ترجمه/ گزارش پولتیکو از ناکامی واشنگتن در تقابل با پیونگ یانگ

دولت بایدن به شکست سیاست‌هایش در قبال کره شمالی اعتراف می‌کند

کد خبر: 1211561

روزنامه پولتیکو در گزارشی به ناکامی سیاست های ایالات متحده در تقابل با کره شمالی پرداخته است.

دولت بایدن به شکست سیاست‌هایش در قبال کره شمالی اعتراف می‌کند

گروه سیاست سایت فردا: روزنامه پولتیکو در گزارشی به ناکامی سیاست های ایالات متحده در تقابل با کره شمالی پرداخته است.

در این گزارش آمده است:دو مقام بلند پایه در دولت جو بایدن به شکست سیاست های کاخ سفید در قبال پیونگ یانگ اعتراف کرده اند.

یکی از مقامات عالیرتبه دولت بایدن با اظهار ناامیدی شدید از نتایج عملکرد و سیاست های آمریکا در قبال کره شمالی در این خصوص گفت:دولت کره شمالی همچنان در مسیر پیشبرد اهداف خودش و تحقق اهداف نظامی و تسلیحاتی مورد نظر قرار دارد و اقداماتی که علیه این دولت صورت گرفته نتیجه ای به همراه نداشته است.

وی اضافه کرد:پیونگ یانگ مایل به مذاکره در خصوص فعالیت های نظامی خودش نیست و پاسخی به برخی پیام های ارسال شده نداده است. آنها موشک های بالستیک قاره پیمای خودشان را مورد آزمایش قرار داده اند و برای انجام هفتمین آزمایش هسته ای آماده می شوند. کاملا مشخص است که مقامات کره شمالی توجهی به سیاست های ما نشان نمی دهند.

یکی دیگر از مقامات کاخ سفید نیز در خصوص تاثیر سیاست های آمریکا در کره شمالی و شرق آسیا گفته است: ایالات متحده تا کنون به چیزی که خواسته دست نیافته است. بعضی وقت ها همه اقدامات لازم را انجام می دهید تا به هدفی که می خواهید دست یابید اما چیزی خوب پیش نمی رود و خواسته شما به نتیجه نمی رسد. حقیقت این است که در موضوع کره شمالی نیز اهداف مورد نظر تحقق نیافته و پیونگ یانگ فعالیت خودش را طبق برنامه قبلی همچنان دنبال می کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها