نقش و اهمیت سرویس قاشق و چنگال در کیفیت زندگی

برترین برند سرویس قاشق و چنگال به انتخاب مشتریان کدام است؟

کد خبر: 1133392

یکی از وسایل پرکابرد در هنگام سرو غذا قاشق و چنگال است. به همین منظور اغلب خانم‌ها در انتخاب بهترین برند سرویس قاشق و چنگال دقت زیادی را به خرج می‌دهند. حال هر چه ظاهر این نوع سرویس‌ها زیبا و شفاف‌تر باشد، می‌تواند نظر خریداران بیشتری را به سمت خود جلب کند. همچنین عمر و دوام قاشق و چنگال نیز ملاک مناسبی برای انتخاب است. چرا که جنس‌های نامرغوب اغلب بعد از مدتی استفاده دچار زنگ‌زدگی شده و ظاهر آنها و ناکارآمد می‌شود. به همین منظور در این مطلب قصد داریم درباره برترین برند سرویس قاشق و چنگال به انتخاب مشتریان بپردازیم.

سرویس قاشق و چنگال از گذشته تا به امروز از جمله ظروفی بوده‌اند که برای سرو غذا در مصارف خانگی و پذیرایی در مهمانی‌های مجلل مورد توجه قرار داشته‌اند. این میزان استقبال مصرف‌کنندگان در سال‌های متمادی باعث شده است که هر روز بر تنوع ظروف غذاخوری و پذیرایی افزوده شود و نظر بیشتر مشتریان به سمت خود جلب کند. پیشرفت صنعت تولید قاشق و چنگال باعث شده تا همواره شاهد عرضه با کیفیت‌ترین سرویس‌ها در بازار باشیم.

در این میان، فروش بهترین برند سرویس قاشق و چنگال با درجه‌بندی کیفیت و ضخامت مناسب در انواع مختلفی برای مصارف گوناگون همچون خانگی، هتل‌ها و رستوران‌ها و غیره تولید می‌شوند. از مهمترین دلایل بازار پرفروش سرویس قاشق و چنگال می‌توان به شست‌وشوی آسان، قابلیت جابجایی ساده به دلیل سبکی، مقاومت در برابر ضد زنگی و خوردگی، تنوع طرح و رنگ آن اشاره کرد که زیبایی آنها چشم هر خریداری را خیره می‌کند. اگر قصد انتخاب و خرید بهترین برند سرویس قاشق و چنگال حتما سری به فروشگاه اینترنتی هوم دیش بزنید.

نوع بسته‌بندی بهترین برند سرویس قاشق و چنگال

اغلب سرویس‌های قاشق و چنگال با توجه به نوع برند و مدل آنها در انواع مختلفی بسته‌بندی می‌شود که هر کدام می‌توانند 12، 24، 30، 92، 136، 124 و 148 پارچه باشند.

بسته‌بندی قاشق و چنگال به صورت کنسولی

این نوع سرویس‌ قاشق و چنگال‌ها اغلب رومیزی هستند و به شکل ایستاده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل قاشق و چنکال با وجود زیبایی بصری که دارند اما فضای زیادی را اشغال می‌کنند

بسته‌بندی قاشق و چنگال به صورت سامسونتی

این مدل بسته‌بندی مربوط به بهترین برند سرویس قاشق و چنگال است که در جعبه‌ای شبیه کیف سامسونت بسته‌بندی می‌شوند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. این مدل بسته‌بندی‌ها به صورت طبقه‌بندی هستند و قاشق‌ها و چنگال‌ها براساس میزان اندازه آنها در کشوها جای داده می‌شوند. این مدل اغلب درب کیف از سمت بالا باز می‌شود و دارای یک کشو در قسمت زیرین خود است که قاشق‌های کوچکتر در آن قرار گرفته است. این مدل سرویس قاشق و چنگال بیشتر برای جهیزیه کاربرد دارد.

تعداد قطعات سرویس قاشق و چنگال

بسیاری از خانم‌ها برای اینکه وسایل سرو و پذیرایی آنها در زمان مهمانی به صورت یکدست و یکرنگ باشد از بهترین برند سرویس قاشق و چنگال استفاده می‌کنند، تا همه چیز شیک و زیبا به نظر برسد. معمولا سرویس‌های قاشق و چنگال ۲۴ نفره، ۱۸ نفره و ۱۲ نفره برای پذیرایی در مهمانی‌ها کاربرد دارد و سرویس‌های ۶ نفره برای مصارف خانگی و دورهمی خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سرویس‌هایی که دارای تعداد قطعات بیشتری هستند، اغلب وسایل آنها بلااستفاده باقی می‌ماند.

بنابراین هنگام خرید به تعداد قطعات موجود در سرویس قاشق و چنگال توجه کنید. البته برای حساب‌کردن قطعات این سرویس‌ها به جای نفر نیز از پارچه استفاده می‌کنند. مثلا یک سرویس ۲۰ پارچه برای ۴ نفر و سرویس ۴۵ پارچه برای ۸ نفر مناسب است. به ‌طور کلی سرویس‌های قاشق و چنگال از ۱۲ پارچه تا ۱۸۱ پارچه به بالا تولید و در بازار عرضه می‌شوند.

راهنمای خرید بهترین برند سرویس قاشق و چنگال

یکی از لوازم پرمصرف و مهم در آشپزخانه جهت سرو غذا و پذیرایی از مهمانان، سرویس قاشق و چنگال است. چون این قلم کالا قیمت بالایی دارد و مدت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد، باید هنگام خرید بهترین برند سرویس قاشق و چنگال را انتخاب کرد. در این بین خرید سرویس قاشق و چنگال 12 نفره جهت ست کردن با سرویس 12 نفره چینی مورد توجه اغلب خریداران قرار دارد. در ادامه معیارهای مهم برای انتخاب یک قاشق و چنگال مناسب را بیان خواهیم کرد.

طرح سرویس قاشق و چنگال

امروز قاشق و چنگال‌ها با طرح‌های متنوعی در بازار عرضه شده‌اند که با هر سلیقه‌ای سازگار هستند. برخی طرفدار طرح‌های سنتی اعم از گلدار و دارای خطوط منحنی هستند و برخی نیز طرح‌های جدید که بیشتر دارای خطوط صاف و مستقیم دارند را می‎‌‌پسندند.

جنس بهترین برند سرویس قاشق و چنگال

امروزه اغلب قاشق و چنگال‌ها از جنس استیل و یا فولادهای ضد زنگ ساخته می‌شوند که در این بین جنس استیل آنها به داشتن مقاومت بسیار بالا طرفداران بیشتری دارد. قاشق و چنگال‌های استیل عالوه بر رنگ استیل در رنگ‌های طلایی و مسی نیز در بازار عرضه شده‌اند که اغلب متناسب با رنگ سرویس 12 نفره چینی زرین خود آنها را ست و انتخاب می‌کنند.

کیفیت سرویس قاشق و چنگال

کیفیت بهترین برند سرویس قاشق و چنگال براساس میزان استحکام و داوم آنها سنجیده می‌شود. بنابراین کیفیت استیل به کار رفته در این لوازم غذاخوری بر مبنای میزان کروم و نیکل به کار رفته در ساخت آنها تعیین می‌شود. قاشق و چنگال‌هایی که روی بدنه یا بسته‌بندی آنها اغلب ارقام 10.18 درج می‌شود.

این ارقام نشان می‌دهند که در ساخت قاشق و چنگال از ترکیب آلیاژ 18 درصد کروم و 10 درصد نیکل استفاده شده است. این نوع استیل‌ها از عالی‌ترین کیفیت برخوردار هستند. به عبارتی دیگر هر چه درصد کروم به کار رفته بیشتر باشد مقاومت استیل در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی بیشتر است. همچنین درصد نیکل به کار رفته نیز سبب درخشندگی و شفافیت بیشتر آن می‌شود.

در بازار کیفیت‌های دیگر قاشق و چنگال با ارقام 8.18 و 0.18 وجود دارد که به مراتب کیفیت پایین‌تری دارند. یک ترفند جالب برای سنجش کیفیت قاشق و چنگال استفاده از آهن‌ربا است. اگر آهن‌ربا به سرویس استیل بچسبد، نشان از عدم مرغوبیت آن کالا است.

وزن سرویس قاشق و چنگال

از نظر وزن نیز برخی از قاشق و چنگال‌ها سنگین‌تر از انواع دیگر آن هستند. معمولا قاشق و چنگال‌های نازک و سبک به راحتی خم می‌شوند و یا می‌شکنند و البته قیمت ارزان‌تری دارند. هنگام خرید بهترین برند سرویس قاشق و چنگال به این نکته نیز توجه کنید.

ثبات رنگ سرویس قاشق و چنگال

بسیاری از قاشق و چنگال‌ها به دلیل استفاده مکرر رنگ‌ها تیره و کدر می‌شود و شفافیت خود را از دست می‌دهند. پس سعی کنید سرویسی را خریداری کنید که دارای رنگ بوده و سیاهی و لک روی آنها نماند.

ضد خش بودن سرویس قاشق و چنگال

باشید ضد خش بودن سرویس قاشق و چنگال نیز یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب این لوازم آشپزخانه است. بنابراین سرویس قاشق و چنگالی را خریداری کنید که در شستشوی مکرر با دست و یا ماشین ظرفشویی روی آنها خط نیافتد.

قیمت بهترین برند سرویس قاشق و چنگال

یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید بهترین برند سرویس قاشق و چنگال قیمت آنها است که بستگی به میزان بودجه افراد در خرید دارد. بنابراین هنگام انتخاب سرویس مورد نظر بودجه مورد نظر خود را در نظر بگیرید و از بین قیمت‌های متنوع یکی از با کیفیت‌ترین‌ها را انتخاب کنید. هوم دیش یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی فروش لوازم خانگی است که انواع سرویس‌های قاشق و چنگال، سرویس چینی زرین 12 نفره و سایر اقلام پر مصرف لوازم خانگی را با بهترین قیمت عرضه کرده است.

البته با توجه به نوسانات قیمت نمی‌توان قیمت دقیقی برای خرید سرویس قاشق و چنگال تعیین کرد. اما با توجه به انواع مختلف و بررسی ویژگی‌های آنها و همین طور نوع بسته‌بندی می‌توان بهترین برند سرویس قاشق و چنگال با قیمت مناسب خریداری کرد.

برند سرویس قاشق و چنگال

امروزه سرویس قاشق و چنگال با برندهای مختلف داخلی و خارجی زیادی در بازار موجود هستند که برندهای داخلی نیز قابل رقابت با نوع خارجی آنها هستند. اما با توجه به قیمت بالای سرویس قاشق و چنگال‌های خارجی میزان طرفداران آنها کمتر شده است و اکثر هتل‌ها و رستوران‌ها از سرویس‌های ایرانی استفاده می‌کنند و قیمت مطلوب‌تری دارند. یکی از بهترین برندها، برند ناب استیل است.

با دوام‌ترین نوع سرویس قاشق و چنگال کدام است؟

سرویس‌های قاشق و چنگال ناب استیل جزو پرفروش‌ترین انواع سرویس‌های غذاخوری است که در بازار به فراوانی وجود دارند. از طرفی دیگر به دلیل دوام و مقاومت زیاد اکثر مصرف‌کنندگان به دنبال خرید چنین جنسی برای ظروف آشپزخانه و پذیرایی خود هستند. لازم به ذکر است، این ظروف سرو غذا اکثرا قابل شستشو در درون ماشین ظرف‌شویی هستند اما در مواقعی طرح‌های خاصی و ظریفی بر روی این ظروف وجود دارد که باید از قرار دادن آنها در درون ماشین ظرف‌شویی خودداری کرد چون باعث خط خوردگی بر روی بدنه آنها می‌شود.

اغلب سرویس‌های قاشق و چنگال با طرح، رنگ و نقش‌های جذاب بیشتر برای مصارف پذیرایی و میهمانی‌ها مناسب هستند اما هنگام خرید باید به میزان استحکام و دوام آنها توجه ویژه‌ای داشته باشید و در صورت لزوم هزینه بیشتری را اختصاص دهید.

بهترین برند سرویس قاشق و چنگال را از کجا بخریم؟

امروزه سبک خرید مردم از مراکز عرضه مستقیم تغییر کرده است و بیشتر خرید سرویس قاشق و چنگال و سایر لوازم غذاخوری و آشپزخانه به صورت اینترنتی مرسوم شده است. حال با توجه به تنوع اقلام پذیرایی برای اطمینان از کیفیت، اصل بودن کالا و دریافت خدمات پس از فروش باید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

با توجه گسترش فعالیت فروشگاه‌های اینترنتی ممکن است هنگام خرید قاشق چنگال غذاخوری ناب استیل دچار سردرگمی شوید. چرا که هر یک از این فروشگاه‌های انواع مارک‌ها و برندها را با قیمت و توضیحات متفاوتی عرضه کرده‌اند و شما شناخت چندانی درباره انتخاب بهترین برند سرویس قاشق و چنگال ندارید.

به همین منظور معیارهایی همچون پرفروش بودن، محبوب‌ترین بودن، جدیدترین بودن، میزان رضایت کاربران، کیفیت استیل، کیفیت ساخت و طراحی و دارا بودن قطعات ضروری و تکمیلی را در انتخاب یک برند قاشق و چنگال مد نظر قرار دهید. همچنین فروشگاهی که خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند نیز برای خرید کالا می‌تواند در اولویت قرار بگیرد. در این رابطه پیشنهاد ما خرید از فروشگاه هوم دیش است.

روش‌ نگهداری از سرویس‌های قاشق و چنگال

سرویس‌های قاشق و چنگال زیبایی خاصی را به سفره رنگین شما می‌بخشند و باعث برانگیختن اشتهای مهمانان خواهند شد. از آنجایی که امروزه قیمت سرویس قاشق و چنگال افزایش یافته است باید در نگهداری آنها مراقبت بیشتری انجام داد تا با خرید مجدد هزینه مازادی بر زندگی شما تحمیل نشود. بر این اساس جهت افزایش طول عمر باید در نگهداری از این ظروف سرو غذا به نکات زیر توجه کنید:

  • برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی سرویس قاشق و چنگال خود را تنها با آب و مواد شوینده ملایم بشویید.
  • قبل از شستشوی سرویس قاشق و چنگال در ماشین ظرفشویی حتما به دفترچه راهنمای ماشین مراجعه کنید.
  • جهت شستشوی کارد سرویس خود حتما سر کارد را برعکس در ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • جهت جلوگیری از ایجاد لکه یا آسیب‌دیدگی سرویس قاشق و چنگال حتما بعد از شستشو آنها را خشک کنید و در فضای غیر مرطوب نگهداری کنید.
  • برای پاکسازی لکه‌ها و مواد غذایی چسبیده بر روی سرویس قاشق و چنگال به هیچ وجه از سیم ظرفشویی استفاده نکنید چرا که سبب ایجاد خط و خش شده و درخشندگی و شفافیت آنها از بین می‌برد.
  • استفاده از شوینده های حاوی مواد سفیده کننده کیفیت روکش و رنگ قاشق و چنگال را کاهش می‌دهد.
  • اگر برای مدت طولانی کثیفی بر روی سرویس قاشق و چنگال‌ها باقی بماند به طور حتم لکه‌ها برای آنها ماندگار خواهد ماند.
  • همچنین از رها کردن سرویس قاشق و چنگال خود برای مدت طولانی در آب‌ و صابون و یا محلول‌های سفید کننده و آب‌ نمک خودداری کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با راهنمای خرید بهترین برند سرویس قاشق و چنگال آشنا کنیم تا بتوانید براساس ویژگی‌ها و معیارهایی که گفته شد یک انتخاب مناسب را داشته باشید. بر این اساس ما می‌توایند از طریق فروشگاه معتبر هوم دیش علاوه سرویس قاشق و چنگال سایر لوازم آشپزخانه را با بالاترین کیفیت و بهترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها به صورت اینترنتی خریداری کنید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها