فرهیختگان عنوان کرد: متفاوت‌ترین روز قدس 1403

کد خبر: 1283645

شاید روز قدس 1403 را بتوان متفاوت‌ترین راهپیمایی چند سال اخیر دانست.

فرهیختگان عنوان کرد: متفاوت‌ترین روز قدس 1403

گروه سیاست سایت فردا - راهپیمایی روز قدس امسال تفاوت‌هایی با سال‌های گذشته داشته که رسانه‌ها از زوایای گوناگون بدان پرداخته‌اند. 

روزنامه فرهیختگان در این ارتباط نوشته:  مساله صهیونیست‌ها دیگر تنها در فلسطین باقی نمانده است، اگرچه کانون این اتفاقات و جنایت‌ها غزه بود و هدف فشار به مردم این باریکه است اما حالا خیلی جدی‌تر از گذشته، خطر اسرائیل تبدیل به مساله تمام سرزمین‌های اسلامی شده است. 

چند روزی مانده به آخرین جمعه ماه رمضان حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق واکنش‌های زیادی در دنیا به همراه داشت.  

همین موضوع حال‌وهوای روز قدس امسال را متفاوت کرد.  

این بار مردم در تجمع روز قدس فقط علیه مظلومیت مردم فلسطین و ظلم صهیونیست‌ها شعار نمی‌دادند. امسال مردم ایران شهدایی را در این تجمع تشییع کردند که مستقیما به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، روزقدس 1403 مردم علاوه براینکه مظلومیت مردم فلسطین و جنایت نسل‌کشی را فریاد می‌زدند، چندان نیز با داغ مردم فلسطین و دشمنی مستقیم صهیونیست‌ها علیه خود بیگانه نبودند و حالا جنایات صهیونیست‌ها مستقیما متوجه فرماندهان ایرانی شده بودند و روز قدس همراه با تشییع شهدایی که به دست اسرائیل به شهادت رسیدند، برگزار شد، شاید روز قدس 1403 را بتوان متفاوت‌ترین راهپیمایی چند سال اخیر دانست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها