جام جم: مشارکت حداکثری مردم منجر به همکاری کشورهای دیگر با ایران می‌شود

کد خبر: 1275725

جام جم نوشت: امروز رسانه‌های بیگانه و معاند ازجمله رسانه‌های آمریکایی، اروپایی و به‌خصوص رژیم‌صهیونیستی که در آستانه اضمحلال قرار دارد، سعی می‌کنند با فضاسازی‌ و عملیات‌ روانی مردم را ازحضور در انتخابات مایوس و نظام را از این منبع قدرت که مردم هستند، محروم کنند.

جام جم: مشارکت حداکثری مردم منجر به همکاری کشورهای دیگر با ایران می‌شود

گروه سیاست سایت فردا - مشارکت گسترده مردم در انتخابات به یأس و ناامیدی دشمنان منجر شده و قدرت چانه‌زنی ایران را در عرصه‌های جهانی و منطقه‌ای، برای تامین منافع مردم و پیشبرد اهداف سیاست خارجی تقویت می‌کند. 

روزنامه جام جم با اشاره به این موضوع نوشته: حضور اکثریت مردم در انتخابات باعث می‌شود ترفندهای ایران‌هراسانه که کشورهای مختلف به‌خصوص آمریکا، رژیم‌صهیونیستی و چند کشور اروپایی علیه ایران دنبال کردند، خنثی شود. 

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که نمایش ثبات امنیت در کشور است، موجب می‌شود کشورهای دیگر همکاری‌های همه‌جانبه به‌خصوص در حوزه اقتصادی را با ایران افزایش دهند و شرکت درانتخابات کشور را درمقابل تهدیدات خارجی بیمه می‌کند.  

امروز رسانه‌های بیگانه و معاند ازجمله رسانه‌های آمریکایی، اروپایی و به‌خصوص رژیم‌صهیونیستی که در آستانه اضمحلال قرار دارد، سعی می‌کنند با فضاسازی‌ و عملیات‌ روانی مردم را ازحضور در انتخابات مایوس و نظام را از این منبع قدرت که مردم هستند، محروم کنند. البته با حضور گسترده مردم در انتخابات،همان‌طوری که در گذشته نیز شاهد بودیم،دشمنان ایران ناکام خواهند ماند و ما شاهد یک انتخاب پرشور و فراگیر در کشور خواهیم بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها