دکه/ بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور

اعتراف عامل سیا به ناامیدی از اغتشاشات

کد خبر: 1202399

در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور می‌پردازیم.

 اعتراف عامل سیا به ناامیدی از اغتشاشات

گروه سیاست سایت فردا: در بسته خبری پیش رو به بررسی مهم‌ترین عناوین مطبوعات کشور پرداخته می‌شود.

صبح نو: آمریکایی‌ها می‌خواهند میوه آشوب‌ها را پای میز مذاکره بچینند

«در دولت امریکا و دولت فرانسه این سؤالات را از ما می‌پرسند که این انقلاب تمام شده و الان کسی در خیابان نیست. پس شما چرا فکر می‌کنید که ما نباید به میز مذاکره برگردیم؟» این اظهارات یکی از فعال‌ترین تحریک‌کنندگان اغتشاشات اخیر و مهره مرتبط با سرویس‌های امنیتی غرب، مسیح علینژاد بود.

صبح نو در این ارتباط نوشته: همزمان با اعتراف علی‌نژاد در خیانت غربی‌ها به او و یارانش، مدتی است که شاهدیم آمریکایی‌ها به طرق مختلف، مشغول ارسال پیام‌های پنهانی به مسئولین ذی‌ربط ایرانی با هدف آغاز گفتگوهای برجامی هستند.

دشمنان ایران در عین حال که قصد براندازی داشتند، با به راه انداختن شدیدترین جنگ ترکیبی، پنجه بر صورت نظام کشیدند، به این امید که در جایی دیگر ثمره‌اش را ببینند و بتوانند ایران را از منظر سیاسی، عاصی و ناچار سازند.

آمریکایی‌ها در صدد هستند تا میوه آشوبگری‌ها در کف خیابان را پای میز مذاکره بچینند و با سیاست چماق و هویج، برجام های دیگری را بر برجام 2015 الصاق کنند. راهبرد ایران اما مشخص است. بازگشت همه طرف‌ها به برجام اولیه که ترامپ آن را نقض کرد و اخذ تضمین های کافی جهت عدم خروج مجدد واشنگتن از برجام.

کیهان: متاسفانه سرعت پیشرفت کشور در همه مسیرها یکسان نیست

هر ساله فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازخوانی و بررسی مسیر طی شده طی دهه‌های گذشته است تا با شناخت نقاط قوت و ضعف، از نقطه قوت‌ها حفاظت و روی نقطه ضعف‌ها کار بیشتری صورت گیرد.

کیهان در این باره نوشته: هر چند روند حرکتی نظام اسلامی ما از ابتدا تاکنون در مسیر رو به جلو و رو به رشد است اما این قوی شدن با وجود همه امکانات خدادادی بی‌نظیر، استعدادهای جوان و خلاق و ثروت‌های مادی و معنوی انبوه، متاسفانه در همه ابعاد و به صورت یکسان محقق نشده است و سرعت پیشرفت و حرکت رو به جلو در همه مسیرها یکسان نیست.

دشمن نیز می‌داند که قطار رشد و پیشرفت کشور در سایه انقلاب اسلامی بر پایه حمایت مردمی که دل در گرو این کشور و انقلاب دارند متوقف شدنی نیست، اما دست از قطار سنگ‌اندازی به این قطار در حال حرکت بر نمی‌دارد و هر بار به روشی ایجاد مزاحمت می‌کند، اگر ما به‌اندازه کافی قوی شویم و درست عمل کنیم، به فرموده امام راحل، آمریکا و همه یاران و انصارش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

جوان عنوان کرد: اعتراف عامل سیا به ناامیدی از اغتشاشات

مسیح علینژاد در مصاحبه‌ای با اینترنشنال به ناامیدی مقامات امریکا و اروپا از نتیجه دادن آشوب‌ها در ایران اعتراف کرده و گفته این ناامیدی دل آدم را خالی می‌کند! طرفه آنکه کسانی که وی با آنها دیدار داشته از او پرسیده‌اند «وقتی مردم دیگر در خیابان نیستند چرا به میز مذاکره بازنگردیم؟» روشن‌تر از این نمی‌شد نشان داد که تحریک‌کنندگان اغتشاشگران در خارج از کشور و حامیان غربی آنها کوچک‌ترین ارزشی برای منافع ملت ایران قائل نبوده و هر یک به دنبال سود خود از التهابات سیاسی هستند.

روزنامه جوان در این خصوص نوشته: مسیح علینژاد در سی‌ثانیه سه اعتراف هولناک کرد؛ ابتدا تأیید و تصریح کرد که خودش عمله سیا و کاخ سفید است. دوم، اعتراف کرد که آشوب وسیله‌ای برای امریکا با هدف خروج از مذاکرات هسته‌ای بوده است؛ و سوم، نشان داد که امریکا از آشوب ناامید شده و می‌خواهد به میز مذاکرات با ایران بازگردد.

 علینژاد اعتراف می‌کند که رهبران اروپا و کاخ سفید با او در ارتباط هستند! ممکن است او البته غلو کند که ذات امثال او در دروغ و غلو است، اما نکته اینجاست که رهبران غربی برای هدایت این آشوب کسی غیر از این افراد را در دسترس نداشته‌اند.

جوان: آخوند دربار رئیس جمهور آذربایجان چه مشکلی با ایران دارد؟

پس از حادثه اخیر در سفارت آذربایجان در تهران فرصت تازه‌ای برای بدخواهان و علاقه‌مندان به تنش‌‌آلود شدن مناسبات میان دو کشور پدید آمد که البته با هشدارهای جدی مقامات ایران روبرو شد‌.

روزنامه جوان در این خصوص نوشته: الله‌شکور پاشازاده، رئیس اداره دولتی مسلمانان قفقاز در کشور آذربایجان است. او هر از چند گاهی به بهانه‌های مختلف سخنانی علیه ایران بر زبان می‌راند.

موضوع حمله به سفارت آذربایجان در تهران که به دلیل شخصی صورت گرفت، باز برای او بهانه ایجاد کرد تا علیه ایران سخنانی بی ربط با موضوع بر زبان بیاورد. او گفته که «ایران برادر ما نیست. من بسیار متأسفم که کشور همسایه ما گام‌های خصمانه‌ای علیه کشور ما برمی‌دارد. امروز ۴۰ میلیون آذربایجانی که برادران ما هستند در ایران هستند و زندانی در دست رژیم فارس ایران»!

اشنایر مؤسس بنیاد تفاهم قومی مسلمان با یهود و تأثیرگذارترین شخص در عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با اسرائیل جعلی می‌باشد.

او در طول ۳۰ سال یک بار هم نشده از منافع مسلمانان و مقدسات اسلام دفاع کند و حتی در سرکوب اعتراضات شیعیان نسبت به ممنوعیت حجاب و آیین‌های مذهبی و نصب پرچم‌های امام حسین همکاری کامل با رژیم الهام علی‌اف را داشته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها