نگاه جام جم به علائم شکست پروژه‌های شبهه‌افکنانه

کد خبر: 1274759

جام جم نوشت: برگزاری با شکوه انتخابات اسفندماه، خط بطلان نهایی بر آرزوی بی‌ثبات‌سازی ایران خواهد کشید و افزایش مشارکت انتخاباتی، پروژه حامیان تحریم را به شکست خواهد‌کشانید.

گروه سیاست سایت فردا - سه رویداد مهم در هفته‌های اخیر همه رشته‌های سال پیش دستگاه تبلیغاتی اپوزیسیون خارج‌نشین را پنبه کرد ونشان داد که افکارعمومی در ایران  توجهی به سناریوهای مبتنی بر بی‌ثبات‌سازی کشور ندارد. شکست پروژه محبوبیت‌زدایی ازنظام البته خود را درتعطیلی برای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان نیزنشان می‌دهد. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: اولین این نشانه‌ها، شکست محبوبیت‌زدایی از تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی بود. سال پیش و در مسابقات جام‌جهانی تلاش شد تیم ملی از بدنه اجتماعی حامی خود جدا شده و فوتبالیست‌های کشورمان تحت فشار قرار بگیرند. 

در رقابت‌های اخیر جام ملت‌های آسیا، تیم ملی دوباره به اوج محبوبیت بازگشت و در شبکه‌های اجتماعی نشانه‌ای از دوقطبی‌های سابق نبود. 

نشانه بعدی، برگزاری جشنواره فیلم فجر و حضور سینماگران بود؛ اتفاقی که دوباره نشان داد هنر هفتم چقدر بین مردم محبوب است و بازیگران و فیلمسازان توانستند بدون ترس از تهدید لمپن‌های مجازی، آثار خود را عرضه کنند. 

نشانه سوم ‌نیز حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲‌بهمن بود؛ حماسه‌ای که نشان داد برخلاف تصور اپوزیسیون برانداز، مردم از نظام در برابر دشمنان بیگانه حمایت کرده و همچنان به شعارهای انقلاب اسلامی پایبندند. 

از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی‌کرد که برگزاری با شکوه انتخابات اسفندماه، خط بطلان نهایی بر آرزوی بی‌ثبات‌سازی ایران خواهد کشید و افزایش مشارکت انتخاباتی، پروژه حامیان تحریم را به شکست خواهد‌کشانید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها