هادی العامری: هرکس به درگیری شیعه-شیعه در عراق امید بسته، متوهم است

کد خبر: 1155358

رئیس ائتلاف فتح عراق با هشدار در مورد تلاش برای فتنه‌انگیزی در این کشور گفت هرکس به درگیری شیعه-شیعه در عراق امید بسته، متوهم است.

هادی العامری: هرکس به درگیری شیعه-شیعه در عراق امید بسته، متوهم است

«هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق طی سخنانی هشدار داد اگر کسی برای ایجاد فتنه در عراق تلاش کند، خود او نیز به آتش این فتنه خواهد سوخت.

طبق گزارش السیاسه نیوز، هادی العالمری گفت: «هرکس به دنبال ایجاد فتنه باشد خود او با آتش این فتنه خواهد سوخت و باید بداند که عراق از همه بالاتر است.»

رئیس ائتلاف فتح با اشاره به این‌که حفظ امنیت عراق وظیفه همه است تأکید کرد: «حرکت به سمت آشوب به معنای خسارت و زیان همه است.»

وی ادامه داد: «بازگرداندن شکوه دولت هدف ماست. هرکس که به درگیری شیعی-شیعی دل خوش کرده، متوهم است؛ چراکه این اتفاق غیرممکن است روی دهد.»

العامری با تأکید بر این‌که محور مقاومت روزبه‌روز قدرتمندتر، متحدتر، سرسخت‌تر و صبورتر می‌شود افزود: «ما بر رژیم سابق، تروریسم داعشی، فتنه و طائفه‌گرایی پیروز شدیم، در جنگ نرم هم پیروز خواهیم شد.»

رئیس ائتلاف فتح در پایان گفت: «ما نیازمند خودسازی و تقویت جنبه‌های اعتقادی هستیم و باید از فتنه به دور باشیم. هرکس به فکر فتنه‌انگیزی باشد خود او در آتش این فتنه خواهد سوخت.»/باشگاه خبرگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها