آشنایی با انواع چراغ های خطی

کد خبر: 1124459

 آشنایی با انواع چراغ خطی

چراغ های خطی دارای انواع مختلفی هستند که از مهمترین آنها می توان به چراغ روکار و چراغ توکار را نام برد. چراغ های خطی به عنوان سیستم های روشنایی مدرن و لوکس توانسته اند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند. این نوع از چراغ ها به دلیل قابلیت های زیاد توانسته اند جایگزین خوبی برای مدل های قبلی باشند. از مهمترین مزیت آنها میتوان موارد زیر را نام برد:

  • بازده نوری بالا
  • شار نوری بیشتر
  • طول عمر زیاد
  • دوام بیشتر
  • مصرف انرژی بهینه
  • ایجاد نور یکدست و یکنواخت

چراغ های خطی به دلیل اینکه از لحاظ نورپردازی کارایی فوق العاده ای نسبت به سیستم های قبلی دارند، توانسته اند به میزان زیاد به فروش برسند. متناسب با دکوراسیون منزل خود می توانید این نوع از چراغ ها را در اولویت قرار دهید. با استفاده از این چراغ ها علاوه بر اینکه می توانید میزان روشنایی محیط را به دلخواه کنترل کنید، آنها قابلیت این را نیز دارند به عنوان المان های زیبایی در دکوراسیون محیط مورد استفاده قرار گیرند. نورپردازی خطی با سیستم نور خطی همراه است. تنوع این نوع از چراغ ها زیاد است. به همین دلیل می توانید متناسب با دکوراسیون خانه ی خود و بودجه ای که برای این امر در نظر گرفته اید، بهترین گزینه را سفارش دهید.

چراغ خطی روکار

چراغ روکار

چراغ روکار از انواع چراغ های خطی می باشد که با استفاده از مکانیسم نور خطی روشنایی لازم را ایجاد می کنند. این نوع از چراغ ها برای زمانی مناسب است که سقف کاذب برای نصب چراغ های توکار موجود نباشد. بهترین گزینه هستند. اگر سقف منزل یا محیط کاری شما ارتفاع چندانی ندارد در این صورت می توانید به جای سیستم های آویز این نوع از چراغ ها را در اولویت قرار دهید. شما می توانید رنگ و بدنه ی چراغ های روکار را متناسب با دکوراسیون منزل خود تغییر دهید. برای نصب ان نوع از چراغ ها هزینه ی بسیار کمتری را پرداخت خواهید کرد.

چراغ توکار

چراغ توکار از دیگر انواع چراغ ها خطی می باشند که به دلیل زیبایی چشم گیر و داشتن طرح های مختلف توانسته است فروش بالایی به دست آورند. آنها در سقف کاذب نصب می شوند و اگر اقدامات نصب با دقت کافی صورت گیرد، سطح نور و محل نصب آن مناسب خواهد بود. از آنها می توان در انواع محیط های کاری و مسکونی با اطمینان خاطر استفاده کرد.  

مزیت نور خطی

استفاده از نور خطی مزیت فوق العاده ای دارد، به همین دلیل توانسته است جایگزین خوبی برای مدل های قبلی باشد. نورپردازی خطی نیست به گذشته از توجه زیادی برخوردار است و به مقدار زیاد در تولید و ساخت چراغ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از چراغ ها در رتبه ی IP65 می باشند. پس این چراغ ها قابل استفاده در محیط های مختلف از جمله، حمام، آشپزخانه، استخر، و ... می باشند. قابل ذکر است که اندازه ی این نوع از نورها نیز در نورپردازی آنها تاثیر گذار است.

در گذشته روشنایی خطی مفهوم خاصی نداشت. به همین دلیل نورپردازی محیط های مختلف، دشوار بود ولی امروزه با استفاده از مزیت روشنایی خطی، می توان نور کافی در محیط های گوناگون ایجاد کرد. نورپردازی چراغ خطی در ابتدا در سال 1950 با استفاده از چراغ های فلورسنت معرفی شد.  با رشد فناوری و تکنولوژی کارایی این نوع از چراغ ها روز به روز بهبود یافته و در بسیاری از مکان ها از مزیت آنها به مقدار زیاد استفاده می شود. امروزه شرکت های تولید کننده ی چراغ های روکار و توکار، در تلاش هستند کیفیت نهایی محصول خود را افزایش دهند. تا فروش زیادی را به دست آورند. برای خرید چراغ روکار و توکار حتما مراکز معتبر را هدف قرار دهید.

چراغ نور خطی

قیمت چراغ های توکار و روکار

قیمت چراغ روکار و چراغ توکار چقدر است؟ قیمت پیشنهادی برای خرید این نوع از چراغ ها با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت است. هرگاه هزینه ی درخواستی برای خرید این نوع از چراغ ها بسیار کم باشد در این صورت به کیفیت نهایی چراغ های خطی مشکوک باشید. لزومی ندارد شرکتی محصولات مرغوب خود را به قیمت ارزان به فروش برساند. از جمله پارامترهای تاثیر گذار در قیمت چراغ توکار و روکار می توان موارد زیر را نام برد :

  • نوع
  • برند
  • کیفیت
  • ظرفیت
  • ابعاد
  • کاایی
  • اصل بودن

هر یک از عوامل یاد شده می تواند در نرخ نهایی تاثیر گذار باشد. با انتخاب مراکز معتبر برای خرید انواع چراغ های خطی می توانید از کیفیت نهای راضی باشید. شرکت هایی که گارانتی لازم برای فروش چراغ روکار و توکار در اختیار شما قرار داده است، از اعتبار کافی برخوردار است. در ادامه در نظر داریم یکی از بهترین مراکز برای خرید انواع چراغ های خطی را به شما معرفی کنیم.

چراغ پنلی توکار

نیسا لایت بهترین مرکز خرید انواع چراغ های خطی

برای خرید چراغ های روکار و توکار می توانید با اطمینان خاطر از خدمات نیسا لایت با اطمینان خاطر بهره مند شوید. این فروشگاه آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فعال در این حوزه مفتخر آن است که توانسته در همه ی این سال ها با ارائه ی خدمات عالی در اولویت شما باشد.  در صورت داشتن هرگونه سوال برای خرید انواع چراغ های خطی و چراغ آویز می توانید با شماره های درج شده در وب سایت رسمی این شرکت در تماس باشید. اطلاعات کامل در مورد هزینه و نحوه ی سفارش درج شده است.

نیسا لایت برای فروش هر یک از چراغ های خطی گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده است. به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید. در هر جای کشور نیز هستید، خدمات فروش آنلاین برای شما در نظر گرفته شده است. از مهمترین مزیت انتخاب این شرکت برای سفارش چراغ های خطی می توان موارد زیر را نام برد: 

  • کیفیت کالا
  • گارانتی بازگشت
  • ارسال به کل کشور
  • قیمت مناسب
  • تنوع زیادی از چراغ ها

از کیفیت چراغ های خطی خریداری شده توسط نیسا لایت راضی خواهد بود.

چراغ نور خطی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها