جام جم: لزوم تغییر آرایش رسانه‌ای جمهوری‌اسلامی/ بیش از ۳۸ هزار دروغ توسط پنج رسانه ضدایرانی در ۴۶ روز منتشر شد

کد خبر: 1275498

جام جم نوشت: با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در کنار سایر رسانه‌های رسمی باید آرایش رسانه‌ای جمهوری اسلامی در برابر دشمن از حالت پدافندی به حالت آفندی تغییر کند‌.

جام جم: لزوم تغییر آرایش رسانه‌ای جمهوری‌اسلامی/ بیش از ۳۸ هزار دروغ توسط  پنج رسانه ضدایرانی در ۴۶ روز منتشر شد

گروه سیاست سایت فردا - نقطه کانونی تلاش‌های دشمن در سال‌های گذشته همزمان با برخی جریان‌های داخلی برای اجتماعی‌سازی «بحران دستاورد» در جمهوری اسلامی بوده است و تاحدودی توانسته این انگاره دروغ را در افکار عمومی نیزتثبیت کند. 

مهدی گیوه‌کی، مدیرمسئول روزنامه جام جم با طرح این دیدگاه در سرمقاله روزنامه نوشته: در سال‌های گذشته یکی از تهدید‌های جدی دشمن در عرصه رسانه و خبر، حمله پیش‌دستانه و آفندی آنان بوده است تا جایی‌که رسانه‌های ما بیشتر در برابر این هجمه‌ها مجبور به دفاع بودند آخرین نمونه‌های این حملات آفندی برمی‌گردد به حوادث پاییز ۱۴۰۱ که همان‌طور که پیشتر گفته شد یک جنگ جهانی رسانه‌ای علیه مردم ایران شروع شده بود و مردم و به تبع آن نظام درگیر جنگ شناختی تمام‌عیار بودند. 

با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در کنار سایر رسانه‌های رسمی باید آرایش رسانه‌ای جمهوری اسلامی در برابر دشمن از حالت پدافندی به حالت آفندی تغییر کند‌. اگر ما هجمه نکنیم قطعا به ما حمله خواهد شد کما این‌که در سال‌های گذشته بارها این اتفاق رخ داده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها