جهانگیری آمد

کد خبر: 1066559

اسحاق جهانگیری تا دقایقی دیگر در وزارت کشور ثبت نام می‌کند.

جهانگیری آمد

گروه سیاست سایت فردا - اسحاق جهانگیری وارد وزارت کشور شد تا برای حضور در رقابت های انتخاباتی ثبت نام کند. 

اسحاق جهانگیری در نشست خبری امروز خود گفت: «قصد ورود به انتخابات را نداشتم اما با توجه به نیامدن برادر عزیزم دکتر ظریف و عدم امکان آمدن دیگر افراد و تشخیص جبهه اصلاحات از مسئولیت شانه خالی نمی‌کنم».

او با اشاره به اینکه «می‌دانم که چه شرایط سختی پیش‌روی رییس‌جمهور آینده است اما نمی‌شد راه عافیت در پیش گرفت» گفت: «امروز مقدمه گشایش برجام فراهم شده و نباید در این زمینه مانع ایجاد کنند».

جهانگیری ادامه داد: «ادامه مسیر عزتمندانه رفع تحریم‌ها را باید پی گرفت».

معاون اول روحانی همچنین با بیان اینکه: «در این انتخابات یا شایسته‌ها نیامدند یا امکان آمدنشان فراهم نبود» گفت: «آنهایی که در کارنامه طولانی کاری‌شان کمتر کار عملی برای حل مشکلات مردم دیده می‌شود چنان شعار می‌دهند که گویی می‌توانند مشکلات را حل کنند».

وی مردم را به مشاکرت تشویق کرد و گفت: «برای بهروزی همه ایرانیان راهی جز احیای صندوق آرا نمی‌شناسم». جهانگیری با تاکید بر اینکه «در راهی که قدم گذاشته‌ام نیازمند همراهی مردم هستم» گفت: «تمایل به تشویق در حضور مردم در برخی رسانه‌ها و مراکز تاثیرگذار کاهش یافته و این برخلاف بیانات نظر مقام معظم رهبری است».

وی خاطرنشان کرد: «برنده مشارکت پایین، اقلیت است».

لازم به ذکر است که به نظر می‌رسد جهانگیری نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان باشد که قرار است فردا معرفی شود.  با در نظر گفتن توییت آشنا مبنی بر اینکه تا عصر امروز نامزدهای شگفتی‌ساز از راه می‌رسند، اما باید منتظر ماند و دید که این جریان سیاسی گزینه‌ای غیر از جهانگیری هم برای رو کردن دارد یا خیر.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها