یوسف‌پور در گفتگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان رادیکال پیرو اپوزیسیون در گل مانده‌!

کد خبر: 1245051

فعال سیاسی گفت: اصلاح طلبان عاقل که درون نظام عمل می کنند صف خود را از رادیکال ها جدا کرده اند چون پیشرفت کشور را در سایه نظام جمهوری اسلامی می خواهند.

اصلاح‌طلبان رادیکال پیرو اپوزیسیون در گل مانده‌!

گروه سیاسی فردا: طیف رادیکال اصلاحات این اواخر همه تلاش خود را می‌کند که در قامت اپوزیسیون  ظاهر شود، این در حالی است که اپوزیسیون خارج نشین نشان داد کارایی ندارد و در همین فقره پارسال حسابی شکست خورد. سئوال این است که تلاش اپوزیسیون خارج نشین کمکی به موفقیت رادیکال‌های جریان اصلاحات می‌کند؟

علی یوسف‌پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره وضعیت اپوزیسیون خارج کشور گفت: اپوزیسیون وابسته و مزدور آمریکا است به همین دلیل هیچ گاه نتوانسته جایی در بین مردم ایران باز کند. سال گذشته هم شاهد بودیم که اپوزیسیون خواست از اغتشاشات به نفع خود استفاده و موج سواری کند برای همین جمعی را تشکیل داد اما بعد چند ماه آن مجموعه از هم پاشید.

وی با بیان اینکه عناصر اپوزیسیون تنها به فکر سرکیسه کردن همدیگر یا دولت آمریکا هستند، افزود: سال گذشته که اغتشاشات رخ داد، مشخص بود که به جایی نمی رسد چون برنامه یا خواسته روشنی پشت آن نبود و فقط هدف شان کشتن نیروی انتظامی و بسیجی ها بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه یک مشت کم عقل و کم خرد وابسته به استکبار مدیریت اپوزیسیون را انجام می دهند، اظهار کرد: مردم ایران براساس واقعیات عمل می کنند نه شعار. جامعه ایران عاقبت لیبی و افغانستان را می بیند که بی دولتی می تواند با یک کشور چه کند.

وی ادامه داد: گرچه امروز جامعه ایران از موضوع گرانی ها انتقاد دارد اما می داند نظام با وجود همه دشمنی ها چه طور توانسته امنیت را در کشور تقویت کند و استمرار بخشد بنابراین هیچ گاه گوش به ادعاها و شعارهای پوچ اپوزیسیون نخواهد داد.

یوسف پور درباره احتمال گرایش جامعه به اصلاح طلبان رادیکال بعد از شکست اپوزسیون گفت: اصلاح طلبان رادیکال روی منافع ملی هیچ تعصبی نشان نمی دهند و همیشه هماهنگ با اپوزیسیون خارجی عمل می کنند؛ به عبارت دیگر اصلاح‌طلبان رادیکال پیرو اپوزیسیون شدند که خودش در گل مانده‌است.

وی افزود: اصلاح طلبان عاقل که درون نظام عمل می کنند صف خود را از رادیکال ها جدا کرده اند چون پیشرفت کشور را در سایه نظام جمهوری اسلامی می خواهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها