردی را کجای مشهد بخریم؟

کد خبر: 1116168

در محلات جنوبی شهر مشهد هنوز هم آپارتمان‌های نیم میلیارد تومانی وجود دارد. قیمت هر مترمربع مسکن در این محلات معمولا به زیر ۱۰ میلیون تومان می‌رسد.

آپارتمان‌های نیم میلیاردی را کجای مشهد بخریم؟

در شهر مشهد و برخی محلات جنوبی شهر هنوز آپارتمان‌های نیم میلیارد تومانی و حتی ارزان‌تر وجود دارد. قیمت هر مترمربع مسکن در این محلات به زیر ۱۰ میلیون تومان می‌رسد. البته این قیمت معمولا برای خانه‌های چند سال ساخت است و خانه‌های نوساز اندکی گران‌تر فروخته می‌شود. در این محلات آپارتمان‌های کوچک هم زیاد وجود دارد اما معمولا متراژ آپارتمان‌های کوچک از ۶۰ متر مربع کمتر نیست و تعداد گزینه‌های کمتر از ۶۰ متر انگشت‌شمار است.

در مشهد علاوه بر محلات جنوبی شهر در سایت مسکن مهر یعنی منطقه گلبهار هم آپارتمان‌های نسبتا ارزان‌قیمت‌تر وجود دارد که بهای آنها به نیم میلیارد تومان و کمتر می‌رسد. آپارتمان‌های نیم میلیارد تومانی مشهد معمولا قدمت‌شان به دهه ۸۰ تا اوایل ۹۰ می‌رسد. البته در برخی محلات مانند قاسم‌آباد قیمت آپارتمان‌های نوساز هم در همین حد و حدود قیمت است و بهای هر مترمربع مسکن نوساز در این محلات به بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نمی‌رسد.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های نیم میلیارد تومانی مشهد را با استناد به آخرین فایل‌های آگهی شده مشاوران املاک را می‌بینید:

آپارتمان مشهد

اقتصاد آنلاین

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها