آجورلو: بیانیه ۱۱۰ اصلاح‌طلب شورش علیه بخش تحریمی و رادیکال اصلاح‌طلبان است

کد خبر: 1274559

آجورلو با اشاره به انتقاداتی که به بیانیه 110 فعال سیاسی اصلاح‌طلب وارد است، گفت: از این زاویه که با طیف رادیکال مرزبندی کرده حتما حرکتی در راستای احیای سیاست داخلی است.

آجورلو: بیانیه ۱۱۰ اصلاح‌طلب شورش علیه بخش تحریمی و رادیکال اصلاح‌طلبان است

نامه نیوز - سعید آجورلو، مدیر مسئول روزنامه صبح نو با اشاره به بیانیه مشارکت‌جویانه ۱۱۰ اصلاح‌طلب گفته: این بیانیه در کانتکس اختلاف بین طیف‌های مختلف جناح چپ و اصلاح‌طلبان، قابل تحلیل است.

این بیانیه یک شورش علیه بخش تحریمی و رادیکال اصلاح‌طلبان است چون به نظر من اصلاح‌طلبان از سال 98 تاکنون و هرچه جلوتر آمدیم، بیشتر تحت تاثیر یا گروگان گفتار تاج‌زاده هستند که گفتار تحریمی است و مرزهایش را با اپوزیسیون کوچک کرده است و به گفتار ملی مذهبی نزدیک شده است.

سیاست داخلی ما احتیاج به یک رقابت معنادار جناح چپ و راست دارد، رقابت درونی جناح راست نمی‌تواند واقعیت فضای اجتماعی ما را بازتاب بدهد. ما به رقابت واقعی دو جناح نیاز داریم. 

این بیانیه که من نقدهای جدی و مهمی به آن دارم اساسا نوع نگاهش به مشکلات کشور اشتباه است. نوع نگاهش به مجلس یازدهم اشتباه است و اساسا قابل نقد است و نگاهش به آینده ایران اشتباه است. اما می‌خواهم بگویم از این زاویه که با طیف رادیکال مرزبندی کرده حتما حرکتی در راستای احیای سیاست داخلی است./ فرهیختگان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها