جام جم: مشارکت انتخاباتی مشکلات را حل می‌کند یا عدم مشارکت؟

کد خبر: 1268914

جام جم نوشت: عدم مشارکت گسترده مردم به هردلیل مانند مشکلات اقتصادی ورفاهی، نه‌تنها این مسأله را حل نمی‌کند بلکه حرکت در مسیر دشمنانی است که به‌دلیل پایداری ما براصول انقلاب تحریم‌های ظالمانه به ما تحمیل کرده‌اند و از هیچ اقدامی برای ناکارآمدی ایران رویگردان نیستند.

جام جم: مشارکت انتخاباتی مشکلات را حل می‌کند یا عدم مشارکت؟

گروه سیاست سایت فردا- از همین حالا مشخص است وزن کسانی که به دنبال سرد کردن فضای انتخابات هستند حتی در میان اصلاح‌طلبان نیز بسیار کمتر از قائلان به مشارکت است با این وجود بایستی با توان بیشتری نسبت به گذشته در انتخابات پیش رو عمل کرد چرا که این انتخابات می‌تواند حاوی پیام‌هایی درباره آینده کشور باشد.

روزنامه جام جم در این ارتباط نوشته:‌ تحریف دستاوردهای انقلاب در دوران مختلف، وارونه جلوه‌دادن موفقیت‌ها، سانسور اقدامات قوای سه‌گانه، شبهه‌افکنی درباره تایید صلاحیت‌ها، مانور دادن روی افرادی که به دلایل مختلف قانونی امکان حضور در صحنه انتخاباتی را ندارند، تحریم انتخابات و قهر از صندوق رای، اتهام به نهادهای قانونی در خصوص مهندسی انتخابات و ... ازجمله حربه‌هایی است که بداندیشان و معاندان پشت آنها پنهان می‌شوند تا اصل حضور مردم در انتخابات را نشانه رفته و پس از آن نظام را متهم به این کنند که مقبول مردم نیست. 

شرایط حساس پس از اغتشاشات مهرماه که با گذشت زمان ردپای منافقان و تجزیه‌طلبان در آن به‌روشنی مشخص بود می‌طلبد که آحاد جامعه دراین رویداد مهم سیاسی شرکت وعلاوه بر نقش‌آفرینی، توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی را خنثی کنند.  

عدم مشارکت گسترده مردم به هردلیل مانند مشکلات اقتصادی ورفاهی، نه‌تنها این مسأله را حل نمی‌کند بلکه حرکت در مسیر دشمنانی است که به‌دلیل پایداری ما براصول انقلاب تحریم‌های ظالمانه به ما تحمیل کرده‌اند و از هیچ اقدامی برای ناکارآمدی ایران رویگردان نیستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها