آیت‌الله سعیدی: باید راه‌های نفوذ دشمن در ذهن و فکر جوانان را بست

کد خبر: 1179730

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های کشور هستند، گفت: باید از فضای مهربانی و همدلی که در هفته وحدت وجود دارد برای افزایش همدلی در جامعه استفاده کرد و راه‌های نفوذ دشمن در ذهن و فکر جوانان را بست.

آیت‌الله سعیدی: باید راه‌های نفوذ دشمن در ذهن و فکر جوانان را بست

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: امام صادق(ع) در تفسیر اخلاق عظیم پیامبر (ص)، فرمودند ایشان دارای سخاوت و اخلاق خوش با مردم بودند.

وی با بیان اینکه جامعه جاهلی آن زمان عامل رشد فساد و رفتارهای نا شایست اخلاقی بود، افزود: پیامبر(ص) این معادله را بر هم زدند و با ترویج رفتار اجتماعی حسنه مردم را به سمت علم و معنویت سوق دادند.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه سنت خدا بر این نیست که با دست غیبی همه چیز را حفظ کند، گفت: اتفاقاتی که در جامعه ما رخ می دهد در واقع محک زدن این جامعه است که تا چه اندازه سر حرف خود هستیم و اگر کاستی از طرف ما صورت بگیرد خداوند هشدار داده است که به عقب باز خواهیم گشت.

وی افزود: ما باید در کنار دفاع از ارزش های دینی، نسبت به روش ها و نقشه های خرابکارانه دشمن نیز آگاه شویم و نسبت به آن واکنش های متناسب انجام دهیم.

سعیدی با تأکید بر این که با خوش گمانی نمی شود با دشمن مقابله کرد، افزود: دشمن دائم کار می کند و شیطان هم به آنها کمک می کند بنابراین ما باید از پیچیدگی های کار دشمن آگاه باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن حیله گرانه از فرصت کرونا برای ضربه زدن به اقتصاد، فرهنگ، جامعه و قشر جوان ما استفاده کرد، گفت: برخی افراد با مدیریت غلط خود افکار عمومی جامعه ما را به سمت دیگری بردند و کشور را با مشکلات فراوانی مواجه کردند که در این دولت با تلاش فراوان تا حدودی جبران شد.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه دشمن پیاده نظام خود را در داخل کشور برای چنین روزی آماده کرده بود، افزود: دشمن با همه امکاناتی که دارد از خدا، معنویت، دعا و ولایت غافل است و این نا آرامی ها مانند دست و پا زدن یک انسان در حال احتضار است.

وی با بیان اینکه جوانان برای ما عزیز و سرمایه های کشور هستند و ما نمی‌گذاریم که دشمن برخی از جوانان ما را مدیریت کند، گفت: باید از فضای مهربانی و همدلی که در هفته وحدت وجود دارد برای افزایش همدلی در جامعه استفاده کرد و راه‌های نفوذ دشمن در ذهن و فکر جوانان را بست.

سعیدی با بیان اینکه خداوند برخی تذکرات را در رنج ها به انسان می دهد، افزود: تعهد ما به خدا و اهل بیت(ع) این است که از ولی فقیه حمایت کنیم و رهنمودهای ایشان را گوش و به آن عمل کنیم و این وعده خدا است که اگر خدا و ولی خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها