العامری: گفت‌وگوهای سیاسی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند

کد خبر: 1127583

هادی العامری از رهبران چارچوب هماهنگی در سخنانی اعلام کرد که چارچوب هماهنگی یکپارچه است و نیروهای چارچوب یا به طور کامل در دولت آینده مشارکت می‌کنند یا به طور کامل آن را تحریم خواهند کرد.

العامری:  گفت‌وگوهای سیاسی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند

 به نقل از السیاسه نیوز، هادی العامری از رهبران چارچوب هماهنگی در سخنانی تاکید کرد که چارچوب هماهنگی یکپارچه است و نیروهای چارچوب یا به طور کامل در دولت آینده مشارکت می‌کنند یا به طور کامل آن را تحریم خواهند کرد.

هادی العامری از رهبران چارچوب هماهنگی نیروهای سیاسی شیعی عراق در سخنانی با اظهار امیدواری برای به تفاهم رسیدن ائتلاف‌های عراقی برای تشکیل دولت در لحظات پایانی، تاکید کرد که چارچوب هماهنگی یکپارچه است نیروهای چارچوب یا به طور کامل در دولت آینده مشارکت می‌کنند یا به طور کامل آن را تحریم خواهند کرد.

العامری با اشاره به اینکه اختلافات همچنان وجود دارد از ائتلاف ها عراقی خواست که برای خدمت به مردم متحد شوند.

وی در پاسخ به احتمال خروج نوری المالکی از دولت آینده در پی اصرار شدید مقتدی صدر اعلام کرد که ما به دنبال آن هستیم که دولت آینده دولت اکثریت سیاسی واقعی باشد و اگر چنین شود ما از آن استقبال می کنیم.

العامری ابراز امیدوار کرد که در لحظات پایانی همه طرف‌ها به نتیجه برسند.

وی تصریح کرد: گفت‌وگوهای سیاسی هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند و ما عراقی‌ها به دستیابی به راه حل دقایق پایانی عادت کرده‌ایم.

وی در خصوص ائتلاف با جریان صدر افزود: توافقات سیاسی مورد انتظار و بسیار نزدیک وجود دارد و همه به دنبال اتحاد و تلاش برای رسیدن به خواسته های مردم عراق هستند.

العامری درباره دور نگه داشتن «نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولة القانون از دولت آتی با اشاره به این‌که چارچوب هماهنگی (الاطار التنسیقی) به دنبال تشکیل دولت اکثریت سیاسی حقیقی است و دور کردن هیچ طرفی را نمی پذیرد، بر تصمیم چارچوب هماهنگی مبنی بر مشارکت کلی یا تحریم کلی تاکید کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها