سرمربیان در نشست خبری چه گفتند؟ | خمز: انتقاداتم به بازیکنان تیم تاثیر گذار بود | پاسخ تند جواد نکونام به سرمربی پرسپولیس

کد خبر: 1253849

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به بازی خوب شاگردانش مقابل نساجی مازندران، گفت: انتقاداتم در بازی قبل به بازیکنانم، تاثیر گذار بود و شاهد بازی خوبی بودیم.

سرمربیان در نشست خبری چه گفتند؟ | خمز: انتقاداتم به بازیکنان تیم تاثیر گذار بود | پاسخ تند جواد نکونام به سرمربی پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به بازی خوب شاگردانش مقابل نساجی مازندران، گفت: انتقاداتم در بازی قبل به بازیکنانم، تاثیر گذار بود و شاهد بازی خوبی بودیم.

پاکو خمز امشب پس از برد ۳ بر صفر تیمش در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه امروز خوب بازی کردیم، افزود: امروز در مصاف با تیم نساجی مازندران هم خوب دفاع کردیم و هم خوب حمله انجام دادیم و توانستیم از ضربات آخر بهره ببریم چرا که در مقابل حریف سرسختی بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد بازی عارف رستمی، عنوان داشت: رستمی از ابتدا به عنوان وینگر بازی کرد ولی در ادامه به عنوان مهاجم انجام وظیفه کرد.

خمز با بیان اینکه موفقیت در ضربات ایستگاهی ربطی به تمرین بازیکنانم در این خصوص نداشت، یادآور شد: در طول این هفته روی ضربات ایستگاهی و کاشته نداشتیم و بیشتر دلیل این موفقیت را در صحبت‌ها و انتقادهایم به بازیکنان می دانم که به خودشان آمدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد اخراج ریکاردو آلوز اذعان کرد: باید ابتدا در مورد کارت زرد اولش صحبت کنم که به اشتباه داده شد و در مورد کارت مستقیم قرمز داور معتقد هستم داور باید کارت قرمز خود را نگه دارد و در صحنه‌های شدیدتر استفاده کند چرا که در طول بازی صحنه‌های پیش آمد که مستحق کارت قرمز بود ولی داور به سادگی از کنارش می‌گذشت.

سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور اظهار کرد: در طول بازی اتفاقی پیش نیامد که کمیته انضباطی تیم و هواداران تیم را جریمه و محروم کند و توهین توهین است و فرقی نمی‌کند که به تیم باشد و یا داور مسابقه، به عقیده من نباید در طول بازی توهینی انجام بگیرد.

تیم تراکتور از هفته نهم لیگ برتر ۳ بر صفر مهمان خود نساجی مازندران را مغلوب کرد تا با ۱۵ امتیاز موقتاً به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کند./

پاسخ تند جواد نکونام به سرمربی پرسپولیس/ آدم‌های بی‌خودی زیادند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر، گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما از موقعیت های خودمان خوب استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی مقابل شمس آذر، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و ما هم بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت‌های زیادی را برای به گل رسیدن داشتیم. در ادامه با فشاری که روی دروازه حریف داشتیم توانستیم به گل اول دست پیدا کنیم. روی ضربات ایستگاهی هم موقعیت‌هایی بسیار خوبی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آنها استفاده لازم را ببریم.

وی افزود: با توجه به موقعیت‌هایی که از دست دادیم در اواخر نیمه اول کار برای ما سخت شد. با شروع نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم که بازیکن استقلال جاگیری مناسبی نداشت و همین موضوع باعث شد تا شمس آذر به به گل برسد اما بعد از آن دوباره بازی را به دست گرفتیم و توانستیم موقعیت بیشتر را روی دروازه حریف خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: وقتی گل دوم را زدیم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت، شکل بازی‌اش را عوض کرد و دوباره در شلوغی باز هم نفهمیدیم چطور توپ وارد دروازه‌مان شد. به فوتبال ایران تبریک می‌گویم که شاهد بازی جذابی بودیم.ما در ضربات آخر بی‌دقت کردیم چرا که روی ضدحملات می‌توانستیم به گل برسیم.

نکونام در خصوص وضعیت بازیکنان استقلال گفت: سه بازیکن ما مصدوم بودند و در تمرینات ما حضور نداشتند که یکی از این بازیکنان روزبه چشمی بود اما چون به وجودش نیاز داشتیم در این دیدار ترکیب قرار گرفت. مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند هم دیگر مصدومان استقلال بودن که علی رغم شرایط خود برای استقلال بازی کردند. با توجه به اینکه در صدر جدول بودیم دنبال برد بودیم، ولی به تساوی رسیدیم.

وی در مورد اینکه تصور نمی‌کردند شمس آذر این چنین مقابل استقلال بازی کند،گفت: این چنین نیست، در فوتبال هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم و هر تیمی در هر جایگاهی باشد، قابل احترام است. این موضوع را در تمرینات همیشه به بازیکنان گوشزد می‌کنم.

نکونام درباره اینکه آیا بحث محرومیتش توسط کمیته انضباطی تمرکزش را به‌هم ریخته بود، گفت: تمرکزمان روی کار خودمان است و این مسائل تأثیری ندارد.

وی در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان عنوان کرد: خیلی خوب بود، مخصوصاً وقتی که باران می‌بارید کیفیت مشخص شد که از کیفیت خوبی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از بازی با آلومینیوم از ناعدالتی‌ها گلایه کرده و گفته بود برخی‌ها چه پول‌هایی که نمی‌گیرند، ولی اشک تمساح می‌ریزند که با واکنش یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس همراه شد. او در واکنش به صحبت های گل محمدی گفت: همیشه سعی کردم به دوستان و هم‌بازی‌های سابقم احترام بگذارم. سال گذشته وقتی با فولاد خوزستان تیم پرسپولیس را بردیم دوستان بی‌احترامی کردند که اشتباه کردم جوابی ندادم و همین باعث شد که الان بی‌احترامی کنند.

نکونام در ادامه افزود: اگر با من بودند و گفتند آدم‌های بی‌خودی حرف زدند که مشخص است چه کسانی در این فوتبال آدم‌های بی‌خودی هستند. کارنامه من در این فوتبال مشخص است و اگر ایشان (گل‌محمدی) با من بوده است که اصلاً در حد من نیست که درباره‌ام صحبت کند. فوتبال فقط جام قهرمانی نیست. آدم‌های بی‌خودی در این فوتبال زیاد هستند که یکی از آنها خودشان است.

وی درباره آماده نبودن مهاجم آرژانتینی استقلال نیز گفت: گوستاوو از زمانی که از تیم قبلی‌اش جدا شده است تا بازی آلومینیوم که وارد زمین شد بازی نکرده بود. اوایل حضورش در استقلال هم به دلیل نداشتن قرارداد تمرین نمی‌کرد. اکنون دو هفته است بازی می‌کند و چون نیاز داریم از وجودش استفاده می‌کنیم. شرایط مسابقه فرق می‌کند و او با ما تمرینات کمب داشته و هنوز اسامی برخی بازیکنان استقلال را هم نمی‌داند. بلانکو دو بازی دیگر با وضعیت تیم آشنا خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود داور مسابقه تغییر کرده بود و هچنین برخی کارشناسان اعتقاد دارند پنالتی استقلال درست نبود، گفت: من روی دو صحنه حرف داشتم که صحبت نکردم شک نکنید یکی از آن صحنه‌ها پنالتی بود. در این چند هفته بروید ببینید یک اوت دستی به سود ما گرفته نشده است. حالا می‌گویید پنالتی استقلال درست نبود.

 تارتار: مستحق کسب سه امتیاز بودیم/ با بارش باران خوشحال شدم!

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: در بازی با سپاهان مستحق کسب سه امتیاز بودیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تارتار بعد از برتری 3 بر 2 ملوان برابر سپاهان گفت: ابتدا می‌خواهم از هواداران‌مان تشکر کنم که ما را تنها نگذاشتند. هیچ چیزی برای ما ارزشمندتر نیست که امشب در انزلی جشن می‌گیرند و خوشحالم که امشب آنها یک شب رویایی را خواهند داشت. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم که جانانه جنگیدند و استحقاق این را داشتیم که 3 امتیاز بازی را بگیریم. اگر برنده نمی‌شدیم ناراحت‌کننده بود.

وی افزود: اگر تماشاگران سپاهان از خوشحالی ما دلگیر شدند، ما را ببخشند. بردن سپاهان در اصفهان کار هر تیمی نیست و ما باید خوشحال می‌شدیم. باخت‌های سپاهان را به یاد ندارم و شاید این تیم یک بار در سال در خانه خودش شکست بخورد.

تارتار سپاهان را تیمی بسیار قدرتمند خواند و گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی ملوان با بیان اینکه از بازیکنان خیلی خوبی در تیمش بهره می‌برد، خاطرنشان کرد: ملوان 15 امتیاز از هفت مسابقه گرفته و از قلعه‌نویی و کادر فنی تیم ملی می‌خواهم که بازیکنان ما را ببینند. حق بچه‌هاست که در تیم ملی نماینده داشته باشند تا هم این تیم از بازیکنان ملوان استفاده کند، هم آنها به حق‌شان برسند.

« یکدستگی و یکدلی در تیم، برگ برنده ملوان است». تارتار ضمن بیان این جمله عنوان کرد: از همه مهم‌تر، هوادارانی هستند که به ما انرژی و انگیزه می‌دهند. هواداران انزلی عاشق این تیم هستند و این مسئله، مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و شبانه‌روز خودمان را برای ملوان گذاشتیم.

وی درباره موقعیت‌های پُرتعدادی که ملوانان از دست دادند، گفت: باید خودمان را باور کنیم و این موضوع را قبل از مسابقه به بازیکنان گوشزد کردم. از دست دادن فرصت مقابل دروازه خالی،‌ به باور بازیکنان برمی‌گردد. البته زائر کاظمینی پس از آن صحنه، باز هم تأثیرگذار بود. وقتی مقابل مدعیان این‌همه بابرنامه و باکیفیت بازی می‌کنیم، باید خودمان را باور کنیم. توقعات از ما بالا نرود، اما می‌توانیم کارهای بزرگ زیادی انجام بدهیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی درباره تأثیر بارش باران در پیروزی شاگردانش گفت: با این مسئله موافق هستم و هنگامی که باران آمد، خوشحال شدم! ما به این شرایط جوّی بیشتر از سپاهانی‌ها عادت داریم. البته بازیکنان سپاهان هم بین‌المللی و باتجربه هستند و قبل از شروع بازی به چمن آب می‌دهند. آنها این تجربه را داشتند، اما ما هم از شهر باران آمده‌ایم.

 چشمی: بازیکنان پرسپولیس اگر مرد هستند به باشگاه‌شان کمک کنند/ این حربه‌ها دیگر نخ‌نما شده است

بازیکن تیم فوتبال استقلال اقدام پرسپولیسی‌ها برای اظهارنظر در مورد آبی‌پوشان را حربه‌ای نخ‌نما شده دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از تساوی استقلال در قزوین مقابل تیم شمس آذر گفت: باید کار را در نیمه اول تمام می‌کردیم. بعد از گل اول باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، ولی روی دو اتفاق گل خوردیم، به ویژه گل دوم که خیلی اتفاقی بود. متأسفانه دو امتیاز خیلی مهم را از دست دادیم و باید در سایر بازی‌ها جبران کنیم. این سه امتیاز خیلی به دردمان می‌خورد، اما شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم در هفته‌های آینده جبران کنیم.

وی درباره مصاحبه‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس مبنی بر باور نکردن موضوع کم کردن قرارداد بازیکنان استقلال به منظور ورود بلانکو به لیست آبی‌پوشان اظهار داشت: چند سال است که برنامه‌شان همین است، یعنی هر اتفاقی که در بازی برای‌شان می‌افتد، می‌بازند یا مساوی می‌کنند، بعد از آن راجع به تیم ما و اعتصاب کردن ما صحبت می‌کنند و بعد از آنهم خودشان یک هفته بعد دست به اعتصاب می‌زنند. ما هر مشکلی که در باشگاه‌مان بوده است، به هر شکلی که توانسته‌ایم، حل کردیم؛ با اعتصاب بوده، با جلسه با مدیریت بوده یا با کادر فنی. فکر می‌کنم به ندرت در سال‌های گذشته راجع به تیم رقیب صحبت کرده باشیم، ولی به هر حال این یک حربه خوب است. زمانی که تیم‌شان زیر فشار قرار می‌گیرد، راجع به تیم ما و قراردادهای‌مان صحبت می‌کنند. ما قراردادهای خود را کم کردیم و هیچ مشکلی هم نداریم و همه نامه‌های آنهم موجود است. اگر مرد هستید و می‌توانید، شما هم به باشگاه‌تان کمک کنید. ما همانطور که اعتصاب کردیم تا حق‌مان را بگیریم، الان هم باشگاه نیاز دارد و کمک کردیم. خب شما هم هر زمان که باشگاه‌تان به مشکل می‌خورد، به آن کمک کنید. همه نامه‌های مربوط به کم کردن قراردادهای‌مان موجود است و چیز غیرقانونی هم نبوده است. باشگاه هر زمان که بخواهد، می‌تواند نامه‌ها را منتشر کند. به هر حال این حربه‌ای بوده است که در این سال‌ها داشته‌اند و هر زمان که تیم‌شان تحت فشار قرار گرفته، سریع راجع به تیم و باشگاه ما صحبت کرده‌اند و این مسئله نخ‌نما شده است.

چشمی راجع به تأثیر این موضوع روی تمرکز بازیکنان استقلال و صحبت‌های سید حسین حسینی مبنی بر اینکه امسال فقط 20 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند و 35 درصد از سال قبل طلبکار هستند، آنهم در حالی که بازیکنان پرسپولیس دنبال آپشن‌های قراردادشان هستند، گفت: خب همان‌گونه که ما از قراردادهایمان کم کردیم، آنها نیز از آپشن‌های‌شان بگذرند. مشکلاتی که ما با آنها درگیر بوده و هستیم، قابل قیاس با هیچ تیمی نیست. در واقع نباید این اتفاقات را با باشگاه خودشان مقایسه کنند. من فکر می‌کنم یکسری از بازیکنان ما این مصاحبه را نخوانند و گوش ندهند. شاید در سال‌های قبل اینگونه بود، اما دیگر نخ‌نما شده است؛ هم برای هواداران خودشان و هم بازیکنان ما.

بازیکن استقلال درباره تغییر رنگ پیراهن این تیم در بازی امروز گفت: تا 10 دقیقه قبل از بازی لباس‌مان آبی بود. اگر مشکلی بود، باید در همان صبح یا دیروز این مسئله را می‌گفتند. این اتفاقات در لیگ ما زیاد رخ می‌دهد و هیچ‌کس نیز دلیل آن را نمی‌داند.

 حسینی: بازی خوب و جوانمردانه‌ای مقابل ذوب‌آهن داشتیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن را خوب و جوانمردانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، سید مجتبی حسینی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی دست ما بود و علی‌رغم زمین سخت و نامساعد ورزشگاه که بر اثر بارندگی به وجود آمده بود سعی کردیم فوتبال خوبی انجام دهیم. ما می‌دانستیم آنها دنبال ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند هستند و آنالیز خوبی داشتیم. در نیمه دوم حریف ما بازی را خوب شروع کرد، ولی در نیمه دوم هم غیر از 10 دقیقه عملکرد خوبی داشتیم و جریان مسابقه را کنترل کردیم، اما در دقایق آخر بازیکنان ما عقب کشیدند و تیم حریف از یک ضربه کرنر استفاده کرد و گل مساوی را زد. ما بعد از گل حریف می‌توانستیم به بازی برگردیم. بازی خوب و جوانمردانه‌ای بود و به هر دو تیم خسته‌نباشید می‌گویم به ویژه بازیکنان خودمان که در یک زمین نامناسب دنبال ارائه فوتبال خوب بودند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره حاشیه‌ای که در نیمه دوم مسابقه به وجود آمد، تصریح کرد: من خیلی در آن صحنه حواسم نبود و ذوبی‌ها هم روی آخرین فرصت خود تمرکز کرده بودند. فقط یک لحظه دیدم که شلوغ شده است. البته چیز خاصی نبود و در فوتبال این اتفاقات می‌افتد.

وی درباره ضربه پنالتی ذوب‌آهن که ربیعی هم گفته بود تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی اشتباه بود، گفت: به هر شکل چیزی که در تلویزیون دیدیم فکر می‌کنم پنالتی نبود. داور را که نمی‌توانیم اعدامش کنیم. داورباتجربه بود و سعی می‌کند که بهترین قضاوت را داشته باشد، احتمالاً اشتباه بزرگی کرده است و خدا را شکر که گل نشد.

 ربیعی: من و حسینی زیاد به هم تاکتیک زدیم/ پنالتی ما درست نبود

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه یکی از افتخارات کارنامه من، حضور در آلومینیوم بود، گفت: پنالتی که داور برای ما گرفت درست نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل آلومینیوم اراک که با تساوی یک - یک همراه بود، گفت: یکی از افتخارات کارنامه من، حضور در آلومینیوم اراک بود و برای هواداران این تیم احترام زیادی قائل هستم. شرایط جوّی خاصی وجود داشت و دو تیم بازی بسیار خوبی ارائه کردند. فقط من و مجتبی حسینی (سرمربی آلومینیوم) می‌دانیم چقدر به هم تاکتیک زدیم و به او و باشگاه آلومینیوم، بابت داشتن این تیم تبریک می‌گویم.

وی اظهار داشت: یک خسته نباشید و خدا قوت نیز به بازیکنان ذوب‌آهن می‌گویم. بد بازی نکردیم. نیمه اول پایاپای بود، تیم ما یک پنالتی را از دست داد که البته پنالتی نبود. ما باید واقعیت‌ها را بگوییم. زمانی داوری را نقد می‌کنیم، ولی باید حقایق را نیز بگوییم. در انتهای بازی اتفاقی افتاد که می‌توانست اخراج نداشته باشد.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و دو سه موقعیت خوب هم داشتیم. یک بخش سه دقیقه از بازی را از دست دادیم که منجر به گل حریف شد، ولی در سایر دقایق مهره‌چینی خوبی داشتیم. آلومینیوم و ذوب‌آهن تیم جوان لیگ هستند و به لحاظ هزینه‌ای در رده‌های پایین قرار دارند، ولی فوتبال خوبی ارائه کردند.

ربیعی گفت: هفته گذشته مقابل تراکتور گفتم که پنالتی نیست، ولی بعد از دیدن فیلم آن صحنه گفتم که پنالتی بوده است. امروز هم می‌گویم پنالتی که گرفته شد، پنالتی نبود، اما صحنه انتهای بازی هم اخراج نداشت. این دومین بار در سه هفته اخیر است که نادر محمدی اخراج می‌شود؛ آن هم در شرایطی که دفاع وسط نداریم. رباط صلیبی آرش قادری پاره شده و نادر محمدی نیز در قزوین و اینجا اخراج شد و الان در دفاع وسط محدودیت نفرات داریم. در صحنه مربوط به اخراج اول مربی حریف درگیری را آغاز و بازیکن من کم‌تجربگی کرد و چیزی که گفته، شاید استحقاق کارت قرمز را نداشته است. دست‌های ما بالاست و درباره داوری صحبت نمی‌کنم. داوری عالی بود.

وی در پایان گفت: از مسئولان ورزشگاه تشکر می‌کنم که چمن را خوب آماده کرده بودند. ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس و سپاهان و مس رفسنجان و تراکتور متضرر داوری شد. به هر دو تیم و مجتبی حسینی که مربی بسیار خوبی است، تشکر می‌کنم.

 مورایس: ملوان زندگی‌اش را در بازی امروز گذاشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ملوان تیم بهتر و جنگنده‌تری بود و بازیکنان این تیم زندگی‌شان را در مسابقه امروز گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس بعد از شکست 3  بر 2 خانگی سپاهان برابر ملوان گفت: ابتدا می‌خواهم درباره هواداران‌مان صحبت کنم. امروز آب و هوای مناسبی وجود نداشت، اما تعداد خوبی به ورزشگاه آمدند و شور اشتیاق زیادی از خود نشان دادند. درخصوص داور نیز باید بگویم با وجود آنکه جنگندگی زیادی بود، اما او کارش را به نحو احسن انجام داد. ملوان تیم بهتر و جنگنده‌تری بود و زندگی‌شان را امروز گذاشتند و مشاهده کردید که تیم‌تر بودند و این چیزی بود که تیم ما امروز نداشت.

وی ادامه داد: نتیجه منصفانه بود، چون آنها موقعیت‌هایی ایجاد کردند. بازیکنان ملوان زمانی که باید، حمله می‌کردند و زمانی که باید دست به دفاع می‌زدند، این کار را انجام می‌دادند.

مورایس تصریح کرد: در صحنه آخر هم خوش‌شانس بودند، اما برای آنکه خوش‌شانسی برایتان به وجود بیاید، باید کار زیادی کنید که ملوانی‌ها این کار را انجام دادند، برای ما هم خیلی دور از آن چیزی که از تیم‌مان می خواستیم.

عبدالله ویسی: به خواسته خودمان مقابل پرسپولیس رسیدیم/ حریف را کنترل کردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دنیال گرفتن امتیاز از پرپسولیس بودیم که خوشبختانه رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی پس از تساوی دو - دو پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: هر دو تیم امشب بازی زیبا و تماشاگر پسندی به نمایش گذاشتند. ما می‌دانستیم که از این بازی چه چیزی می‌خواهیم و به هدفمان هم رسیدیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: توانستیم پرسپولیسی را که در آزادی بسیار زهردار و خطرناک است کنترل کنیم. همانطور که در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفتم برای بردن و امتیاز گرفتن به این مسابقه آمده بودیم که خوشبختانه به خواسته خود رسیدیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها