وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

خبر خوش بانک سپه برای متقاضیان وام قرض الحسنه دولتی | بدون سود و سپرده وام 100 میلیون تومانی یک روزه بگیرید + مبلغ اقساط

کد خبر: 1288590

شرایط دریافت وام قرض الحسنه بدون سود و کارمزد به همه مردم اعلام شد.

خبر خوش بانک سپه برای متقاضیان وام قرض الحسنه دولتی | بدون سود و سپرده وام 100 میلیون تومانی یک روزه بگیرید + مبلغ اقساط

خبرنگار شکیبا بقال زاده: آن دسته از مشتریان بانک سپه مایل به خرید کالا با تسهیلات این مجموعه هستند، امکان بهره گیری از طرح «بهین کارت2» را دارند. این طرح به عنوان جایگزین طرح بهین کارت قبلی مطرح شده و تسهیلات آن بدون سود است.

به نقل از رده، دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک سپه امکان درخواست برای تسهیلات 100 میلیون تومانی خرید کالای این مجموعه را دارند. این تسهیلات تنها در صورتی به متقاضیان پرداخت می‌شود که متقاضیان ضامن معتبر به همراه یک فقره چک به بانک ارائه بدهند. این وام نه تنها بدون سود بوده بلکه به آن کارمزدی نیز تعلق نمی‌گیرد. افراد بعد از دریافت و استفاده از این تسهیلات حداکثر طی 18 ماه امکان پرداخت اقساطش را خواهند داشت.

با توجه به شرایط مذکور دریافت کنندگان تسهیلات باید هر ماهه 6 میلیون و 250 هزار تومان قسط بدهند. جمع رقم تسهیلات و سود این مبلغ وام 101 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.

بانک سپه این وام را با هدف متنوع سازی محصولات خود، راحتی مشتریان و حمایت هر چه بیشتر از بخش تولیدی تدارک دیده است. بنابر اهداف تعیین شده در بانک سپه، این طرح تسهیلاتی به حذف واسطه‌ها و فروش مستقیم کالا و خدمات منجر شده و باعث افزایش رضایت مشتریان این مجموعه می‌شود.

بانک سپه نخستین بانک ایرانی است که علاوه بر طرح تسهیلاتی مذکور که به منظور خرید کالاها و خدمات مختلف ارائه داده، طرح‌های تسهیلاتی دیگری مانند نگین میثاق، نگین امید، نگین آتیه و نگین مهر را نیز دارد. افراد متناسب با سپرده گذاری و شرایط خود امکان انتخاب هر یک از این تسهیلات و استفاده از آن‌ها را خواهند داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها