افزایش شمار کشته‌های اسراییل

کد خبر: 1255099

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد شمار کشته‌های اسراییل در حملات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

افزایش شمار کشته‌های اسراییل

دانیل هگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب اعلام کرد شمار کشته‌های اسراییل در حملات طوفان الاقصی افزایش یافته است.

به گزارش نقل از شبکه الجزیره قطر، هگاری افزود: شمار کشته‌های نظامی ارتش اسرائیل و افسران آن از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۳۵۱ تن رسیده است.

وی همچنین شمار افرادی را که به ادعای وی در نوار غزه ربوده شده‌اند، (اسرای اسرائیلی) ۲۳۹ تن اعلام کرد و گفت که امروز حدود۵۰ هزار نفر از اهالی غزه شمال این باریکه را به سوی جنوب آن ترک کردند.

هگاری مدعی شد: خسارت زیادی به سیستم هوایی و دریایی حماس وارد شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه ادعای خود و بدون خسارت سنگین این رژیم در جنگ با حماس ادعا کرد که این گروه کنترل خود بر شمال نوار غزه را از دست داده است و رهبران حماس در داخل این باریکه نیز ارتباط با فرماندهان میدانی خود را از دست دادند.

هگاری بار دیگر مانند دیگر مقامات رژیم صهیونیستی، هرگونه برقراری آتش‌بس در غزه را رد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که یک نظامی دیگر این رژیم در درگیری‌های زمینی در غزه کشته شده و چهار نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

نظامی کشته شده، گروهبان نوع یوسف ابو (۲۰ ساله) ساکن دیمونا از نیروهای گردان ۹۳۱ تیپ ناحال است که در نبردهای شمال نوار غزه با مقاومت کشته شد.

طبق اعتراف رسمی رژیم صهیونیستی، از آغاز حمله زمینی این رژیم به غزه ۳۴ نظامی اسرائیلی کشته شدند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها