سعید محمد ائتلاف با محسن رضایی را نپذیرفت

کد خبر: 1056065

کنعانی مقدم گفت: قبل از کاندیداتوری با سعید محمد صحبت و پیشنهاد ائتلاف را دادم اما اعلام کاندیداتوری یعنی نپذیرفته و قصد حضور مستقل دارد

سعید محمد ائتلاف با محسن رضایی را نپذیرفت

گروه سیاست سایت فردا – سعید محمد از هفته‌ها قبل از کاندیداتوری خبرساز شده و مورد توجه رسانه‌های قرار داشت. اکنون اما بعد از استعفا از قرارگاه خاتم الانبیاء، آن توییت و بعد هم ویدئو اعلام کاندیداتوری رسمی و انتشار اولین پوستر انتخاباتی این موضوع شدت گرفته است.

در همین حین هم گمانه ائتلاف وی با محسن رضایی مطرح شد. موضوعی که روزنامه شرق در گزارشی از آن خبر داد و کانال تلگرامی امتداد که نزدیک به حزب اتحاد ملت است نیز بدون هیچ سندی آن را بازی انتخاباتی تیم قالیباف خواند! اکنون اما یک فعال سیاسی اصولگرای در گفت‌وگو با «فرارو» صحت داشتن گمانه ائتلاف محمد و رضایی را تایید کرده و همزمان خبر می‌دهد که سعید محمد به این پیشنهاد نه گفته است. 

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز گفته است: « با سعید محمد بعد از جدی شدن شایعه حضور در انتخابات صحبت کردم و پیشنهاد ائتلاف با محسن رضایی را ارائه دادم، قرار شد که آقای محمد قبل از اینکه حضورش را به طور رسمی اعلام کند، با او صحبتی را انجام دهد، اما با این اقدام اخیر، عملاً او پیشنهاد ائتلاف را نپذیرفت و قصد حضور مستقل را دارد.»

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها