هتل سی نور یا هتل قصر طلایی؟ جدالی سخت میان هتل های مشهد

کد خبر: 1191490
هتل سی نور یا هتل قصر طلایی؟ جدالی سخت میان هتل های مشهد

 

بر کسی پوشیده نیست که در شهر مشهد هتل های بسیاری وجود دارد. برخی از این هتل ها مانند هتل قصر طلایی مشهد و هتل سی نور مشهد بسیار شناخته شده هستند و تعدادی دیگر گنگ و نامعلوم. اما میان این 2 هتل مشهد یک جدال سخت برقرار است. چون هر دو هتل 5 ستاره، زیبا و از امکاناتی مشابه برخوردار می باشند. اگر شما هم می خواهید بفهمید چرا این دو هتل مشهد با هم جدال می کنند، پس این مطلب پرشین هتل را از دست ندهید.

جدال سر امکانات هتل سی نور یا هتل قصر طلایی؟

براساس معیارهای سازمان جهانی هتلداری، امکانات هتل عمده ترین دلایل دادن ستاره به هتل هستند. پس در این بخش به سراغ امکانات هتل سی نور مشهد و هتل قصر طلایی مشهد می رویم که اصلی ترین چالش این دو هتل مشهد است. از امکانات مشابه هتل قصر طلایی مشهد و هتل سی نور مشهد می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

 

نمای بیرونی هتل قصر طلایی مشهد

  • مجموعه آبی و سالن تناسب اندام
  • رستوران های با کیفیت
  • اتاق های متنوع
  • پارکینگ و اینترنت رایگان
  • موقعیت مکانی عالی
  • چشم انداز رو به حرم

مزیت های برتر هتل قصر طلایی به نسبت هتل سی نور

با تمام این تفاسیر هتل قصر طلایی مشهد از نظر امکانات رفاهی و خدمات رایگان سرآمد است. زیرا هتل قصر طلایی خدمات رایگانی همچون ترانسفر به حرم، ترانسفر فرودگاه و راه آهن رایگان، لابی وسیع، تعداد اتاق های بیشتر حدود 600 اتاق و دیگر امکانات رفاهی برترین هتل مشهد است. ضمن اینکه به بیمارستان موسی بن جعفر (ع)، بازار رضا، بازار بلور و قطار شهری مشهد نیز دسترسی راحت دارد.

جدال بر سر قیمت اتاق هتل قصر طلایی و هتل سی نور

مطمئنا که هتل قصر طلایی با 600 اتاق به نسبت هتل سی نور با 300 اتاق برتری بالایی دارد. اما همان اتاق های هتل سی نور نیز بسیار با کیفیت و وسیع طراحی شده اند. تیپ اتاق های هتل قصر طلایی مشهد شامل لنداسکیپ، قاجار، دبل رویال لاکچری، سوئیت کوئین، سوئیت وسترن، سوئیت پرزیدنت ویژه، آپارتمان 2 خوابه لوکس، اتاق های کانکت و کیدزروم می شود.

7

محوطه هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد دارای تیپ اتاق های محدود به سوئیت سلام، سوئیت رضوی، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت، سوئیت پرنسس، اتاق سه تخته، اتاق دبل و سینگل می شود. همین امر نشان می دهد که تنوع اتاق های هتل قصر طلایی بیشتر و به نسبت قیمت هر شب اقامت در آن بالاتر از هتل سی نور مشهد است. البته زمانی که امکانات و خدمات رایگان هتل قصر طلایی را دریافت کنید، هزینه بیشتر اتاق به چشم نخواهد آمد.

چالش موقعیت مکانی هتل قصر طلایی و هتل سی نور

از نظر موقعیت مکانی هم هتل قصر طلایی و هم هتل سی نور جایگاه ویژه ای دارند. چون برخی از زائران ترجیح می دهند در هتل هایی اقامت کنند که بازارها و مراکز خرید، در نزدیکی آن ها باشد. تعدادی دیگر هم دسترسی به حمل و نقل عمومی و حرم مطهر را اولین اولویت قرار می دهند. در هر صورت برای آشنایی شما عزیزان موقعیت مکانی هر یک از این هتل های 5 ستاره مشهد را شرح داده ایم.

آدرس هتل قصر طلایی در خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26 می باشد. اتوبوس و قطار شهری مشهد فقط 2 دقیقه تا هتل فاصله دارد. بازار بلور، بازار ساعت و بازارهای هفده شهریور هم حداقل 8 دقیقه با خودرو از هتل فاصله دارند. اما این مسئله در هتل سی نور مشهد بسیار متفاوت است. زیرا آدرس هتل سی نور مشهد در انتهای خیابان هفده شهریور است که در دل مراکز خرید و بازارها قراردارد.

8

رستوران مرسده هتل قصر مشهد

یعنی هتل سی نور مشهد بهشتی برای عاشقان خرید است. دسترسی به مرکز خرید آسمان 1 و 2، مرکز خرید قائم (مخصوص لوازم آرایش)، مرکز خرید کیمیا، مرکز خرید افشار، پاساژ کویتی ها و سراهای قدیمی تنها با چند قدم پیاده روی امکان پذیر است. ضمن اینکه خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی نیز در نزدیکی هتل سی نور قرار گرفته اند.

هتل سی نور مشهد انتخاب بهتری است یا هتل قصر طلایی مشهد؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم معیار انتخاب هر هتل در مشهد برای هر شخصی متفاوت است. اما با مقایسه هتل قصر طلایی مشهد و هتل سی نور مشهد درخواهید یافت که کدامیک با بودجه و سلیقه شما همخوانی دارد. اگر علاقه مند به امکانات مجلل هستید، هتل درویشی و هتل قصر طلایی مشهد بهترین گزینه هستند.

اگر می خواهید در هتلی اقامت کنید که نزدیک به بازارها باشد هتل آرمان مشهد و هتل سی نور مشهد است. اما جهت اقامت در نزدیکی حرم مطهر می توانید هتل هایی مانند هتل قصر الضیافه مشهد، هتل قصرالضیافه قدس مشهد، هتل مدینه الرضا مشهد و هتل رز درویشی بهترین گزینه هستند. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل سی نور مشهد و هتل قصر طلایی مشهد می توانید با شماره 05138096 در ارتباط باشید.

 

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها