مسئولان مراقب نفوذی‌ها باشند

کد خبر: 1171706

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان با بیان اینکه در امور امنیتی و قضایی حسن ظن جایز نیست، گفت: مسئولان باید به مسئله نفوذ حساس باشند و به افرادی که می‌خواهند به آن‌ها نزدیک شوند نگاه خوشبینانه نداشته باشند.

مسئولان مراقب نفوذی‌ها باشند

آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان، دادستان و جمعی از مسئولان ارشد قوه قضاییه در استان قم که ظهر امروز در سالن محراب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، اظهار کرد: ما چند دستور در شرع مقدس داریم که در دستگاه قضایی مصداق دیگری پیدا می کنند که از جمله آنها می توان به حسن ظن داشتن به دیگران و حمل فعل دیگران به بهترین صورت آن اشاره کرد.

وی با بیان اینکه وظایف دستگاه قضا با رفتار عادی مردم فرق دارد، گفت: دستگاه قضا مسئول تعامل مردم نیست بلکه مسئول امنیت مردم است و باید با نگاه دیگری به این دستورات دینی نگاه کند و این منافاتی با دستورات شرع مقدس ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قاطعیت و سرعت در دستگاه قضایی کار خوبی است، گفت: هر چند قاطعیت و سرعت در رسیدگی به شکایات و جرایم باعث رنجش برخی از متهمین و افراد وابسته به آنان می شود ولی امنیت و آرامش عموم مردم را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه در امور امنیتی و قضایی حسن ظن جایز نیست، گفت: شهیدان رجایی و باهنر به خاطر صداقت و رأفتی که داشتند برخی نفوذی ها به آنها نزدیک شدند و آنها را به شهادت رساندند و این هشدار به شما است که حواستان به نفوذی ها باشد و به افرادی که می خواهند به شما نزدیک شوند با بدبینی نگاه کنید.

امام جمعه قم گفت: شما در کار خود خیلی نیاز به ذکر و دعا دارید و اگر می خواهید خدا شما را حفظ کند ذکر خدا را زیاد بگویید./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها